tuo Lady Gaga on syntynyt 1986

jok
mä en usko että se on mies ... koska miehellä on omat muotonsa kuin naisella. Lady gagalla on todella hyvät naiselliset muodot ... ja kun hän on niin nuorikin vielä niin hänen pitäisi olla varmaan 40 vuotta , että olisin tuommoiset naisen muodot!! älyhoi! teininäkö naiseksi?:D kaikki lehdet aina väittää jotain kumminki osa asioista ei ole totta
 
Tiina-chan
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Se on ihan hirrrrvee! OOn ihmetellyt että miten ihmeessä voi olla kenenkään suosikki, ruma kun mikä, ei osaa laulaa, ei tanssia, biisi kamala ja järkyt vaatteet!!!!

Onko se joku vitsi olevinaan??????
mä oon ihan samaa mieltä :D
 
snnn
No se on interseksuaali. Että sillä on ollu molemmat sukupuolielimet syntyessään, mut kai se on varmaa leikattu..siks jotku pitää sitä miehenä, MITÄ HÄN EI ole... että ihan nainen on nytten.
 
sini98
kuule s oot paska haukkuja!!!!!!!!!ei oo ruma . piä vaan mölyt omassa mahassas.mistä ite muka tykkäät?jostaki saatanan paskasta rokista.vai anna abreusta se on surkein laulaja mitä ikinä on nähty.sitäpaitsi lady gaga ei oo mies. keikalla todistettu ei pullottanu ja keitten mielestä lady gaga on mies ne on ...
 
LADY GAGA FANI
Alkuperäinen kirjoittaja Exe:
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
mikä mun sormista on nimetön???????? onko se pikkurillin vieressä????????????? vai peukun??????????
 
SEXII RAKASTAN SITÄ OON HARRASTANU
Alkuperäinen kirjoittaja jok:
mä en usko että se on mies ... koska miehellä on omat muotonsa kuin naisella. Lady gagalla on todella hyvät naiselliset muodot ... ja kun hän on niin nuorikin vielä niin hänen pitäisi olla varmaan 40 vuotta , että olisin tuommoiset naisen muodot!! älyhoi! teininäkö naiseksi?:D kaikki lehdet aina väittää jotain kumminki osa asioista ei ole totta
MINKÄ IKÄNEN LEIDI GAGA ON????? OON 9
 
Pah
Alkuperäinen kirjoittaja LADY GAGA FANI:
Alkuperäinen kirjoittaja Exe:
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
mikä mun sormista on nimetön???????? onko se pikkurillin vieressä????????????? vai peukun??????????
Eiku siin keskarin :p
 
himovemppaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Exe:
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
Se menee just toisin päin. Naisilla on pääsääntöisesti etusormi pidempi, kun nimetön. sitä on myös vaikee itse mitata, kun ei sitä tarkkaa nää, miltä kohtaa se sormi alkaa. Miehillä mitä isompi ero nimettömän ja etusormen pituudessa (eli nimetön pidempi), niin sitä enemmän on saanut testosteronia kehitysvaiheessa.

 

Yhteistyössä