Outo kyläpaikka: ei kunnioitettu vieraiden läsnäoloa, vaan laitettiin tiskikone

  • Viestiketjun aloittaja HUH
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauhistus. Olen tehnyt noin lasten ristiäisissä ja synttäreilläkin. Minusta parempi kuin sotkuinen ja tahmainen tiskivuori joka pursuaa näkösällä. Juu, piillon voisi tietty sulloa, mut ei tuo koneen latauskaan niin kauaa vie. Ja meillä on niin hiljainen kone ettei ketään haitaa se muun metelin (lapsivieraita) keskellä.
Niin minäkin. Ja aion tehdä tästä eteenpäinkin :xmas:
 
Kauheeta ja mä kun joskus saatan ripustella pyykkejäkin ja ompa muuten joskus vieraat "joutuneet" kaitsimaan meidän vanhempaa ipanaa jos hän ei oo halunnut saunaan mun ja miehen kanssa :snotty:

Onneks meillä käy sellaia ihmisiä kylässä joiden takia ei tartte levitellä punasta mattoa eteiseen vaan voidaan puolin ja toisin elää niin kun tavataan.
 
Ai kauhea miten meilläkin ollaan vieraiden aikana...kun laitetaan se kone :eek: Ja niin tekevät kaikki joiden luona käydään. Että oikein pitäs kunnioituksesta lopettaa talon elämä ja arjen askareet ettei vieras järkyty,,,Ja miten jotkut kävijät kehtaa peräti osallistua kattamiseen/siistimiseen.
 
Voi kauheeta
Kyllä olen minäkin lukemattomia kertoja laittanut tiskikoneen päälle ja meillä on vielä avokeittiö, eli baaritiski keittiön ja olkkarin välissä, ei oo kyllä koskaan tullut edes mieleen että tiskaria ei sais laittaa päälle kun se täyttyy. Mites sitten jos on vaikka ruokavieraita, tiskipöytä ja kone täynnä likaisia astioita niin täytyykö ne antaa olla siinä ja sitten juoda kahvit ja syödä jälkkärit siinä tiskivuoren vieressä?? Ja meidänkin tiskari on hiljainen, sen käyntiääntä hädin tuskin kuulee...
 
??
Pakko laittaa tähän että meillä tehdään samoin, voi myös pesukone pyöriä, harvoin mutta jos on pakko niin pyörii. pyykit saattaa roikkua myös narulla sillon.
Itse ihmettelen miksi ihmisten on pakko päästä tupakalle kylässä jossa kukaan ei polta. Siis meillä on mielestäni kaunis ja hyvin sisustettu lasitettu parveke, ja se on sitten kiva kun pakosti on ängettävä röökille sinne, ja näin ollen kaikki haisee tupakalta sen jälkeen, matot, lastenvaunut (jos ovat siellä). Eikö voi odottaa että lähtee kotiin ja vetää sitten lähtiessään. Ja nyt voi sitten niuhot lopettaa valittamisen samantien, Mieheni kanssa lopetettiin itse tupakointi pari vuotta sitten. Siksikin ihmettelen että nämä suht läheiset ihmiset silti tahtovat änkeä röökille toisten raikkaille parvekkeille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kauheeta ja mä kun joskus saatan ripustella pyykkejäkin ja ompa muuten joskus vieraat "joutuneet" kaitsimaan meidän vanhempaa ipanaa jos hän ei oo halunnut saunaan mun ja miehen kanssa :snotty:

Onneks meillä käy sellaia ihmisiä kylässä joiden takia ei tartte levitellä punasta mattoa eteiseen vaan voidaan puolin ja toisin elää niin kun tavataan.
Ootpas sä aikamoine emäntä :eek: kehtaatkin olla ku kotonas...
Ei vaan onneksi meilläkään ei käy niin arvokkaita vieraita etteikö voitas elää ja olla normisti.
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
sä et olisi meillä sekunttiakaan kylässä tai lähtisit raivosta kiehuen pois...mies tiskaa lähes aina käsin heti kun tulee vieraita...en tie mistä johtuu :D
Miehes feikkaa vieraille! :D
Tekee kotihommia silmän lumeeksi :whistle:
 
Meiän rähjäkone on niin äänekäs että ois kyllä epäasiallista se laittaa päälle vieraiden aikana :LOL: Meillä on niin harvoin ja niin kivoja vieraita etten heidän kanssa viettämästä ajastani halua tuhlata yhtään kotitöihin, astiat jää altaaseen (näkösuojaan) loppuvierailun ajaksi. Jos ois hiljainen kone ja vieraita, joitten kanssa tarvii vähän lisäjutunjuurta, rohkaisua jne. niin saattaisin puuhailla juttelun lomassa.
 
Tän takia ihmiset ei nykyään paljon kyläilekään! " Ei meille nyt voi tulla kun mulla on niin kauheesti kotitöitä, tiskit, pyykit, silitys ym." Miks ei tosiaan voi hyvien tuttujen seurassa samalla kun juttelee kuulumisia just vaikka ladata konetta tai ripustaa pyykkejä! Mä ainakin voin ja mun kaverit, tosin kysytään ihan muodonvuoks että ei kai haittaa :) Ja joskus jopa autetaan!!!
 
jjjj
kyllä mää teen sen aina kun lapset ja aika sallii!!! eikä oo kukaan vieras pahaksi laittanut,ja jos laittais niin ei ois mun vieras sen jälkeen koskaan:D :D ihme apinoita niitä onkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja TePa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Talo elää tavallaan, vieraat käy ajallaan =)
Ai noinko se meneekin oikeeoppisesti? :)
Juu...totesipa pojan kummitäti käydessään että mukava käydä perheessä jossa on näkyvillä elämänmerkit. Siis vessassa oli pyykkikori ja se tiskari päällä. Eikä oltu piilotettu pyykkejä telineestä/korista yms. Niin toinenkin kummiperhe elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fucking Shiny:
No onneksi meillä ei olekkaan niin hienoja kavereita etteikö vois laittaa konetta päälle... :LOL: Kyllä on ihmisillä pienet murheet!! Käyppä kuule kahvilla sitten huoltoasemalla niin ei tiskikone häiritse!! :headwall:
Siellähän ne koneet huutaa koko aika, on asiakkaat paikalla tai ei :eek:
 

Yhteistyössä