Miksi juotte alkoholia?

  • Viestiketjun aloittaja Kia
  • Ensimmäinen viesti
silloin tällöin
Ei voi. Puheliaat & sosiaaliset ihmiset eivät voi mitenkään käsittää alkoholin käyttöä minunlaisillani hissukoilla. Ihana puhua joskus änkyttämättä :D.

Se rentouttaa ja on kivaa nauttia hyvässä seurassa :).
 
Joskus tekee mieli olutta tai siideriä.

Oon kyllä ollut ihan ilman alkoholia kevyestikin pari vuotta....ei tuottanut tuskaa. Juon, jos tekee mieli ja jos ei tee mieli niin en juo. Simppeliä :)

Alkoholin juominen ei mulla tarkoita humaltumista.
 
Kia
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Joskus tekee mieli olutta tai siideriä.

Oon kyllä ollut ihan ilman alkoholia kevyestikin pari vuotta....ei tuottanut tuskaa. Juon, jos tekee mieli ja jos ei tee mieli niin en juo. Simppeliä :)

Alkoholin juominen ei mulla tarkoita humaltumista.
Mutta miksi?Oletko ajatellut sen pidemmälle?Siis jokainenhan tietää että siitä rentoutuu tai saa vauhtia mutta miksi pitää tehdä se alkoholin kautta vaikkei vetäis humalaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Mutta miksi?Oletko ajatellut sen pidemmälle?Siis jokainenhan tietää että siitä rentoutuu tai saa vauhtia mutta miksi pitää tehdä se alkoholin kautta vaikkei vetäis humalaan?
Mä en edes erottele juomia alkoholipitoisiin ja ei-alkoholipitoisiin tässä tapauksessa. Joskus mun tekee mieli cokista - silloin juon cokista. Joskus mun tekee mieli jaffaa joten juon sitten jaffaa. Joskus tekee mieli olutta tai siideriä, joten sitten juon olutta tai siideriä.

En edes koe mitenkään erityisemmin rentoutuvani, jos juon yhden siiderin tai oluen. En sen enempää tai vähempää kuin istuessani takapihassa auringossa limpparilasin kera.
 
Miksi sä et juo? Tykkäät olotilasta..joku voi tykätä toiseen suuntaan. Itse olen ollu joskus 9kk ilman alkoholia ilman lapsia tai raskautta,mutta sitten välillä on kiva ottaa häppää ja esim. sosiaalisissa tilanteissa kuohujuoman siemailu on vähän miekelläämpää ku pyytää aikuisten kutsuilla pommacia.
 
Mä tykkään viineistä. Kuohuviini menee koska tahansa.
Jotkut siideritkin on hyviä. Kaljaa joisin jos linjat antais myöten; sekin on hyvää tietyissä tilanteissa.
Sitä paitsi musta on joskus kiva olla pikkuhiprakassa. Kännissä en jaksa enää örveltää, joskus sekin kai oli hauskaa...

Ennemmin juon viiniä ku limpparia maun vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Itse en ole vuoteen ottanut tippakaan,en ole raskaana tms.En vaan tykkää olotilasta.Olen miettinyt että miksi se on niin monelle tärkeää,eikö voi rentoutua muuten?
Ei mulla yks juoma olotilaa mitenkään muuta... Saman rentoutumisen saan aikaan alkottomalla sidukalla tai jollain muulla harvinaisemmalla herkulla.

Juon alkoholipitosia, koska tykkään niistä. Viini täydentää ateriaa, kylmä olut tai sidu maistuu lämpimänä päivänä ja hyvä viski sikarin kanssa (ja ihan yksinäänkin, jos ei sikaria pääse polttamaan). Yleensä jää yhteen tai kahteen annokseen, joskus on kiva ottaa vähän enempi. Känneistä en tykkää, joten sellasessa tilassa mua näkee ehkä pari kertaa vuodessa.

*Muoks* Rentoutua voi monella tavalla, toi on yks niistä. Valikoin tavan fiiliksen ja tilanteen mukaan.
 
Selittäiskö joku tarkemmin?
Mä en ymmärrä kysymystä, eikö voi olla rentoa muuten?

Öö. Eikö voi olla rentoa, jos on vaan kesän kotona, eikö voi olla rentoa jos ei käy koskaan ystävien kanssa ulkona, eikö voi olla rentoa jos ei lue kirjoja, eikö voi olla rentoa jos ei käy uimassa jne jne..
 

Yhteistyössä