Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos on kilpirauhasessa jotain ongelmaa, se voisi selittää liian pakonomaista tai aktiivista käyttäytymistä, sekä valvomista, muutakin. Suosittelen ottamaan rauhassa varsinkin jos joku tuntisi kohtaasi sympatioita. Tuskin haluaisi sinun kärsivän.
Kilpirauhasen paise piässä suattaa hyvin olla syy miksi liian kiivaasti minun ihailemaa jumalatarta trollumummeli muiluttaa.
 
vierailija
Kilpirauhasen paise piässä suattaa hyvin olla syy miksi liian kiivaasti minun ihailemaa jumalatarta trollumummeli muiluttaa.
Jos on valmiiksi olemassa persoonallisuuden piirteistö ja sitä lisäämään sairaudenkuva, esimerkiksi vaikkapa nyt kilpirauhasen toiminnan sekoittava paise. Niin seuraukset voi olla tämänkaltaisia, vaikka en varmaksi sanoisi, kun en täällä suurennuslasilla seuraa tekstejä kuitenkaan. Jos sellanen tilanne ois, niin kyllä pitää ymmärtääkin. Siihenkin joissain tapauksissa pitää raja sitten vetää. Varmaan kaikille ois toki parempi olla täällä olematta.
 
vierailija
Paksulanteiset lyhyttukkaiset tanttamammat paiseilee ohtasuonet pullollaan kun joku yli 40 iässä (minun suosikkityttöni) näyttää aina vaan kasteenraikkaalta abiturienttineidolta. Entä se äly ja tyylitaju. Ei voi noin mahoton ketutus muuten kihistä. Mistä se naisten raivo häneen oikein kumpuaa?
 
vierailija
Revi tissiliivis heitto olis miun mielestä tuolle riivaavalle kiusaajalle joka stalkkaa nuorempaa polveaan. Naisellahan ei lapsia eli hän ei tietenkään olis tällöin isoäiti eikä mummo. Itse isoäidin ikäiset puhuu reilusti nuoremmastaan näin eikö se ole hassua. Suurin arvostus naiseen. On joutunut liudan hyvin järkyttäviä lakia rikkovia asioita kokemaan paikkakunnalla heti tänne tultuaan. Rikoksen uhri nainen on mutta hei niin tosiaan yhä kaikki tekijät vapaalla jalalla. Halutaan ikäänkuin vaan salata kaikki.
 

Yhteistyössä