Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Tulisikohan ihana syömään kanssani mansikoita. 🥰
Voisinpa istua syliisi ja vähän halitella, pusutella ja silitellä sinua. 😍
Näin unta sinusta. 😳🫣
Ei juma mun lemppari sipsit tulee taas myyntiin. 🤤 Löysin vihdoin koirille sopivaa ruokaa. Yhdelläkään ei tule kutinaa taikka mene massu pipiksi. 😊
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Kauniita unia komistus. Oletkohan 🐺:ssa nimeni kanssa, koska sitä ei löydy somesta, tai oikeastaan muualtakaan. Ainoastaan mun emailin voi yhdistää erääseen juttuun, jonka luulen olevan vain harhaa.
Olinpas taas tänään omituinen. Mitähän ajattelit, kun jäin tuijottamaan sinun suuta. Eipä ihminen taas keksinyt järkevämpää. Ja aivan varmasti ilveilinkin, vaikken sitä itse muista. Mun käytös on niin tahattoman koomista.
 
vierailija
Varmaan aika moni sänkeä tähän vuodenaikaan kasvattaa mutta kuitenkin.. :D

No, kaiken kaikkiaan kannattanee ottaa tässä kohtaa hyvin yleisellä tasolla nyt.

Kiitosta vaan ja jaksamista vaan sinne arkeen, itse kullekin säädylle tosiaan, ha.
 
vierailija
Varmaan aika moni sänkeä tähän vuodenaikaan kasvattaa mutta kuitenkin..

No, kaiken kaikkiaan kannattanee ottaa tässä kohtaa hyvin yleisellä tasolla nyt.

Kiitosta vaan ja jaksamista vaan sinne arkeen, itse kullekin säädylle tosiaan, ha.
Samoin joo mutta et tosiaan oo mun kaivattu. Sinä oot se joka kirjoitat melkein kaikki vauvaketjun viestit.
 
vierailija
Jos on kilpirauhasessa jotain ongelmaa, se voisi selittää liian pakonomaista tai aktiivista käyttäytymistä, sekä valvomista, muutakin. Suosittelen ottamaan rauhassa varsinkin jos joku tuntisi kohtaasi sympatioita. Tuskin haluaisi sinun kärsivän.
 

Yhteistyössä