Hakutulokset

  1. C

    ns eks anoppi ostaa vaunut:O

    tai toivottavasti vaunut eivät ole ainoa syy pitää yhteyttä
  2. C

    Se toimi :D (korvatulehduksesta)

    hmm.. ihan hyvä aloitus mutta tämä konstisi saattoi silti olla lume. en muista tarkkoja prosenttimääriä, mutta suurin osa korvatulehduksista paranee itsestään ja kuurit syödään joka tapauksessa turhaan
  3. C

    Mistä asioista toivoisit lapsesi olevan kiinnostunut aikuisena ja toiveammattisi hänelle?

    mä toivoisin yliopisto-opintoja. ainahan toivoa saa :D
  4. C

    Sanokaa, mistä mä löydän miehen?!?! Hyvän sellasen.

    käytkö sinäkin usein baarissa? ottaa sellaisen ketä ei ole nähnyt siellä ennen :laugh: :laugh:
  5. C

    Sanokaa, mistä mä löydän miehen?!?! Hyvän sellasen.

    uskokaa tai älkää, mutta mä olen löytänyt kaks hyvää miestä peräkanaa BAARISTA. tai siis muutaman vuoden välein, sillä olihan sen ensimmäisen hyvän miehen kanssa muutaman vuoden suhde. tää toinenkin tosiaan löyty baarista ja kunnon mies myös hän ollut tähän asti
  6. C

    kyllä pitää olla päässä jotain vikaa, jos päästää itsensä tän näköiseksi!!

    no iso osa meistä suomalaisitakin on tuota kokoa. läski vaan vähän eri kohdassa. sitten on tietenkin osa vieläkin isompia, kuin myös pienempia
  7. C

    Mä keksin takuulla toimivan dieetin ja ei oo naista joka ei siitä tykkäis!

    itseasiassa mä elin noin joskus yläasteikäisenä. eli pelkkien suklaapatukoiden voimella. niitä söin päivässä n. 4-5kpl mutta en juurikaan muuta. ja hoikka olin! en kuitenkaan suosittele :whistle:
  8. C

    tervetuloa mukaan karppauskerhoon

    nyt aikalailla myöhässä vastaan tähän, mutta kerhoon kaivataan keskusteluja ja väittelyjä. väittelyitä seuratessakin oppii usein monta uutta asiaa :D
  9. C

    Mikään ötökkä mussa oli kiinni? Teki ison reiän käsivarteen...

    linnunkirppu? enkä lukenut kuin aloituksen...
  10. C

    tervetuloa mukaan karppauskerhoon

    Plussan karppaajat salasanan saa multa yyllä. keskustelua kaivataan sinneKIN :D :D
  11. C

    onko 30-vuotiuas vielä nuori?

    :laugh: :laugh: :laugh: JOTAIN TODELLA OSUVAA!
  12. C

    Syy miksi aloin tapailemaan ukkomiestä;

    hmm. pistää miettimään että mitenhän tuo kuvio onnistuu pidemmän päälle?
  13. C

    Jes! Mä sain duunia! :D

    :flower: :flower:
  14. C

    tuo Lady Gaga on syntynyt 1986

    :heart:
  15. C

    tuo Lady Gaga on syntynyt 1986

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Lady_GaGa
  16. C

    tuo Lady Gaga on syntynyt 1986

    niin eihän se nyt varsinaisesti näytä vanhalta, mutta ääni on tosi kypsä ja se on niin leikellyn ja laitetun näköinen niinkuin silä olis jotain "salattavaa" (lue:ryppyjä tms.)
  17. C

    tuo Lady Gaga on syntynyt 1986

    luulin kolmekymppiseksi :whistle:
  18. C

    Saako lidlissä ihan tavallisista limsapulloista (sprite, pepsi max, jne.) normaalin pantin?

    tämän takia kysyinkin :wave: eli sinne voi palauttaa muutkin kuin lidlin "omat"

Yhteistyössä