vierailija
Olet ihana, kaunis, viehättävä ja empaattinen E-nainen. Sinulla on sydän paikallaan. Ikävä jo sua...
Oletko transseksuaalinen?Sieluni on vapaa, kehoni on vapaa mut sosiaalisesti olen vangittu. Vangittu olemaan heidän kanssaan jotka eivät minua hyväksy.
Miten tämä liittyy mihinkään? Arvotatko ihmisiä kokemuksensa perusteella?Oletko transseksuaalinen?
-----Ei jaksa jonninjoutavia draamoja. Ihan oikeasti. Miksi toimin vastoin luontoani? Tätäkö olisi parisuhteessakin tarjolla? Pelkkää riitelyä ja väärinymmärryksiä ja tuomitsemista... pelkkää negatiivista palautetta toiminnastaan? ( ≧Д≦)
*Ei E.Valehtelulla on pitkät perinteet. Nyt kun mietin niin eipä ketään ole tunnustanut tunteita minulle. Eli reagoin palstakirjoitukseen mikä ei kosketa minua. Ja jos joku luulee kertoneensa tunteensa minulle niin valehtelee tai on kertonut ne niin vaivihkaa että en ole noteerannut. Sillä lojaaliuus heitä kohtaan jotka ovat elämänipiiriin päässeet ja kohtelevat hyvin, on syvä.
Aika monilta draamoilta vältytään kun vain vaivautuu kuuntelemaan ja kohtaamaan sen, mikä toisesta tuntuu pahalta. Voin esittää vastakysymyksen: sitäkö parisuhteessa olisi tarjolla, että defenssit nousee pystyyn välittömästi ja peiliin katsominen ja toisen fiilisten kohtaaminen on mahdoton ajatuskin?Ei jaksa jonninjoutavia draamoja. Ihan oikeasti. Miksi toimin vastoin luontoani? Tätäkö olisi parisuhteessakin tarjolla? Pelkkää riitelyä ja väärinymmärryksiä ja tuomitsemista... pelkkää negatiivista palautetta toiminnastaan? ( ≧Д≦)
Kuule, minä katson sinne peiliin vähän liikaakin. Olen liikaa kuunnellut muiden räpätyksiä, vaatimuksia, odotuksia, käskyjä jne. omaa elämääni kohtaan ja siitä on psyyke saanut maksaa kovaa hintaa.Aika monilta draamoilta vältytään kun vain vaivautuu kuuntelemaan ja kohtaamaan sen, mikä toisesta tuntuu pahalta. Voin esittää vastakysymyksen: sitäkö parisuhteessa olisi tarjolla, että defenssit nousee pystyyn välittömästi ja peiliin katsominen ja toisen fiilisten kohtaaminen on mahdoton ajatuskin?
Ei minun kaivattu anna tunnisteita, eikä pyydä niitä muilta. Et ole hän.Mimmoisella profiilinimellä kävit? Sen voi ilmaista niin, että vain me tajuamme. Voisit poistaa sun blokkauksen muhun
Joppe ?Hyvää yötä ihanalle naiselle tähän ihan lähelle Olet ajatuksissani
-ihastunut mies