tuo Lady Gaga on syntynyt 1986

Exe
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Exe:
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
Öö, ei mun nimetön oo etusormee pidempi. :D Ja olen nainen.

EI se ihan niin mene, otahan lähteesi esiin uudestaan ja lukase.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Exe:
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
Mikäs mä sitten oon? Oikeassa kädessä nimetön on pidempi kuin etusormi, mutta vasemmassa kädessä etusormi on pidempi kuin nimetön???
 
vieras
Wikipedia kertoo:

Intersukupuolisuus
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Hermafrodiitti.

Intersukupuolisuus on sukupuolisuuden kehityspoikkeama, jossa yksilön sukupuolta ei voida yksiselitteisesti määrittää sukupuoliominaisuuksien avulla. Intersukupuolisella voi olla kummankin sukupuolen tunnusmerkkejä, tai sukupuoliset tunnusmerkit voivat olla epäselvät. Intersukupuolisuuden aiheuttajana on yleensä geenimutaatio tai sukupuolikromosomien poikkeava määrä, mutta myös kehitysiässä tapahtuneet hormonitasojen poikkeamat voivat johtaa intersukupuolisuustiloihin. Intersukupuolisesta ihmisestä on vanhastaan käytetty myös nimitystä hermafrodiitti.

Joissakin kulttuureissa intersukupuolisia on pidetty "kolmantena sukupuolena", mutta länsimaissa heidät on yleensä muokattu plastiikkakirurgian avulla ja kasvatettu jommankumman sukupuolen edustajaksi. Liian nuorena, lapsen mielipidettä huomioon ottamatta tehty leikkaus on kuitenkin useasti johtanut vakavaan sukupuoli-identiteetin ristiriitaan, ja nämä henkilöt ovat päätyneet transsukupuolisten tapaan sukupuolen korjausprosessiin. Tämä on herättänyt kritiikkiä intersukupuolisten lasten leikkaamista kohtaan.

Intersukupuolisuus on melko harvinainen ilmiö. Suomessa syntyy vuosittain noin 20 intersukupuolista lasta.[1]
 
tonde
kertokaa selvästi onko se mies vai nainen vai transu vai hermafrodiitti siis hääh???
nää sanoo yhtä ja toista niin mitä nyt uskos?? on tää niin epätoivosta.. -.-
voitteko SELVÄSTI kertoo nyt mulle ja muille miten asiat on :D
 
pokeri naama
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mä kun en niin seuraa näitä nykylauluja, -laulajia ja -jattaria, niin ihmettelin hyvän tovin, että laulaako se oikeasti, että poke her face ja saako tuommoista esittää yleisradiossa...
:LOL:

se laulaa "cant read my, cant read my, poker face" ;)
 
Donnaj
Alkuperäinen kirjoittaja pokeri naama:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mä kun en niin seuraa näitä nykylauluja, -laulajia ja -jattaria, niin ihmettelin hyvän tovin, että laulaako se oikeasti, että poke her face ja saako tuommoista esittää yleisradiossa...
:LOL:

se laulaa "cant read my, cant read my, poker face" ;)

Siis "Can't read my, can't read my, no he can't read my, poker face.." :D Oon pikkutarkka >:D
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Exe:
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
tuon perusteella mä olenki nainen.
mitään naismaista minussa ei kyllä ole :attn:
 
GaGa <33
Alkuperäinen kirjoittaja Exe:
Jos toi oikeesti on mies niin ny joku tarkka silimäne ruppee bongaamaan onko sen nimetön sormi etusormee pitempi!!! jos ee oo nii sit se mies!! muijilla nimetön on etusormee pitempi
Huoh? Monilla ns."miesmäisemmillä" naisilla on nimetön pidempi, niin kuin esim. minulla. Nyrkkeilyä harrastan niin ei oo kovin naisellinen laji? :F

 
hyvin laulaa
http://www.youtube.com/watch?v=nwdXnlvUe3I&feature=related

Ei vaikuta pätkääkään mieheltä. Noi meikit ja hiukset (peruukki) ehkä siks että voi vapaammin liikkua ilman maskia eli on tunnistamaton.
 
katoppa
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mut vielä tuohon ikään koomentoisin...

Siis jos on nyykkäreillekkin tehny sanoituksia niin hitto minkä ikäisenä se on aloittanu?
Mä muistan nyykkärit ala-asteelta ja olen sentään 6 vuotta vanhempi kuin toi??? :eek:
http://www.youtube.com/watch?v=TAhYL4srfEg&feature=related

Taitaa olla ihan hiljattain laulettu nyykkäreitten kanssa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja katoppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mut vielä tuohon ikään koomentoisin...

Siis jos on nyykkäreillekkin tehny sanoituksia niin hitto minkä ikäisenä se on aloittanu?
Mä muistan nyykkärit ala-asteelta ja olen sentään 6 vuotta vanhempi kuin toi??? :eek:
http://www.youtube.com/watch?v=TAhYL4srfEg&feature=related

Taitaa olla ihan hiljattain laulettu nyykkäreitten kanssa....
Ahaa... no sitten.
 
Olen ymmärtänyt että Gaga on kuitenkin syntynyt miehenä, mutta saanut sitten naishormoneja ja käynyt sukupuolenvaihtoleikkauksessa (ja kaikissa mahdollisissa leikkauksissa) ja nykypäivänä on täysin nainen.
 
tottako?
Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
Olen ymmärtänyt että Gaga on kuitenkin syntynyt miehenä, mutta saanut sitten naishormoneja ja käynyt sukupuolenvaihtoleikkauksessa (ja kaikissa mahdollisissa leikkauksissa) ja nykypäivänä on täysin nainen.
MIstä sä niin oot ymmärtäny...? ihan mielenkiinnosta kyselen...tekee meinaan kymmenen kertaa mielenkiintosemman artistin, jos asia on noin!
 
juoruja, huhuja, juoruja, ei mitään järkevää linkitettävää kun minkään lähteen todenperäisyydestä ei ole yhtään varmuutta. Mutta se nyt taitaa ainakin olla varmaa ettei Gaga ole synytyessään ollut "täysin tyttö".
 

Yhteistyössä