Hakutulokset

  1. H

    Kurkkukipua

    Mulla alko kurkkukivulla mutta nyt sit poskiontelontulehdus ja ääni ihan maas :'(
  2. H

    Mielipidettä, paras 1v kuvaksi?

    Hymykuva tai kukka
  3. H

    mihin mun pieni tyttäreni hävinnyt.. :(

    Mulla myös alkoi 11v ja siskollani jo 10v olenkin ajatellut nyt alkaa juttelemaan tytölle että voivat tosiaan alkaa pian! Kyllä se kuitenkin muuttaa asioita ja pitää huolehtia hygieniasta paremmin, toivottavasti tyttöni itse ei muutu :)
  4. H

    Mitkä ovat kestäviä farkkumerkkejä?

    Mun miehellä ollu aina Lee farkkuja ja ne on aika hyvin kestäny! Dieselin myös hyviä ja kivannäkösiä!
  5. H

    apua kaivattas..

    Voileipäkakut on hyviä ja riitosia, sit tietty täytekakkua tai hyydykekakkua, pikku karjalanpiirakoita ja tuorejuustoa dippiä vihanneksia, pasteijoita ym. katsele netistä ohjeita on paljon tarjolla!
  6. H

    Turvaistuin 4-vuotiaalle

    Meillä ollu molemmilla Britaxin two a way ja on hyvä ja tilava! Ostasine seuraavallekin! Myös ihan jakkara käy jo 4v missä niskatuki.
  7. H

    Viekö lapsenne hoitotädeilleen jotain lahjaa?

    Kyllä me tätit tykätään ihan kaikista mitä lapset tuo ja varsinkin niistä itsetehdyistä korteista! Kesäkukat on myös kivoja ja suklaa aina.. Viinipullokin on ihan kiva mutta sen vois sit se vanhempia nataa ja lapsi sen kortin :-)
  8. H

    Taas imetyksestä???

    Kyllä se siitä vähenee itsestäänkin, mutta ehkä noiden ruokien jälkeen ei tarvitse välttämättä! Aamulla ja illalla on mukavaa ja turvallista :)
  9. H

    Auttakaa tatuoinnin kanssa!

    Kelmu nimenomaan suojaa ettei tule rupea! Rupi taas haalistaa värejä! Eli kelmua suositellaan pidettäväksi pari 3 päivää! Mutta joka tatskaajalla varmaan omat ohjeet ja helosania mä olen käyttäny ja toimii!
  10. H

    onko 45-vuotias mielestäsi liian vanha odottaja /synnyttäjä?

    Ei välttämättä mutta ikäero on suuri kun ajattelee 10v päästä on jo aika vanha ja lapsi vasta varhaisteini! Mutta jos tuntuu että jaksaa siitä vaan!
  11. H

    Minkä ikäisen kissanpennun

    Niin ja meillä päästettiin kisut ulos kun itse alkoivat yrittää ovenraosta! Aina ovat tulleet taksin kun itse on pihalla samaan aikaan! Nopeasti tottuvat mutta aluksi vaan vähän aikaa vahdittuna!
  12. H

    Minkä ikäisen kissanpennun

    Olen näistä aiemminkin täällä "keskustellut" meilläkin siis molemmat katit saa kulkea just niin vapaasti kun haluaa ja harventaa hiiri ja lintu kantaa!! Kissa on eläin jonka luonne on villi eli voi parhaiten kun pääsee ulos ja saa olla vapaa! Toki nauttii ihmisten läheisyydestä ja rapsutteluista...
  13. H

    Auttakaa tatuoinnin kanssa!

    Pese tatska päivittäin suihkussa ja miedolla saippualla laita helosania ja pidä kelmua pari päivää ettei tule sitä rupea! Mulla parani nopeesti ja on iso =)
  14. H

    JONKOO sun kansio on täynnä!

    Oletko laittanut minulle pakettia tulemaan? Maksoin 1.5
  15. H

    Milloin päiväunia ei enää tarvita?

    Meillä jäi 4v kun siiryi isojen puolelle nukkumaan jossa juurikaan muut ei nuku ja luetaan pidempään! On alkanut nukkua aamulla pidempään mutta ei heti! Nukkumis tarve on yksilöllistä! Moni nukkuu vielä eskrissakin joka pv ja menee illalla ok nukkumaan!
  16. H

    Miten me selvitään? 50 e rahaa ja kaksi viikkoa seuraavaan palkkaan.

    Käypä kysymässä sossusta! Varmasti saat kuukaudeksi toimeentulotukea jos okeesti asiat noin! Ei kantsi hävetä mennä vaan jos kuukaudeksi tarvii apua se on ihan ok!
  17. H

    mitä luottokortteja teillä on?

    Miehellä VISA mulla vaan pk. Parempi yrittää olla ilman!!
  18. H

    Mihin huoneeseen teillä paistaa ilta-aurinko?

    Meidän makkariin, pojan huoneeseen ja olohuoneeseen sekä takapihalle ja terassille! Onnex poikaa ei enää niinpaljon häiritse mutta pienempänä heräs klo. 5 jollei vuorannu ikkunaa umpeen =)
  19. H

    Lidlissä ruokaostoksensa tekevät

    Lidlistä kannattaa hakea joitain tiettyjä juttuja esim. limut halpoja, hedelmät ja vihannekset, juustot, jugurtit, pakasteet näitä mä haen mutta paljon puuttuu mitä täytyy hakea muualta!
  20. H

    G: Oudoimmat Huutis-kokemuksenne?

    Mulle yks ostaja vastailee viesteihin kun kyselen maksua huudosta pienillä kirjaimilla kuten: miten maksu voitin huudon, en vielä, ja ei edes nimimerkillä kun kysyin toistamiseen maksusta vastauksena tuli: maksan maksan! vieläkään ei ole maksanut ja kohta 1 kk huudosta!

Yhteistyössä