Onko sopiva rangaistus miehelle? En tee sille viikkoon ruokaa

  • Viestiketjun aloittaja murina
  • Ensimmäinen viesti
jepajee
Ei kyl, mutta osana joo. Älä huomioi häntä vaikka viikkoon ollenkaan. Jos kysyy et vastaa, tervehtii et vastaa...tälläst linjaa...tosi aikuismaista joo, mut so ;) Ole kuin häntä ei olisikaan vaan tuuli nurkissa viheltelee :)
 
ap
Tää on sitä kouluttamista... Mulle ei kannata valehdella, tai ei tuu sapuskaa nenän eteen. Ei todellakaan osaa tehdä mitään ruokaa, muuttanut suoraan vanhempiensa luota mun luokseni.
Viimeksi kun ei tullut kotiin silloin kun lupasi, otin siltä autonavaimet pois viikoksi..

:D
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää on sitä kouluttamista... Mulle ei kannata valehdella, tai ei tuu sapuskaa nenän eteen. Ei todellakaan osaa tehdä mitään ruokaa, muuttanut suoraan vanhempiensa luota mun luokseni.
Viimeksi kun ei tullut kotiin silloin kun lupasi, otin siltä autonavaimet pois viikoksi..

:D
Siis ettekö te voi tällaisia asioita JUTELLA läpi? Tai riidellä ihan muuten vaan, mut eikös tuo ole aika lapsellista viedä avaimet tai olla laittamatta ruokaa. Onko perheessä lapsia, teetkö heille ruuan ja sit mies ei saa syödä. Mut eiköhän muutoin ois mieheskin aika opetella tekemään ruokaa. ET kai sä AINA voi olla tekemässä sitä ruokaa, eikö koskaan tule tilanteita ettet ole esim. kotona, mitä hän/lapste sitten syö? Voisit jutella asiasta miehesi kanssa ja "vaatia" nyt edes muutaman ruuan teon opettelemaan... En itse millään voisi kuvitella, etteikö nyt mieheni osaisi tarpene tulle ruokaa laittaa ja muutoinkin jaamme ruuanlaittoja.
 
ap
Auto on mun ja otin avaimet pois, kerran ei osannut tulla sillä kotiin silloin kun lupasi.
Osaa tuo nyt jotain perunoita keittää, syököön niitä sit sen aikaa :D
tulee joka päivä viideksi kotiin ja ollaan silloin lasten kanssa jo syöty, jätän hänelle aina, että saa töien jälkeen syödä. Käyköön matkalla huoltiksella tjn
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää on sitä kouluttamista... Mulle ei kannata valehdella, tai ei tuu sapuskaa nenän eteen. Ei todellakaan osaa tehdä mitään ruokaa, muuttanut suoraan vanhempiensa luota mun luokseni.
Viimeksi kun ei tullut kotiin silloin kun lupasi, otin siltä autonavaimet pois viikoksi..

:D
Siis ettekö te voi tällaisia asioita JUTELLA läpi? Tai riidellä ihan muuten vaan, mut eikös tuo ole aika lapsellista viedä avaimet tai olla laittamatta ruokaa. Onko perheessä lapsia, teetkö heille ruuan ja sit mies ei saa syödä. Mut eiköhän muutoin ois mieheskin aika opetella tekemään ruokaa. ET kai sä AINA voi olla tekemässä sitä ruokaa, eikö koskaan tule tilanteita ettet ole esim. kotona, mitä hän/lapste sitten syö? Voisit jutella asiasta miehesi kanssa ja "vaatia" nyt edes muutaman ruuan teon opettelemaan... En itse millään voisi kuvitella, etteikö nyt mieheni osaisi tarpene tulle ruokaa laittaa ja muutoinkin jaamme ruuanlaittoja.
Lapsellisempaa se riitely on, kun ei kuoleman vakavasta asiasta kuitenkaan oo kyse. Ei me tykätä riidellä ja enemmän se tuosta oppii kuin jostain riitelystä. Tottakai myös puhuttiin ja ymmärsi, ettei valehtelu oo kivaa. Mitäpä oisit itse tehnyt? Helvetinmoinen riita päälle (parisuhde kärsii) ja sit se joskus valehtelee viel uudestaan

nyt me ollaan ihan samanlaisissa väleissä, erona se, että tuo saa käydä työmatkalla syömässä, en valehtelijalle tee ruokaa valmiiksi
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää on sitä kouluttamista... Mulle ei kannata valehdella, tai ei tuu sapuskaa nenän eteen. Ei todellakaan osaa tehdä mitään ruokaa, muuttanut suoraan vanhempiensa luota mun luokseni.
Viimeksi kun ei tullut kotiin silloin kun lupasi, otin siltä autonavaimet pois viikoksi..

:D
Siis ettekö te voi tällaisia asioita JUTELLA läpi? Tai riidellä ihan muuten vaan, mut eikös tuo ole aika lapsellista viedä avaimet tai olla laittamatta ruokaa. Onko perheessä lapsia, teetkö heille ruuan ja sit mies ei saa syödä. Mut eiköhän muutoin ois mieheskin aika opetella tekemään ruokaa. ET kai sä AINA voi olla tekemässä sitä ruokaa, eikö koskaan tule tilanteita ettet ole esim. kotona, mitä hän/lapste sitten syö? Voisit jutella asiasta miehesi kanssa ja "vaatia" nyt edes muutaman ruuan teon opettelemaan... En itse millään voisi kuvitella, etteikö nyt mieheni osaisi tarpene tulle ruokaa laittaa ja muutoinkin jaamme ruuanlaittoja.
Lapsellisempaa se riitely on, kun ei kuoleman vakavasta asiasta kuitenkaan oo kyse. Ei me tykätä riidellä ja enemmän se tuosta oppii kuin jostain riitelystä. Tottakai myös puhuttiin ja ymmärsi, ettei valehtelu oo kivaa. Mitäpä oisit itse tehnyt? Helvetinmoinen riita päälle (parisuhde kärsii) ja sit se joskus valehtelee viel uudestaan

nyt me ollaan ihan samanlaisissa väleissä, erona se, että tuo saa käydä työmatkalla syömässä, en valehtelijalle tee ruokaa valmiiksi
No voitteko te olla "samanlaisissa väleissä" jos et kerran tee ruokaa valmiiksi? Mieluummin kunnon riita ja sitten sovinto perään, lapsetkin oppii et virheitä sattuu, niistä voi tulla riitoja mutta sitten taas sovitaan. Nyt lapsetkin tietää et joku juttu on päällä VIIKON AJAN, se on pitkä aika!, kun isi ei saa ruokaa kotona. En ite ainakaan ei-kuoleman-vakavista-asioista tuollaista viikon show:ta ottaa, vaan kyl ne nopeempaa on saatu sovittua. Kyllä meillä tuollaisesta kärsisi parisuhde enempi kuin riita-sovinto-jutusta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tota:
Et tee aikuiselle ihmiselle ruokaa, on rangaistus? Hmm..
no jos se on sitä ruokaa tottunut saamaan töiden jälkeen nenän eteensä aina niin rangaistus se on, mitäs valehteli
Niin no kun sun ruuanlaittotaitoasi en tiedä, niin en voi varmaksi arvata onko se miehelle enemmän siunaus vaiko rangaistus.
 
vieras
Mitä seuraavasta rikkeestä? Et pyyhi enää kun mies käy kakkalla?

Jos mä olisin sun mies, niin viikon ajan tilaisin pitsaa/kebapia tms kotiinkuljetuksella aina töiden jälkeen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä seuraavasta rikkeestä? Et pyyhi enää kun mies käy kakkalla?

Jos mä olisin sun mies, niin viikon ajan tilaisin pitsaa/kebapia tms kotiinkuljetuksella aina töiden jälkeen.
senkus tilaa sit vaan jos tykkää.. mut mä en laita kun mulle ja lapsille. Ei se tuolla valehtelulla oo sitä passaamista ansainnut. Mä käyn myös töissä ja silti laitan sen ruoan joka päivä MYÖS miehelle.

Ei tarvita seuraavaa rangaistusta, kun ei tuo tee samaa virhettä toiste. Eipä tarvii kauaa kouluttaa :D
 

Yhteistyössä