Hakutulokset

  1. T

    Mä en kestä tätä stressiä kun en osaa päättää otetaanko H1N1-rokotetta!!

    toisaalta taas, miten jos rokote aiheuttaa pitkällä tähtäimellä jotain huomattavasti vakavampaa kuin tuo tauti perusterveellä ihmisellä koskaan? mua mietityttää esim. se, että sveitsissä rokotetta ei jaeta laisinkaan niille ryhmille joille suomessa sitä ollaan antamassa ensimmäisenä. syynä joku...
  2. T

    Siis miten helvetissä saan tytön nukkumaan pinnikseen??????

    syliin nukuttaminen ja pinnikseen siirtäminen on varmaan se vihoviimeisin vaihtoehto, lapsen pitää saada herätä samasta paikasta johon on nukahtanut. omaan sänkyyn totuttautumiseen menee useita päiviä kuitenkin. vauvan voi rauhottaa syliin ja siirtää pinnikseen kun se on selkeästi väsynyt...
  3. T

    "Ajattelin tänään tehdä itsemurhan" -ketjun jatkoa. . .

    nojaa, oli se onnettomuus tai itsemurha niin lapset kärsii äitinsä menetyksestä aina. viinasta nyt ei tasan ole mitään iloa tossa tilanteessa mut pillerit ja terapia voi tosiaan auttaa. myös sairaalajakso on toisinaan kohdallaan. toisaalta, päätös sun elämän jatkumisesta tai päättymisestä on...
  4. T

    "Ajattelin tänään tehdä itsemurhan" -ketjun jatkoa. . .

    rehellisesti, on ollut aikoja jolloin ainoa asia joka mua on pitänyt hengissä on velvollisuus lapsia kohtaan, etten halua aiheuttaa niille sellaista traumaa jonka äidin itsemurha aiheuttaisi. mä oon katsellut perheessäni ihmistä, jonka sisarus teki itsemurhan parikymppisenä ja se on niin kipeä...
  5. T

    "Ajattelin tänään tehdä itsemurhan" -ketjun jatkoa. . .

    Mä sinällään ymmärrän ton itsemurhan yrittämisen viimeisenä keinona hakea apua kun toisinaan sitä ei muuten meinaa saada. Ymmärrän myös varsin hyvin tilanteet joissa tuntuu että keinot, jaksaminen ja tahto elämän jatkamiseen sellaisenaan on täysin lopussa kun asiat on menny riittävän solmuun...
  6. T

    Miksi tupakoivan äidin on...

    tupakoinnista ei ole kuin haittaa, kaikille jota se koskee. siinä se.
  7. T

    <3 <3 <3

    ihanaa.... mun pitää varmaan käydä flirttaamaan miehille ja sit antaa pelkkä postiosoite eikä puhelinnumeroo jos vaikka saisin ite edes postikortin :D
  8. T

    Onko sopiva rangaistus miehelle? En tee sille viikkoon ruokaa

    yritätkö sä kasvattaa sun miestä?
  9. T

    patti vatsassa

    no hyvä. varmaan tuo käy sitä näyttämässä muutenkin, ettei vaan oo mitään vaarallisempaa. pitää tosin pakottaa lääkäriin... :D
  10. T

    <3 <3 <3

    mä haluan myös!! miksei mulle kukaan lähettele? oon niiiiiin kateellinen :D olikos joku salainen ihailija asialla? juoruja juoruja! :xmas:
  11. T

    Miksi juotte alkoholia?

    koska se on niin pirun hauskaa olla sopivassa humalassa :D
  12. T

    patti vatsassa

    joo vaan ihon alla on. mistähän se olis tullu? tai onko jotain mistä se saattais johtua? ja miten sen saa pois jos sitä nyt poistaa tarvitsee?
  13. T

    patti vatsassa

    tyrässä se patti pitäis kai pystyä työntämää takasin? tota ei pysty. kyllä se muuten liikkuu, ei ole kiinnittynyt mihinkään.
  14. T

    patti vatsassa

    miehelläni on ilmestynyt navan yläpuolelle ihon alle sormenpään kokoinen patti. se ei ole kipeä. mistähän mahtaisi olla kyse?
  15. T

    Nyt tuli kyllä hauskin pesuohje ikinä vastaan

    eivät saa, ei. mut kiertää joka saamarin paita kuitenki mitä marimekkoa mulla on.
  16. T

    minä ikäsenä pienen vauvan voi jättää pväksi hoitoon??

    itsehän sen sitten tiedät et pystytkö jättämään. muistuttaisin kuitenki että pienen vauvan psyyke ei käsitä sitä että sä oot poissa mutta tulossa takasin. kun sä katoat sen näköpiiristä, vauva luulee että lakkaat olemasta.
  17. T

    Miehet Hoi!!! Galluppia pettämisestä...

    mä olen naaras mutta veikkaan että pettämisen tultua täytenä shokkina siin olis aikalailla toimintakyvytön eikä mieli pystyis käsittämää asiaa hetkeen. sit ku sitä pystyis ajattelemaan ni se toinen mies olis varmaan jo juossu vaatteet kainalossa pihalle. sen jälkeen pitäis varmaan alkaa...
  18. T

    Mieheni petti minua

    aika epätoivosta... nuoret tytöt on yleensä suht valikoivia, ja 18v:lle sinkkutytölle kolmevitonen mies muistuttaa varmaan lähinnä isästä. joten.. ainii ja joo, jos kyse on leikkimielisestä kilpailusta ni varmaan nauraisin vieressä ku ne hätäseen täysikäset sinkkutytöt imeskelis mun miestä :D...
  19. T

    Mieheni petti minua

    eäh... :D :D sori jos tää on totta mut milloin kilpailuun osallistuminen on ollu pettämistä?
  20. T

    mielipiteitä asunnosta

    se vähän riippuu. periaatteessa se ei mun ostopäätökseen vaikuttais, mutta monen muun kyllä ku nykyään ihmisillä on tapana etsiä valmista kämppää.. mä nöyrryin maalaamaan, en valkosiks mut tollaseks neutraalin väriseksi. riippuuhan se toki siitäki mitä tarkotat voimakkailla väreillä. jos sulla...

Yhteistyössä