tuo Lady Gaga on syntynyt 1986

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mäkin luulin vanhemmaksi, lähemmäs nelikymppiseksi.
niin eihän se nyt varsinaisesti näytä vanhalta, mutta ääni on tosi kypsä ja se on niin leikellyn ja laitetun näköinen niinkuin silä olis jotain "salattavaa" (lue:ryppyjä tms.)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mäkin luulin vanhemmaksi, lähemmäs nelikymppiseksi.
niin eihän se nyt varsinaisesti näytä vanhalta, mutta ääni on tosi kypsä ja se on niin leikellyn ja laitetun näköinen niinkuin silä olis jotain "salattavaa" (lue:ryppyjä tms.)
Sillä on varmaan vaan paljon meikkiä ja kuvat käsitellään. Ei se musta miltään 30 v näytä sentään.
 
voihanvideo
öh...mä taas oon yllättynyt että on noinkin vanha. Pari kertaa oon ton pokerfacen nähnyt ja miettinyt että kyllä on lapsenkasvoinen! ihan kuin olis pikkutyttö tällätty naamiaisiin.
 
Nuudelipulla & Uikku
Onko Lady GaGa mies vai nainen? Jotkut sanovat mieheksi ja jotkut naiseksi.. Wikipediassa lukee, että hänen syntymänimensä on Stefani Joanne.. eli naisen nimi? o_O Että öö.. no mitä välii vaik oliski transu XD
 
s
Se on ihan hirrrrvee! OOn ihmetellyt että miten ihmeessä voi olla kenenkään suosikki, ruma kun mikä, ei osaa laulaa, ei tanssia, biisi kamala ja järkyt vaatteet!!!!

Onko se joku vitsi olevinaan??????
 

Yhteistyössä