Outo kyläpaikka: ei kunnioitettu vieraiden läsnäoloa, vaan laitettiin tiskikone

  • Viestiketjun aloittaja HUH
  • Ensimmäinen viesti
Eipä onneksi tartte olla niin "hieno" etteikö vois kotitöitä tehdä vaikka vieraita onkin käymässä. Mieluusti teen kyllä hommat niin että voin jutella samalla vieraitten kanssa.

Mua ahistaa käydä sellaisissa paikoissa, jotka näyttää siltä ettei siellä oikeasti ELETÄ, on maton hapsutkin harjattu eikä missään ole mitään merkkiä siitä että talossa asuu ihmisiä. Niinku esim. anoppilassa.
 
Mä kyl laitan jopa pyykkikoneenkin pyöriin vieraiden aikaan jos siltä tutuu ja tarve vaatii.
Tosin sit jos on "hienompia" vieraita(esim. jotain vanhempia sukulaisiani) ni sit en kyl laita,mut siis kavereiden kyläillessä kyllä,ihan normaalia meidän kesken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Fucking Shiny:
No onneksi meillä ei olekkaan niin hienoja kavereita etteikö vois laittaa konetta päälle... :LOL: Kyllä on ihmisillä pienet murheet!! Käyppä kuule kahvilla sitten huoltoasemalla niin ei tiskikone häiritse!! :headwall:
Siellähän ne koneet huutaa koko aika, on asiakkaat paikalla tai ei :eek:
No täällä ei ainakaan huuda... :eek:
 
jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mutta älkää herranjumala laittako sitä konetta hyrräämään asuntonäytöksi! Ymmärrän, että siiheksi siivotaan, mutta antakaa niiden tiskien olla likaisina siellä koneessa!

Meni into ostaa kämppä saman tien kun keittiössä kävi semmoinen jyrinä ettei edes kuullut välittäjän kehuja miten keittiö on uusittu pari vuotta sitten. Meidän 10 v vanha tiskikone on paljon hiljaisempi.
Joo, tiskikoneen hankita olisi sitten ollut valtavan suuri investointi. Kiva että jollain on selvät valintakriteerit asunnonhankinnassa.
 
niin
just, normaalia pestä astiat/vaatteet keskellä yötä kun yösähkö on halvempaa..hah hah....ap:lle terveiset:mene seuraavan kerran "vieraiden "kanssa ravintolaan, ei tarvi miettiä tiskikoneen ääntä....hahahhaaaa.....
 
vierailija
Mulla meni vähän ohi, että millä tavalla toi koneen päällä oleminen loukkaa vieraita. Kun laittaa koneen päälle ja tulee taas vieraiden luo, niin se koneen äänikö loukkaa vai se muutama minuutti mikä sen täyttöön menee vai mikä?
 
Boogyman
Öööö...kyllä meillä laitettiin tiskikone päälle kun juhlia vietettiin, ei vieraat hermostunut yhtään....parempi ne on heti tiskata kun kerätä kamala keko keittiön pöydälle...hyh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Täytyy muistaakin taas enskerralla laittaa tiskikoneeseen joku hemmetin munalukko, ettei vieraat itse tunge niitä kuppejaan sinne... meillä käy niin omituista porukkaa, jotkut on ihan maidonkin vieneet jääkaappiin mitään multa kysymättä, kun on kahvit saatu juotua :D :LOL: :LOL: :LOL:
Samaa porukkaa taitaa meilläkin käydä. Lisäksi useat vieraat keittävät itse kahvin ja tuovat kahvileivän tullessaan. Ai niin, juu, minä sotkeennun myös keittiöhommiin useassa kyläpaikassa. :snotty:
 
******
Onneks me ollaan sen verran rentoja vieraita, ettei haittaa pätkääkään vaikka laittais minkä koneen surraamaan :)

Monet meistä on työelämässä ja jos haluaa esim tiskikoneen tai vaikka pesukoneen pyöräyttää illan aikana, niin joskus ne pyörii jopa vieraiden aikana. Ei meillä istuta hipihiljaisuudessa vieraiden kanssa, vaan talo on silloinkin elämää täynnä. Kyllä ne koneen äänet muiden äänien alle peittyy :)
 
Rollolainen
mä satan jopa laksista lattioita vieraiden läsnöäolessa, tai poistua pyykkituvalle viemään ja heakemaan pyykiä, sekä laittaa nitä kuivumaan myös.
Me eletään normaalia elämää, vaikka meille vieraita tulisikin
 
vieras
Ennen muinoin tuota pöydän siivoamista pidettiin kotiinlähdön merkkinä liian pitkään viivähtäneille vieraille... meillä ei yleensä tyhjennetä pöytää ennen kuin vieraat ovat lähteneet.
 
******
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ennen muinoin tuota pöydän siivoamista pidettiin kotiinlähdön merkkinä liian pitkään viivähtäneille vieraille... meillä ei yleensä tyhjennetä pöytää ennen kuin vieraat ovat lähteneet.
Meillä kaverien kanssa voidaan puhua jopa suoraan eikä tarvitse käyttää korkkiruuvikieltä tai eleitä, joita toisten sitten kuuluu tulkita (toivottavasti oikein). Suoraan puhuminen ja hauskanpitokin on varmaan sivistymätöntä, pitäisi istua kusi sukassa hiljaisessa talossa ja yrittää antaa jotain signaaleja toiveistaan kiertoteitse :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Täytyy muistaakin taas enskerralla laittaa tiskikoneeseen joku hemmetin munalukko, ettei vieraat itse tunge niitä kuppejaan sinne... meillä käy niin omituista porukkaa, jotkut on ihan maidonkin vieneet jääkaappiin mitään multa kysymättä, kun on kahvit saatu juotua :D :LOL: :LOL: :LOL:
Samaa porukkaa taitaa meilläkin käydä. Lisäksi useat vieraat keittävät itse kahvin ja tuovat kahvileivän tullessaan. Ai niin, juu, minä sotkeennun myös keittiöhommiin useassa kyläpaikassa. :snotty:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Siis ei ole todellista!!! Törkeää....mä en uskalla pyytää meille enää ketään jos tulevat syynäämään mun jääkaappinikin....


:D :D :D :D :saint: :saint: :saint:
 
vieras
Joo, on kivaa, että on rentoa ja vapautunutta ja blaa blaa blaa, mutta oikeasti..te siis siivoatte, kun teillä on seuraa? Miksi? Mä kyllä lähtisin kotiin, jos kaveri pitäisi siivoamista ja kodin askareita tärkeämpänä kuin seurustelua minun kanssani. Kai nyt jokaisella on sen verran aikaa, että ehtii istua ja keskittyä vieraaseen, kun joku pistäytyy. Puhumattakaan siitä, että on kutsuttu kavereita viettämään aikaa, pitäisi sen yhdessä olemisen olla niitä tiskejä/pyykkejä/mitä tahansa tärkeämpää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, on kivaa, että on rentoa ja vapautunutta ja blaa blaa blaa, mutta oikeasti..te siis siivoatte, kun teillä on seuraa? Miksi? Mä kyllä lähtisin kotiin, jos kaveri pitäisi siivoamista ja kodin askareita tärkeämpänä kuin seurustelua minun kanssani. Kai nyt jokaisella on sen verran aikaa, että ehtii istua ja keskittyä vieraaseen, kun joku pistäytyy. Puhumattakaan siitä, että on kutsuttu kavereita viettämään aikaa, pitäisi sen yhdessä olemisen olla niitä tiskejä/pyykkejä/mitä tahansa tärkeämpää.
Minä osaan tehä kahta, jopa kolmea asiaa yhtä aikaa... en nyt mitään suursiivoa ala tehdä, mutta kaipa ne kahviastiat voi koneeseen laittaa tai pyykit ripustaa tai viikata. Miksei voisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, on kivaa, että on rentoa ja vapautunutta ja blaa blaa blaa, mutta oikeasti..te siis siivoatte, kun teillä on seuraa? Miksi? Mä kyllä lähtisin kotiin, jos kaveri pitäisi siivoamista ja kodin askareita tärkeämpänä kuin seurustelua minun kanssani. Kai nyt jokaisella on sen verran aikaa, että ehtii istua ja keskittyä vieraaseen, kun joku pistäytyy. Puhumattakaan siitä, että on kutsuttu kavereita viettämään aikaa, pitäisi sen yhdessä olemisen olla niitä tiskejä/pyykkejä/mitä tahansa tärkeämpää.
No juu, kukin taplaa..jne. mutta minulla täyttämisoperaatioon menee n. 5minsaa. Tosin, itse täytän koneen yleensä ystävän poistuttua ihan siitä syystä, etten ole mikään hirveä siisteysintoilija ja luistan pakollisistakin aina kun voin....
Mutta saahan näistäkin asioista höpsötellä, saahan??? :D
 
Kauheeta :LOL:

Meillä vieraat vie kans maitopurkkia ite kylmään ja jotkut jopa keittävätkin kahvinsa itse. Ja ajatelkaa, meillä on synttäreillä ja jopa ristiäiskahvienkin jälkeen pyörinyt tiskikone vaikka on ollut vielä vieraita, mitäs siitä sanotte? :kieh:
 

Yhteistyössä