jos lapsei sotkee jääkaapissa olevan ruuan mitä teet?

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
heittää esim muussikippoon hedelmärahkaa.
Meillä lähti ostamaan pussimuussia tilalleomalla kustannuksellaan.

Ruokaa ei sa pilata, kun kysessä oli vielä tänmän päivän lounasruoka
 
Meillä käytetään KANSIA jääkaapissa olevien ruokien päällä, ja jos lapsi (tai mies, tai minä!) vahingossa kämmäisi jollain konstilla esim. rahkaa ruokaan niin tekisin uutta - en mä vahingoista rankaise.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Meillä käytetään KANSIA jääkaapissa olevien ruokien päällä, ja jos lapsi (tai mies, tai minä!) vahingossa kämmäisi jollain konstilla esim. rahkaa ruokaan niin tekisin uutta - en mä vahingoista rankaise.
tää ei olut vahinko. myönsi TAHALLAAN laittanesnsa, kun ei halunnut syödä hedelmärahkaa, kun se oli pakasteesta otettua. ( oli kyllä ihan hyvän makuista)
oli vaan nähnyt ison kulhon siinä ja ajatellut etä toi on varmaan rahkaa kun väri näyttää melkein smalta sinisen kipon läpi.
eikä kylä muutenkaan saa laittaa jääkaappiin jos astiasta on jo maistettu
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sais keskustelun siitä, miksi teki niin ja ärsyttääkö esimerkiksi äiti niin paljon että halusi kostaa?? Sillä tavalla ehkä äitikin kuulee, mitä on tehnyt väärin tai mitä lapselle kuuluu :whistle:
ei vaan halunnut syödä sitä rahkaa. eikä sitä olis tarvinnut syödä, mutta miksi pitää heittää muusikippoon. en tajua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sais keskustelun siitä, miksi teki niin ja ärsyttääkö esimerkiksi äiti niin paljon että halusi kostaa?? Sillä tavalla ehkä äitikin kuulee, mitä on tehnyt väärin tai mitä lapselle kuuluu :whistle:
ei vaan halunnut syödä sitä rahkaa. eikä sitä olis tarvinnut syödä, mutta miksi pitää heittää muusikippoon. en tajua.
Kysy siltä =)
 
vieras
No ei normaalille lapselle varmaan tulis mieleenkään sotkea jääkaapissa olevia ruokia, eikä kyllä muitakaan ruokia!
Ainahan voi kieltäytyä syömästä ja seuraava ruoka jo sitten maistuu!

Mutta sulla rollo on sellainen natsi meininki ruokien kanssa, että kyllä se jotenkin kostautuu! Ihan kuin tyttöskin oireilee älytöntä kuria!
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Meillä käytetään KANSIA jääkaapissa olevien ruokien päällä, ja jos lapsi (tai mies, tai minä!) vahingossa kämmäisi jollain konstilla esim. rahkaa ruokaan niin tekisin uutta - en mä vahingoista rankaise.
tää ei olut vahinko. myönsi TAHALLAAN laittanesnsa, kun ei halunnut syödä hedelmärahkaa, kun se oli pakasteesta otettua. ( oli kyllä ihan hyvän makuista)
oli vaan nähnyt ison kulhon siinä ja ajatellut etä toi on varmaan rahkaa kun väri näyttää melkein smalta sinisen kipon läpi.
eikä kylä muutenkaan saa laittaa jääkaappiin jos astiasta on jo maistettu
Eli siis VAHINKO. oletpa taas ....
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Vahingossa siis laittoi muussikuppiin?
hän oli siis jo SYÖNYT sitä rahkaa omasta lasikiposta, mutta kun se ei maistunutkaan hänne mielestään hyvältä heitti van lähimpään kippoon minkä näki ja se oli muussikippo. Muutenkaan en tykkää että jo kerran maisttusta kiposta kaadetaan "puhtaan " tuotten pääkle. enhän mä puhdtaaseen keitoonkan kaada jonkun toisne lautasesta jämiä :x
 

Yhteistyössä