Hakutulokset

  1. MIES!

    Jos olisi mahdollista pelastaa itsensä tai joku vieras pieni lapsi...

    Pelastaisin lapsen koska ite oon ollu tällä pallolla jo 40v ja hällä ois niin paljon vielä eessä. Toivoisin vain että omat lapseni edes joskus sitten ymmärtäisivät miksi niin tein.
  2. MIES!

    Sanoin etten jaksa erota, mutta kyllä mä jaksankin.

    No just sitä varten on net parhaat ystävät ja oishan se reilua kertoa tulevalle exälle tai exälle miksi niin tapahtui.
  3. MIES!

    The ketju

    Oisko muka niin helppoa :O ;)
  4. MIES!

    Sanoin etten jaksa erota, mutta kyllä mä jaksankin.

    Aika parantaa ja kunhan saa jollekkin avautua. Ja mieluusti sitten sille toisellekkin. (eron osapuolelle)
  5. MIES!

    Sanoin etten jaksa erota, mutta kyllä mä jaksankin.

    Niin ei se enään haittaa mua, silloin ekaksi se vitutti todella paljon. Ei ole muuten hirveen väärin sanottu että aika on paras lääke, tuli vain mieleen. Oli kait siinä akassa jotakin hyvääkin kun niin kauan oltiin yhdessä, tosin just nyt ei tuu mitään mieleen ;)
  6. MIES!

    The ketju

    pyynti vai saantimiehiä?
  7. MIES!

    The ketju

    Tässä tinkuliinille vähän piristystä, laita nupit kaakkon kun painat tota nuolta tossa ;) https://www.youtube.com/watch?v=Ypkv0HeUvTc&list=UURDy1zVuogK8Fl4svi9ZTyw
  8. MIES!

    The ketju

    Samahan se on millä kaistalla päästelee yli rajoitusten. Muistaakseni ohituskaistoillakin on samat nopeusrajoitukset ;)
  9. MIES!

    The ketju

    Mitäs ajelit ylinopeuksia? ;) Ei varmaan helpottanu kommenttini :D Tuleehan noita joskus, turha jäähä märehtimään.
  10. MIES!

    The ketju

    Paha laittaa paremmaksi . ... paitsi tällä ;) https://www.youtube.com/watch?v=GDSG0UC80vI
  11. MIES!

    The ketju

    tsih tääläki mutta ei savustushommia, pihvejä paistelin tuossa äskön ja pari vetelin naamariinkin jo mut loput menee pakkaseen kun niitä on niin paljon. Sullako on ihan savusauna? Pienet respektit täältä sinne sitten :D
  12. MIES!

    The ketju

    Joo mutta pitää muistaa että valta ei ole valtaa jos sitä ei pysty käyttämään väärin :)
  13. MIES!

    Sanoin etten jaksa erota, mutta kyllä mä jaksankin.

    No tiijä sitä, miehiä se vaihto eron jälkeen useammin kuin minä sukkia. Hauskaa on taitanu olla.
  14. MIES!

    Pyydän apua! Kokemuksia/tietoa? Kielikipu +muutokset.

    Ei kait se herpes lähde ikinä elimistöstä pois, hoidetaan oireita. www.duodecimlehti.fi - VUOSIKERRAT
  15. MIES!

    Sanoin etten jaksa erota, mutta kyllä mä jaksankin.

    Jos olet jättävä osapuoli niin muuttuu iloksi yllättävänkin pian. Exälläni meni siihen noin päivä. Itellä mennyt nyt pari vuotta, paranemaan päin kyllä jo.
  16. MIES!

    The ketju

    Hyvähyvä, ite odottelen koska lasku "autoselfiestä" tulee kotiin. Tosin kuvasta jo niin pitkä aika että olisi pitänyt tulla jo, tais räpsäyttää kuvan ihan muuten vain.
  17. MIES!

    Mä niin nautin, kun meillä ei ole kuin yksi lapsi

    Itsellä on useampi lapsi ja en voisi kuvitellakkaan että aikoinaan olisi jätetty siihen ensimmäiseen. Jokainen varmaan valitsee itse mikä on itselleen parasta.
  18. MIES!

    The ketju

    Pikkusen paidannappeja auki ja suu mutrussa vääntänyt kyyneleen poskelle niin jo ois poliisisetä heltynyt.. :D
  19. MIES!

    Opiskelisitko vielä 34-vuotiaana uuden ammatin?

    40v ja vois vaikka opiskellakkin uuden ammatin. Olen miettinytkin alanvaihtoa.
  20. MIES!

    Vihreitä miehiä helsinkiinkin?

    Veikkaisin että melko nopeasti poliisit olisivat ottaneet kiinni aseistautuneet miehet hortoilemassa eduskuntatalon lähistöllä.

Yhteistyössä