Hakutulokset

  1. H

    Mun tekis vaan mieli lähteä ja jättää koko perhe

    Lasten takia yrittäisitte eka puhua ja hakea apua itellenne! Ero on musta se viimeinen vaihtoehto! Joskus kuitenkin ainoa :'( Tsemppiä ja voima :hug:
  2. H

    Miksi tuttipullo sänkyyn?

    Meillä ei myöskään ole lapset ruokailleet sängyssä :) Ruoka keittiössä uni omassa sängyssä!
  3. H

    mikä paras suklaa kakunkuorrutukseen?

    Kuorrutus 150 g taloussuklaata 1 dl kermaa 1 rkl margariinia http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/83116/Suklaat%C3%A4ytekakku Täällä hyviä ohjeita!
  4. H

    mitkä farkkumerkit on laadukkaita ja kestäviä?

    Mie käytän lähinnä Onlyn farkkuja! Kestosta en tiädä kun vaihtelen niin usein ja ostan uutta-vanhaa kirpparilta!
  5. H

    Kertokaa mitä teen ruuaksi tänään???

    Meillä syödään kohta lasagnea! Knorrin valmis paketista!
  6. H

    Onko teillä vielä kummit?

    On ja ollaan melko paljon tekemisissä vieläkin ja ovat aina olleet vanhempieni hyviä ystäviä! Yksi kummisetä ei ole tekemisissä koska erosiavt kummitätini kanssa!
  7. H

    Talvi

    Meilläpäin on tosiaan melekin 10cm =)
  8. H

    Onko teidän lapset autossa istuimissa/turvavöissä?

    Meillä ei auto liiku enenkun kaikki ovat vöissä ja pienempi 5v istuimessaan! :kieh:
  9. H

    TAKATALVI TULI !!!!

    Joo niinhän sitä sanotaan =) Kaveri on tulossa Espoostä tännepäin ja siellä kuulema just sataa lunta! Kolareitakin näky matkalla :(
  10. H

    TAKATALVI TULI !!!!

    Meillä Vihdissä oli näin "kaunis" talvinäkymä tänä aamuna :) Onko muualla lunta? Missä ei ole?
  11. H

    No teinkö mä nyt oikein, ekaluokkalaisen uinti ja kadonneet pyyhkeet..

    Parempi se on et omat vanhemmat välillä "kolauttaa" kun sitten toiset muksut vähän myöhemmin! Ei toki saa nöyryyttää mutta kyllä lapsi huomaa koska vanhempi on harmissään kun että tosiaan nöyryyttää joka eri asia!
  12. H

    No teinkö mä nyt oikein, ekaluokkalaisen uinti ja kadonneet pyyhkeet..

    Mutta jos siitä olis sanottu 5 x niin sitten tosiaan joisin :D Pakkohan noiutten muksujen on oppia asioita vaikka sitten KANTAPÄÄN kautta!!!
  13. H

    No teinkö mä nyt oikein, ekaluokkalaisen uinti ja kadonneet pyyhkeet..

    No olen minäkin lähettäny kouluun ilman takkia viilellä kevät säällä kun aina ovat olleet unhtuneet kouluun kun iltapäivällä lämpimämpää! Toki märät haisevat uikkarit on ehkä eri asia :D
  14. H

    Nyt apuja naiset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Meillä haluu itse ottaa sen ruiskusta mutta ei ole kyllä ollukaan koskaan ongelmia ottaa! Oletko antanut ottaa itse siis ettet sinä ruiskase vaan hän saa itse painaa ruiskusta suuhun!!
  15. H

    Mistähän löytäisin sellaisia liivimekkoja

    Hyvin voit! Nehän on kivoja päällä pikkusella varsinkin trikoiset ja kolitsikankaiset! Kysele täältä kirppariosiosta! Varmasti löytyy! Mulla ei harmi just niitä enää =)
  16. H

    voileipägrilliin öljyä?

    Siis jos laitat kaksi leipää päällekkäin ja väliin rasvaa ja juustoa ym. niin ei tarvii voidella kyllä mitään grilliä tai pintoja, eihän se kuiva leipä kiinni tartu!
  17. H

    voileipägrilliin öljyä?

    No ei tod :D Ihan laitat vaan leivänväliin sipasun ja sit juustoo, ananasta, sipulia, ketsuppia ym.
  18. H

    Millä helpotusta vauvan kuivaan yskään?

    Kosteita pyyhkeitä sängyn reunalle ja höyryhengitystä' kylppärissä! Jos kylppärissä ikkuna laita vähän raolleen ja kuumaa vettä valumaan niin tulee hyvää "kylmää" höyryä!

Yhteistyössä