Kuinka nopeasti alkoi maha kasvamaan toisessa raskaudessa?

vieras
Täällä myös alkoi hillitön vatsan turvotus melkein heti plussattuani. Ei haluttu kertoa kenellekään raskaudesta ennen np-ultraa, joten melkoisia telttavaatteita jouduin käyttämään. Nyt viikkoja jotain 15 ja ei todellakaan raskaus jää kenellkään epäselväksi.Alkaa vatsa jo olla jonkinverran tiellä siivotessa, jumpatessa jne.
 
unikuu108
mulla pullahti siinä 20viikkojen korvilla ja sit on taas tasoittunut samalle mitä ekasta..tosin painoa on tullut 3kg vähemmän mitä ekasta,joten.. aika samoilla mennään..
 
heta
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Kun tuntuu että tää maha on jo aivan järjetön vaikka viikkoja just vasta 6. Turvotusta varmaan on paljon, mutta onhan tää silti ihan älytön :ashamed:
Tyttö tulossa? ;) Mulla tytön, siis esikoisen, odotuksessa tuli heti alussa valtava turvotus mahaan, mutta poikaa odottaessa ei tullut mitään turvotuksia, vaan maha alkoi pikku hiljaa näkymään n. rv 14.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heta:
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Kun tuntuu että tää maha on jo aivan järjetön vaikka viikkoja just vasta 6. Turvotusta varmaan on paljon, mutta onhan tää silti ihan älytön :ashamed:
Tyttö tulossa? ;) Mulla tytön, siis esikoisen, odotuksessa tuli heti alussa valtava turvotus mahaan, mutta poikaa odottaessa ei tullut mitään turvotuksia, vaan maha alkoi pikku hiljaa näkymään n. rv 14.
Mulla alkoi masu näkyä kanssa poikaa odottaessa vasta joskus rv 20. Tyttö olis kyllä kiva :heart: tai poika :heart: Tai vaikka molemmat vaikka sitten menis kämppä ja auto vaihtoon :heart: :whistle:
 

Yhteistyössä