kyllä pitää olla päässä jotain vikaa, jos päästää itsensä tän näköiseksi!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
essi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://hotlard.files.wordpress.com/2007/12/fat-woman-outside.jpg

:x
Ja pitää olla päässä vikaa, että täällä kaksplussalla jaksaa toisten peräihroja (en kattonut kuvaa, mutta muitten teksteistä näin ymmärsin ) päivitellä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://hotlard.files.wordpress.com/2007/12/fat-woman-outside.jpg

:x
Ja pitää olla päässä vikaa, että täällä kaksplussalla jaksaa toisten peräihroja (en kattonut kuvaa, mutta muitten teksteistä näin ymmärsin ) päivitellä...
No katso vaan, ei siitä mykiöt mätäne. :saint:
 
päässä vikaa
Että jollekin tälläinen asia on ihan TOTTA ja se on ihan oikea ongelma. Ei tunnu mitenkään kivalta, kun täällä asialle nauretaan ja ilkutaan. Miettikääs jos teilläkin , niin kuin minullakin olisi ihan oikeasti tuollainen ja se on oikeasti paha paikka tulla asian kanssa toimeen. Olen itse laihduttanut jo 20 kiloa ja parhaani teen. Täällä on tuulu nykyään tääläinen lynkkaus meininki lihavia, sairaita, ylivelkaantuneita, rumia ja kaikkia muitakin kohtaan joilla on päässä vikaa..........
 
ymmällään
mikä hme siinä on että ylipainoiset aina huutelee että omatpahan ovat kilonsa, ylpeitä ovat itsestään, pitää olla onnellinen sellaisena kuin on... ziisus, läski ei ole kaunista, pikkasen pyöreä saa olla, terveen näköinen saa olla mutta tuollainen läskien tursuaminen.. huh huh.. se on vaan säälittävä yritys saada itselleen puollustus kun on liian laiska laihduttamaan, ei kaikki miehet laihoista tykkää, mulla on sentään rinnat, jotain mistä ottaa kiinni.. huh..
ja kuvan nainen todella kaipais kiinteytystä ja laihdutusta.. pikaisesti... :eek:
 
Turkilmas
Mä olen aika varma että näytän suunnilleen samalta samaisessa asussa. Tosin mulla on kyllä paksumpi ylävartalo vielä.

Ja päässä vikaa...hmm.. kyllä mulla oli aiemmin (aivoverenvuoto), mutta sain terveen paperit jo 6-vuotiaana :snotty:
 

Yhteistyössä