Hakutulokset

  1. T

    Mekko päällä, haku päällä?

    mä oon huomannu sellasen ihmeellisen ilmiön että miehet päin vastoin ei kiinnitä huomioo jos on mekko. tai sit pitää olla pirun lyhyt mekko. oon tullu siihen tulokseen että miehen näköaisti havaitsee paremmin et jahans, tossa on perse, tästä jatkuu sääret.. jos on housut. mulla tunkee miehiä...
  2. T

    mitäs mieltä ite olisitte?

    oisin sitä mieltä et jokainen tarvii erossa kaiken mahdollisen tuen ja juttuseuran.
  3. T

    Oliskohan ihan henkinen itsemurha ostaa tolle lapselle synttärilahjaksi rummut...?

    kyyyyl... mut toisaalta, oppiihan sitä itekki sulkema korvansa lasten ylimääräsiltä vinkumisilta ja tappeluilta.
  4. T

    Oliskohan ihan henkinen itsemurha ostaa tolle lapselle synttärilahjaksi rummut...?

    meillä on ollu sisarusparvessa samat instrumentit käytössä ja ite soitin pianon lisäks fagottia... se kuulosti lähinnä norsulaumalta. pitää varmaan kysyä äitiltä miten sen nuppi on kestäny. :D
  5. T

    kaipaisin nyt sellaisia biisin sanoja jotka voisin miehelle kirjoittaa

    jos osaisin olla kuin ihmiset on jos osaisin olla hyvin niin me yhdessä soitaisiin niinkuin soi soinnuista syvin ja niin mä jäisin ihaniin nurkkiisi luuhaamaan kiertäisin kanssas koko huuhaa-maan voi mä poistaisin pimeen vaihtaisin nimee mä kauheudet löisin mä söisin sun suruista puolet...
  6. T

    Oliskohan ihan henkinen itsemurha ostaa tolle lapselle synttärilahjaksi rummut...?

    sellanen iloisesti törähtelevä trumpetti olis sitte hauska :D
  7. T

    Lapsen masennus?

    mulla ei ole kokemusta lapsen masentuneisuudesta tai avioerostakaan sen enempää mutta oon itse ollut masentunut puol elämääni, suunilleen saman ikäisestä ku sun lapsi. mä koittaisin ensin jutella lähivanhemman kanssa, joskaan en välttämättä kertois lapsen soitoista/tekstiviesteistä ettei häntä...

Yhteistyössä