kyllä pitää olla päässä jotain vikaa, jos päästää itsensä tän näköiseksi!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Pitäisköhän meidän pulleroiden alkaa etsiä kuvia anorektikoista ja muista luuviuluista, että päästäis mekin kauhistelemaan :whistle: ? Joku tuolla kirjoitti, että miksi lihavat aina puolustelee itseään, mutta kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse? Ja mä olen todella sitä mieltä, ettei mun kilot kellekään kuulu. Mäkään en ota asiakseni arvostella ihmisiä, jotka laihduttavat itsensä lasten kokoihin. Jos mua ei häiritse kenenkään laihuus, niin miksi muita häiritsee mun lihavuus? Kyllä mä kärsin kiloistani enkä haluaisi olla näin painava. Mulla ei vaan ole motivaatiota siihen laihduttamiseen juuri nyt. Siltikään se ei kuulu kellekään muulle...

Terveisin 45 kiloa ylimäräistä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kai te oikeasti tiedätte että on olemassa ihmisiä joilla on iso takamus?? ei kaikki ole aina vain läskiä.
Kyllä se vaan yleensä on läskiä. Kuten tuossakin kuvassa.
kyllä toi pylly on musta just sen näköinen että se on leveä vaikka kantaja olisi hoikka. kaikilla ei ole pientä ja sievää pyllyä. eikä kaikilla isoilla ole tuollaista pyllyä, kyllä ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita.. oli ainakin viimeks kun aukasin silmät pihamaalla.
 
vieras
tää on aina just ihan parasta kun lihavat alkaa valittaa että miten on muka ihan sama miltä näyttää ja että hoikat/normaalipainoiset on jotenkin häiriintyneitä. :D

Miks sitten täälläkin on palsta puolillaan laihdutusjuttuja?? Se lihavana olohan tuntuu olevan niiin ihanaa!

 
normipainonen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on aina just ihan parasta kun lihavat alkaa valittaa että miten on muka ihan sama miltä näyttää ja että hoikat/normaalipainoiset on jotenkin häiriintyneitä. :D

Miks sitten täälläkin on palsta puolillaan laihdutusjuttuja?? Se lihavana olohan tuntuu olevan niiin ihanaa!
Ei mikään ihme, että isolla osalla naisista on häiriintynyt suhde vartaloonsa. Terve itsetutno ja itsestä huolehtiminen kunniaan -ääripäät ei ole koskaan hyväksi, ei ali- eikä ylipaino.
 
ymmällään
anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on aina just ihan parasta kun lihavat alkaa valittaa että miten on muka ihan sama miltä näyttää ja että hoikat/normaalipainoiset on jotenkin häiriintyneitä. :D

Miks sitten täälläkin on palsta puolillaan laihdutusjuttuja?? Se lihavana olohan tuntuu olevan niiin ihanaa!
kuka täällä on nyt sanonut häiriintyneiks ketään? ihmettelen kyllä kuka aikuinen jaksaa kaivaa toisten kuvia ihan ilkkuakseen? mitähän tuon tyttösen kilot sun elämää haittaa? onko tää jotenkin oikeasti hauskaa.. ottaa joku ryhmä, mihin ei itse vahingossakaan kuulu, naurunkohteeks? ihmettelen.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on aina just ihan parasta kun lihavat alkaa valittaa että miten on muka ihan sama miltä näyttää ja että hoikat/normaalipainoiset on jotenkin häiriintyneitä. :D

Miks sitten täälläkin on palsta puolillaan laihdutusjuttuja?? Se lihavana olohan tuntuu olevan niiin ihanaa!
No mun mielestä olis hyvä, kun kaikki ihmiset olisivat normaalipainoisia. Ja uskon, että 95% ylipainoisista haluaisi olla normaalipainoisia. Eikä mun mielestä lihavana olo ole mitenkään ihanaa. Mutta mä en voi käsittää sitä, että miksi toisten ihmisten lihavuus häiritsee? Jos mä olisin normaalipainoinen, mulle olis aivana sama, onko mun naapurini lihava vai ei. Mun paras ystävä on hoikka, painaa varmaan puolet siitä mitä minä. Ei meidän ystävyys ja keskustelut pyöri painon ympärillä. Hänelle on ihan sama mitä painan enkä minä ole hänelle kateellinen normaalipainosta.
 
lalla
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
ai et on hullu, jos jättää syömättä omasta tahdostaan, mutta laiska, jos syö liikaa omasta tahdostaan?
eiköhän nämä molemmat vaivat ole siellä korvien välissä myös.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
Kyllä syöminen ja lihavuus on melkolailla myös tunnepuolen asia. Aika monilla tunteet liittyy syömiseen, syödään lohduksi, palkinnoksi jne. Voi olla toki fyysisiä sairauksiakin, mutta jotain psyykkistäkin usein varsinkin sairaalloiseen lihavuuteen liittyy.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
Tää on mun mielestä aina niin tosi tyhmä veto. Siis mä olen jo huomannut että kaikkea ja kaikkia voidaan näemmä haukkua milloin mistäkin ja yleistää mitä tykkää.

Mä vaan en ymmärrä miksi anoreksia on sairaus, mutta liikalihavuus ei? Kun kyse on kummassakin tapauksessa syömishäiriöstä.

Ja tuo laiskuus-yleistys. Sitä mä itse en voi sietää. Siihen kun ei ole ainuttakaan järkevää perustetta. Se, että ihminen ei välttämättä harrasta liikuntaa, ei tarkoita automaattisesti että hän olisi laiska. Laiska voi olla semmoinenkin joka juoksee päivittäin salilla, mutta ei sitten tee muuta. Ymmärrätkös?

Anoreksiaa sairastava ei ole sen enempää pipi päästään kuin lihavakaan. Molemmat kuitenkin omaa vääristyneen suhteen ruokaan.
 
ymmällään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
Kyllä syöminen ja lihavuus on melkolailla myös tunnepuolen asia. Aika monilla tunteet liittyy syömiseen, syödään lohduksi, palkinnoksi jne. Voi olla toki fyysisiä sairauksiakin, mutta jotain psyykkistäkin usein varsinkin sairaalloiseen lihavuuteen liittyy.
joo, no tuskimpa nyt kaikilla lihavilla päässävikaa on... kyllä se on laiskuus ja äitiys mikä näyttää rupsauttavan naiset.. pikaksen selkärankaa ja liikuntaa, oikeat ruokailutottumukset niin jo muuttuu tilanne...
 
läskin lapsi
Ihmisarvo se on lihavallakin.
Ihminen se on se läskikin, ihan samat tunteet kuin hoikillakin ja ihan samalla tavalla pahoittaa mielensä loukkauksista, kuin kuka tahansa ihminen.

Millä oikeudella lihavat ovat vapaata riistaa pilkata ja ivata, arvostella?
Onko se sinulta pois, jos joku on läski?
Eikö sulla ole muuta, kuin haukkua muita - ulkoisen perusteella.

Olisiko aika lihavien nousta kapinaan ja alkaa yleisesti ja julkisesti arvostelemaan muita ihmisiä, laihoja etenkin? Jokaisen vastaantulevan perseen mallia ja nenän muotoa ja pukeutumista. Tai vähintään tyhmäksi vaikkapa sillä perusteella että on joku omasta mielestä ruman värinen vaatekappale yllä tms...
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
Kyllä syöminen ja lihavuus on melkolailla myös tunnepuolen asia. Aika monilla tunteet liittyy syömiseen, syödään lohduksi, palkinnoksi jne. Voi olla toki fyysisiä sairauksiakin, mutta jotain psyykkistäkin usein varsinkin sairaalloiseen lihavuuteen liittyy.
joo, no tuskimpa nyt kaikilla lihavilla päässävikaa on... kyllä se on laiskuus ja äitiys mikä näyttää rupsauttavan naiset.. pikaksen selkärankaa ja liikuntaa, oikeat ruokailutottumukset niin jo muuttuu tilanne...
;) mä en kuollaksenikaan ymmärrä mitä tekemistä ÄITIYDELLÄ on lihavuuden kanssa. Tunnen tosi monia monen lapsen äitejä, joilla ei taatusti ole liikakiloja ja liikkuvat sutjakasti. Lisäks tunnen monia lapsettomia, nuoriakin naisia, jotka on ihan rupsahtaneita. Ja tietenkin toisinkin päin. Pointtini oli, ettei äitiys kyllä liity liikakiloihin mitenkään.
 

Yhteistyössä