Hakutulokset

  1. P

    Emättimeen puhaltaminen vaarallista ja varsinkin raskauden aikaan?

    Mitä varten sinne puhaltaa täytyy?? oli raskaana tai ei.. :attn:
  2. P

    Kodin hengettäret! Milläs mä saan nuo rosterialtaat kiiltämään? :D

    kun tarkemmin mietin..en mäkään tainnu käyttää mitään karhunkieltä..Pulverilla saa kyllä kiiltämään ja kaikki sonta irtoo. ;)
  3. P

    Kodin hengettäret! Milläs mä saan nuo rosterialtaat kiiltämään? :D

    pyykinpesuaineella tai konetiskiaineella. Niillä minä siis ainakin...Sellasella karhunkielellä hankaa..
  4. P

    Haluan hääkakuiksi juustokakut !!! mistä helppo resepti ?? en osaa leipoa sitten yhtään...

    Mä koristelin vaan karkilla sen kakkuni. Mut mikäs sitä estää vadelmia laittamasta..Saattaa vaan ruveta leviin tms. jos liian aikasin laittaa ne.
  5. P

    Haluan hääkakuiksi juustokakut !!! mistä helppo resepti ?? en osaa leipoa sitten yhtään...

    Käy mikä tahansa keksi. Mä tykkään suklaamurukekseistä. Laitoin siihen mangopäälliseen 2 liivatetta.
  6. P

    Haluan hääkakuiksi juustokakut !!! mistä helppo resepti ?? en osaa leipoa sitten yhtään...

    Niin, sen pohjan päälle tulee se ns. täyte. Kaikki sekasin ensin ja pohjan päälle. Vatkaat ensin vanillan sit vispin. Sekotat ne keskenään ja niihin jugun. Ja sokerit, liivatteet viimeseksi. Jääkaappiin hyytyyn.
  7. P

    Haluan hääkakuiksi juustokakut !!! mistä helppo resepti ?? en osaa leipoa sitten yhtään...

    Mä oon tehny muuten vaan sellasia eri versioita juustokakuista. Pohja: suklaamurukeksiä ja voita Murusta ja sulata voi, sekoita keskenään. Täyte: Turkkilaista jugua sellanen purkki vaahtoutuva vanilla flora vispiä sokereita maun mukaan. muistaakseni 7 liivatetta Päälle laitoin...
  8. P

    XD

    siisti varmasti...Mut, "silmänALUKSILLE" :laugh: :laugh:
  9. P

    XD

    Mahdoinko kuulla tuon yhden mainoksen oikein..."garnier, roll on tummille silmänaluksille" :laugh: :laugh: :laugh: Halvat on huvit ja väsynyt oon.. :D
  10. P

    Taas itken vauvan antibioottikuurista

    Minkä ikänen lapsi?
  11. P

    Alkuraskaus ja totaalinen uupumus... ?

    joo, alkuraskaus on juur tollasta..Väsymystä joskus kovaakin..Kyllä se hellittää joskus 12-15 viikon paikkeilla.. :D
  12. P

    Onko nyt mahatautia liikkeellä?

    Joo. Aina on liikkeellä jonkun sortin mahatautia.
  13. P

    Kylläpä taas osasin hienosti... :/

    Mikäs sen vauvan on autossa nukkuessa, paikan päällä vaunuissa..Sapuskaa mukaan vaan? : :)
  14. P

    jos lapsei sotkee jääkaapissa olevan ruuan mitä teet?

    No ihan varmasti olis roskiin kuulunut, inhimillisen virheen lapsesi teki laittaessaan sen väärään astiaan takaisin. Eli ihan puhdas vahinko, eikö totta?? =)
  15. P

    jos lapsei sotkee jääkaapissa olevan ruuan mitä teet?

    Meillä ei tosiaan laiteta jämiä minnekkään muualle kun koiran kuppiin, jos jollekkin jäi epäselväksi. :)
  16. P

    jos lapsei sotkee jääkaapissa olevan ruuan mitä teet?

    Mitä ihmettä sä höpiset..Tässä oli puhe rankaisemisesta, ei muusta! :D
  17. P

    jos lapsei sotkee jääkaapissa olevan ruuan mitä teet?

    Kyllä sä teet tästä nyt itelles ongelman. Jos toinen kerta sano että vahingossa teki niin. Mä en rankaisisi tuollaisesta. Mut mun tavat onkin mun tavat. :)
  18. P

    jos lapsei sotkee jääkaapissa olevan ruuan mitä teet?

    Heitti tahallaan muusikippoon? Niinku millai? meidän jääkaapissa ei kyllä mahdu heitteleen mitään.. :D
  19. P

    jos lapsei sotkee jääkaapissa olevan ruuan mitä teet?

    :laugh: Just. Et oo sitten kansista kuullut? :D

Yhteistyössä