Kylläpä taas osasin hienosti... :/

Menin sitten räjähtää isännälle puhelimessa, vielä kesken toisen työpäivän.. :ashamed: Alkaa vaan veto olee iteltä pois ja toinen ei kerkiä osallistumaan kotona mihinkään, ei siis yhtään mihinkää, kun aina vaan työt sitä ja tätä..Kaiken kruunas se että kärtti multa koko viikon et hänen pitää poikien kanssa päästä alastaroon lauantaina, joo mustakin olis kiva lähtee, se nyt ei vaan onnistu kun on tollanen lapsi tullu hankittua..

Minkä ihmeen takia naisista tulee äitejä, mut joistakin miehistä ei ilmeisesti isiä?vai onko tää nyt joku totuttelukausi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miss-x:
Miks ette voi lähtee koko porukka sinne Alastaroon?
3 viikkosen vauvan kanssa 200 kilsan päähän kiihytyskisoja katsomaan, ei oikein kuulosta hyvältä..

Enpä olis arvannu että työmäärät vaan kasvaa vauvan syntymän jälkee..
 
noh
Juuri tsekkasin, että sinulla on vasta 3-viikkoinen vauva :-0 Kyllä ne ekat viikot ja kuukaudet äiti on tärkein ihan jo imettäjänä. Mutta odota vaan, joskus tulee se aika kun isä ja poika lähtevät yhdessä "liikenteeseen" ja sitten sinulla on sitä omaa aikaa. JOillakin miehillä se isäksi kasvaminen vie aikansa eikä sitä voi jouduttaa... eräs isä kerran minulle sanoi, että hänestä tuntuu, että sen ensimmäisen vuoden lapset ovat äidin ja sitten isä saa enemmän vastuuta ja alkaa lapsen seura enemmän kiinnostamaankin. Näin se varmaan menee. ja kyseessä siis 5 lapsen isä ja on todella vastuuntuntoinen ja kunnollinen isä =) Nyt kun lapset ovat isompia niin isä puuhastelee heidän kanssaan tosi paljon ja antaa äidille vapaa-aikaa...
 
miss-x
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja miss-x:
Miks ette voi lähtee koko porukka sinne Alastaroon?
3 viikkosen vauvan kanssa 200 kilsan päähän kiihytyskisoja katsomaan, ei oikein kuulosta hyvältä..

Enpä olis arvannu että työmäärät vaan kasvaa vauvan syntymän jälkee..
Miksi ei?
 
Mä veikkaan villisti et jos ehdotan et lähetään perheellä, niin vastaus on että jäädään kotiin, kato kun ei se oo sama asia lähtee koko perhe, kun et lähtee ukko porukalla sinne..Ei tainnu olla suunnitelmissa kuiva reissu.. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä veikkaan villisti et jos ehdotan et lähetään perheellä, niin vastaus on että jäädään kotiin, kato kun ei se oo sama asia lähtee koko perhe, kun et lähtee ukko porukalla sinne..Ei tainnu olla suunnitelmissa kuiva reissu.. :whistle:
No mutta sittenhän mies on ainakin kotona. ;) :D
 
miss-x
No, mä antaisin miehen sitten mennä jos itseä ei huvita lähteä. Sanoisin että tehdään sitten ens vkolla yhdessä jotain tai isä saa viettää laatuaikaa lapsensa kanssa kun mä kävisin vaikka kaverin kanssa leffassa :) Tylsistyttää varmaan olla kotona, mutta koittaisin keksiä jotain kivaa leffaa ja ruokaa ihan vain itselleni.
 
voi ei. ymmärrän, että on herne aivoissa.tuoreena äitinä ei ole helppoa :hug: :D

anna sen miehen mennä sinne katselee kisoja - tee sinä jonkun kaverin kanssa vaikka jotain kivaa kotosalla lapsen kera. herkuttele!nuku!elä kuin pellossa ! :D

ja siitä et mies ei osallistu mielestäsi mhinkään,niin kannattaa puhua sille ukkokullalle.normaali ja järkevä mies kyllä ymmärtää ,jos oma puoliso sanoo, että olen todella väsynyt ja tuntuu että en saa sinulta lainkaan apua tämän perheen ja arjen pyöritykseen tms. :hug:
 
aijai
anna miehesi mennä. Helpompaa nyt kun sitten kun lapsi isompi. Miehellä kestää kauemmin kasvaa isäksi kun äiti on äiti heti kun saa lapsen syliin. Pääsee tuulettuun niin jaksaa teidän kanssa.
 

Yhteistyössä