Mekko päällä, haku päällä?

  • Viestiketjun aloittaja naimissa joten housut
  • Ensimmäinen viesti
naimissa joten housut
Mä en kehtaa laittaa hametta tai mekkoa päälle baariin kun jostain syystä yhdistän sen siihen, että olisi miehiä pokaamassa :/ Ja katseetkin on ollut sitä luokkaa jos joskus olen niin erhetynyt tekemään. Johtuukohan se siitä, että mulla on aina saappaat? :p Ajatteleeko muutkin näin vai vaan minä? Tuntuu, että enemmistö laittaa baariin farkut ja harvalla on hame. Ne, joilla se on, on... no... muutenkin vähän sen näköisiä että ovat seuraa tulleet hakemaan...
 
ap
No mutta kun niistä miehistä ei pääse eroon jos on hame. Farkuissa saa olla rauhassa. Tästä syystä mä jotenkin oletin, että se on joku salainen merkki, että hame päällä tarkoittaa että on pokailemassa :/ Ja toiset naiset on heti vittumaisia :/

*miettii onkohan sittenkin vääränlaisia hameita*
 
Mietin muuten samaa, kun housut päälläkin riittää niitä pokaajia.
Vaikka mitäs se haittaa, kunhan eivät päälle käy väkisin tmv...
Tuntuu, että viihteellä baareissa ym. on koko ajan joku yrittämässä oli sitten nainen minkänäköinen tai minkälaisissa vaatteissa vaan... :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No millasia herutushameita sulla on? Jos kerran seuraan tunkevien määrässä on niin huima ero verrattuna farkuissa baareiluun.
Kai ne sitten on sellaisia :) Heti löytyi ongelman syy ;) No lyhyitä ne on. Sellaisia mitä mä pidän kesällä muuten eli reilusti polven yläpuolelle jää. Hmm... nyt kun mä tarkemmin mietin, niin kieltämättä jos siihen yhdistää vielä saappaat... :| Mutta enpä ole muunlaisia muillakaan naisilla nähnyt! :attn: Ei ne roiskeläppiä kuitenkaan ole!
 
mä oon huomannu sellasen ihmeellisen ilmiön että miehet päin vastoin ei kiinnitä huomioo jos on mekko. tai sit pitää olla pirun lyhyt mekko. oon tullu siihen tulokseen että miehen näköaisti havaitsee paremmin et jahans, tossa on perse, tästä jatkuu sääret.. jos on housut.
mulla tunkee miehiä kyllä aina, tai on tunkenu siitä lähtien ku ei oo enää ollu tarvetta etsiä. mekolla tai ilman. yks parhaimmista reissuista on ollu se ku olin baarissa farkut ja normaali aika tiukka teepaita päällä. silloin pari tyyppiä vonkas kilpaa vielä taksitolpallaki, ei niin sitkeille oli selvinny jo baarissa ettei multa heru paria tanssia kummempaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mutta kun niistä miehistä ei pääse eroon jos on hame. Farkuissa saa olla rauhassa. Tästä syystä mä jotenkin oletin, että se on joku salainen merkki, että hame päällä tarkoittaa että on pokailemassa :/ Ja toiset naiset on heti vittumaisia :/

*miettii onkohan sittenkin vääränlaisia hameita*
pöh, mulla on vaikka kuinka lyhyitä ja varmaan ne miehet tulevat herkemmin iskemään -tosin tuntuvat olevan kimpussa vaikka ois jätesäkkiin pukeutunut :D joten mulle on ihan sama. Ei naiset kyllä ole sen vittumaisempia, kun en miekään ole niille ;) No, ainahan joku saattaa katsoa pitkään jne. mutta väliäkös sillä?
 
hienostelufiilis
Olen ollut hameessa ja housuissa, enpä noin ole osannut ajatella. Olipa haku päällä tai ei, en yleensä lähde ketään pokaa, enää. Jos sattuu niin hyvä on mutta yhdenyönjuttuja en enää harrasta eli sama olla vaikka hame päällä.
Nyt ollut ihme hamekausi ja ollut jo toista viikkoa hame päällä.
 

Yhteistyössä