Lidlissä ruokaostoksensa tekevät

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mm
20% leikkaantu meidän ruokalasku. Ja en tajua, ketkä käy vielä hypermarketeissa jne..niissä saa aina jonottaa 20min!! Me mennään Lidlis yleensä suoraan kassalla tai korkeintaan yks eessä, näin ei ole ikinä noissa isoissa marketeissa..sama se kui vähä porukkaa.

On hyvää tavaraa, pitää oppia kans katsomaan. Ne on tosi paljon muuttuneet alkuajoista. Ja niihin vaihdetaan kaikkiin tämän vuoden aikana kunnon kassat. Meillä esim vaihtu ne paniikkikassat jo normiksi =) Ja heillä on koekäytössä, et käy esim. Visat ja masterit..mut e ikoska jokaista liikettä.
 
vieras minäkin
No samaa tavaraa, mutta vaan pistetty eri pakkaukseen. Monissa lihoissa valmistaja on esim Atria, mutta siinä on jotku Lidlin omat merkit kannessa.

Ja just noi kanta-asiakasjärjestelmät tuo hintaa lisää monta prosenttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
20% leikkaantu meidän ruokalasku. Ja en tajua, ketkä käy vielä hypermarketeissa jne..niissä saa aina jonottaa 20min!! Me mennään Lidlis yleensä suoraan kassalla tai korkeintaan yks eessä, näin ei ole ikinä noissa isoissa marketeissa..sama se kui vähä porukkaa.

On hyvää tavaraa, pitää oppia kans katsomaan. Ne on tosi paljon muuttuneet alkuajoista. Ja niihin vaihdetaan kaikkiin tämän vuoden aikana kunnon kassat. Meillä esim vaihtu ne paniikkikassat jo normiksi =) Ja heillä on koekäytössä, et käy esim. Visat ja masterit..mut e ikoska jokaista liikettä.
Meidän lidlissä on ihan hirveet jonot aina. Mutta samaa ruokaahan sieltäkin saa. :)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Summer88:
Meidän lidlissä on ihan hirveet jonot aina. Mutta samaa ruokaahan sieltäkin saa. :)
No kantsii kokeilla eri aikoja? Koska mikä tahansa kauppa on ns. ruuhka-aikaan täynnä. Me mennään yleensä siinä klo 18 jälkeen. Tai monesti saatetaan mennä jopa vasta klo 20. Meillä menee siellä kaupassa siis ihan max 10 min. Ihan hävettää, et niin vähä aikaa menee! =)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
20% leikkaantu meidän ruokalasku. Ja en tajua, ketkä käy vielä hypermarketeissa jne..niissä saa aina jonottaa 20min!! Me mennään Lidlis yleensä suoraan kassalla tai korkeintaan yks eessä, näin ei ole ikinä noissa isoissa marketeissa..sama se kui vähä porukkaa.

On hyvää tavaraa, pitää oppia kans katsomaan. Ne on tosi paljon muuttuneet alkuajoista. Ja niihin vaihdetaan kaikkiin tämän vuoden aikana kunnon kassat. Meillä esim vaihtu ne paniikkikassat jo normiksi =) Ja heillä on koekäytössä, et käy esim. Visat ja masterit..mut e ikoska jokaista liikettä.
mikä on paniikkikkassa? :eek:
 
Gluteus maximus
Miten te löydätte mitään syötävää Lidlistä. Minä kun meneen sinne niin tulen vaan herkkujen ja piirrustusjuttejen ja muiden lelujen kanssa ulos. Pakasteita ym. en osaa ostaa. Bratwursteja olen ostanut.
 
Mama the Strange
Mä en käy Lidlissä koskaan, vaikka se varmaan on halvin kauppa. En tykkää niistä varastomarketeista ja ruoka on tosi epäterveellisen olosta. Mehuja ja herkkuja vaan kaikki paikat täynnä.
En suosi myöskään hypermarketteja. Me käydään lähikaupassa.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mikä on paniikkikkassa? :eek:
No ei se oo mikään paniikkikassa. Mut ollaan naureskeltu, ku siinä ei siis ollu aiemmin niitä kaukaloita, johon ostokset menee. Se pöytä tavallaan loppu siihen ja piti hirveetä vauhtia latoa roinat. Tää on kahelle ihan helppo, mut yhelle ei ehkä. Mut nykyään on ne peruskaukalokassat, mitä marketeissaki. Ja jos ei oo, niin tämän vuoden sisään on.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mä en käy Lidlissä koskaan, vaikka se varmaan on halvin kauppa. En tykkää niistä varastomarketeista ja ruoka on tosi epäterveellisen olosta. Mehuja ja herkkuja vaan kaikki paikat täynnä.
En suosi myöskään hypermarketteja. Me käydään lähikaupassa.
Miten niin herkkuja? Taisit mennä ohi vihanneksien, hedelmien..siis sehän on nimeonaam täynnä ruokaa. MIllos viimeks oot käyny? Aluksihan joskus vuoosia sitten se oli lähinnä sellanen, mutheidän strategia on muuttunut.
 
vieras
Minä käyn s-marketissa eikä tarvi mitään jonotella kuin poikkeustilanteissa. Lidlissä sen sijaan tuntuu, että saa jonottaa aina ellei mene kasin jälkeen illalla.

Mun mielestä Lilin vihannes ja hedelmätiski on kaamee. Haiseekin oikein. Ei tee mieli ostaa siitä mitään.
 
Madeleine02
Meillä on Lidliin sen verran matkaa ettei tuu käytyä. Vaikka tulis halvemmaksi kun jaksais vaikka kerran viikossa ajaa vähän kauemmas kauppaan.
Ja ainaki minä oon niin jumiutunu tuohon s-marketin valikoimaan et tosi hankala eri kaupassa miettiä mitä oikeasti pitää ostaa et pärjää esim sen viikon.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Miten te löydätte mitään syötävää Lidlistä. Minä kun meneen sinne niin tulen vaan herkkujen ja piirrustusjuttejen ja muiden lelujen kanssa ulos. Pakasteita ym. en osaa ostaa. Bratwursteja olen ostanut.
Ai. Mä olen ostanut ihan lihaa, jauhelihaa, kanaa, juustoja, jogurttia, maitoa, hedelmiä, kasviksia, leipää jne. jne. ihan kaikkea mitä muistakin kaupoista. Lisäksi oon ostanut myös pakasteita, makkaroita, leikkeleitä, mehuja, jotain pastakastikkeita ja suklaata :p ehdottomasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mä en käy Lidlissä koskaan, vaikka se varmaan on halvin kauppa. En tykkää niistä varastomarketeista ja ruoka on tosi epäterveellisen olosta. Mehuja ja herkkuja vaan kaikki paikat täynnä.
En suosi myöskään hypermarketteja. Me käydään lähikaupassa.
Me ostetaan Liiteristä sitä samaa mitä muualtakin. Eli leipää (tummaa tai vaaleaa), vihanneksia, hedelmiä, kalkkunamakkaraa ja -leikettä, naudan jauhelihaa, maitoa, rasvatonta jogurttia, colaa, vessapaperia, talouspaperia, pesuaineita... :)

Mun mielestä siellä ei oo sen enempää herkkuja kuin tuossa lähikaupassakaan (S-market) jota tosin eniten käytän, koska se on niin lähellä.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mä en käy Lidlissä koskaan, vaikka se varmaan on halvin kauppa. En tykkää niistä varastomarketeista ja ruoka on tosi epäterveellisen olosta. Mehuja ja herkkuja vaan kaikki paikat täynnä.
En suosi myöskään hypermarketteja. Me käydään lähikaupassa.
Me ostetaan Lillistä täysmehuja, täysjyväkeksejä ja -korppuja, hedelmiä, vihanneksia, juureksia, hyvää ketsuppia, jädejä, edullista Valion maitoa ja Ingmanin juustoja, voimariinia... En ymmärrä mistä puhut. Varastomarketti tai ei, ei ainakaan tarvitse erikseen asiakkaan maksaa mistään sisustuksesta, jää sekin raha kodin sisustamiseen...
 
Piikkis
Maito-osastolta en siellä osaa ostaa, mutta hdelmät ja vihannekset n edullisempia kuin muualla ja on siellä aina tuorettakin lihaa. Me ei olla kovia lihansyöjiä joteen hyvin pärjäillään sillä valikoimalla ja pakasteissahan on vaikka mitä jos tykkää. Kalaa sieltä ei kyllä saa. Nykyään saa aika laajasti leipääkin. Prisma on meillä tosi paljon kalliimpi samoi cittari.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Niin joo, unohdin colan, Lidlin cola on parasta aidon colan korviketta :p

Mun mielestä siellä on enemmän herkkuja, koska olen suklaa-addikti ja tykkään kovin Lidlin halvemmista ja ihanista suklaista (ei siellä varmaan oikeasti oo herkkuja sen enempää ku muuallakaan).
 
Lidlin ja S-ryhmän vakkariasiakas
Onneksi täällä päin Lidlit on yleensä S-marketin vieressä. Yksinään Lidl ei oikein riitä kaupaksi kun ihan kaikkea tarpeellista sieltä ei saa.

Lidlin limut on ihan kauheita.
 

Yhteistyössä