Hakutulokset

  1. H

    Onko muilla ollut lyhyt napanuora? Onko lapsi terve?

    Meillä myös ekalla oli lyhyt napanuora! Terve tyttö :)
  2. H

    kysymys jauhopeukaloille täytekakun täyttämisestä....

    Näin minäkin teen! Vesi ja sitruunanmehu antaa myös kivaa kirpakkuutta voi vähän laittaa sokeria sekaan!
  3. H

    Outo kyläpaikka: ei kunnioitettu vieraiden läsnäoloa, vaan laitettiin tiskikone

    Tän takia ihmiset ei nykyään paljon kyläilekään! " Ei meille nyt voi tulla kun mulla on niin kauheesti kotitöitä, tiskit, pyykit, silitys ym." Miks ei tosiaan voi hyvien tuttujen seurassa samalla kun juttelee kuulumisia just vaikka ladata konetta tai ripustaa pyykkejä! Mä ainakin voin ja mun...
  4. H

    hei suositelkaa jotain hyvää

    HALTIlla on loistavia drymax pukuja! Maksaa vaan ihan kivasti, ellet hae jostain tehtaanmyymälästä! Raiskilla myös hyviä!
  5. H

    Vesirokosta

    Mä kuulin just että vesirokko voi siltikin tulla vaikka on rokotettu!! Mulla 5v poika jolla ei ole ollut ja siks en laita rahaa siihen kun on niin epävarma!
  6. H

    Muita, ketkä ovat lähteneet jalkapallotouhuun mukaan?

    Mulla kanssa tyttö pelaa ja jojo valittiin just uusiks! Luvattiin huoltajat ym. auttaa jojoa hommissa ja hän voi aina nakittaa hommia myös muille! On muuten liian rankkaa yksi hoitaa!
  7. H

    hyvä muffinssiohje

    Mä teen yleensä ihan tolla pehmeäsokerikakkutaikinalla ja maustan jollain esim. mustikoilla, sitruunalla, kanelilla..

Yhteistyössä