Hakutulokset

  1. P

    Tuttiasiaa

    Meillä on käytetty kolmella lempeää keinoa, ja olleet just noin 2,5v: tutit otetaan mukaan lelukauppaan, annetaan siellä kaupantädille tai vipataan salaa roskiin vaikka kaupan ulkopuolella ja vaihdetaan tutit uuteen leluun, esim. unileluun tai mihin vain. Ja sitten hoetaan tuttia kaivatessa...
  2. P

    Menossa työhaastatteluun, psykologi haastattelee. Apuja!

    Katso silmiin, mutta älä tietenkään tuijota herkeämättä, hymyile, tee joku sopiva vastakysymys jos satut keksimään.
  3. P

    Sairaan lapsi ja vuorotyö

    Olen itse vuorotyössä terkkarissa. Periaatteessa silloin, kun toinen vanhemmista on kotona hoitamassa lasta esim. oman työpäivän jälkeen, on mentävä siihen vuoroon joka itselle on merkitty, eli jos Sinulla on iltavuoro, menet siihen kun mies kotiutuu omasta työstään, vaikka vasta klo 16.30. Jos...
  4. P

    Miehen 50-v lahjasta

    Joku reissu, Sinulle ja hänelle kahdestaan? Vaikka vain hotelliyö tai kylpylä tai risteily?
  5. P

    Silja Symphony

    varasin hiihtolomaristeilylle ekaa kertaa Familyhytin. Onko hyvä, ja millainen? Netin kuvasta ei paljon selkoa saa.
  6. P

    Kun ulkona on +5 astetta lämmintä ja on synkkää & syksyistä, käyttääkö 3-6 luokkalaisenne ulkoiluhousuja vai vaan farkkuja koulussa?

    Farkut ja pitkät kalsarit 8v, ei suostu enää laittamaan ulkkareita kouluun, mutta toppahousuihin pakotan kunhan pakkaset tulee..
  7. P

    Kuinka moni sairastunut rokotteesta huolimatta ja kuinka nopeasti?

    Ja tavallista flunssaakin on liikkeellä, kaikki ei ole nasunuhaa.
  8. P

    vauva ei ryömi -> fysioterapeutille...!

    Ei tuosta vielä tarvii huolestua, mutta hyvähän se on, että pääsette fyssarille. Saat siltä jippoja, millä lasta voi aktivoida, ja se on tytöstäkin kivaa :hug:
  9. P

    Kuinka paljon käytätte rahaa yhden lapsen lahjoihin?

    Kolme lasta, n. 200e / lapsi. Ostan tavaraa ja leluja, koska vaatteita saa alesta jo Tapaninpäivänä.
  10. P

    Onko tää nyt kuumeeton sikainfluenssa? oireista lisää viestissä

    Miksi pitäisi lääkäriin mennä? Voihan tuo olla possutauti, mutta vasta kun yleistila romahtaa tms. pitää mennä tohtorilaan.
  11. P

    Voiko sikainfluenssassa nousta keuhkokuume ilman muita oireita? ei edes kuumetta.

    H1N1 voi aiheuttaa jo itsessään keuhkokuumeen, muutamissa tunneissakin, eli tässä viruksessa se ei ole jälkitauti. Jos yleistila huononee nopeasti, tai yskiminen tekee tavattoman kipeää, niin sitten lääkäriin, pelkkää hengästymistä yms. ei vielä tarvitse säikähtää.
  12. P

    Seitsemäs sikainfluenssan kuolonuhri?

    Ja tuokin oli riskiryhmää...
  13. P

    Missä vaiheessa sulle tuli ikäkriisi?

    Olen nyt 35, haluaisin vielä iltatähden kun lapset on jo koulussa.. Mihin nuo vuodet meni?
  14. P

    soittoääni

    Itse viimeksi googlasin koneelta tyyliin "soittoääni tilaa" ja sieltä tuli hyviä vaihtoehtoja, jos on mielessä joku tietty kappale, niin googlesta löytää vielä nopeammin kun lisää sen nimenkin vielä noihin hakuehtoihin. En muista, mistä tilasin, mutta maksoi about 3e, laskutettiin...
  15. P

    Mitä tarkalleen ottaen kyttäätte huutonetistä????

    Marimekkoa olen ostanut tosi halvalla.
  16. P

    Nyt kyllä etsin käsiini ja annan piiskaa sille palstalaiselle, joka...

    Tarvitseeko se todella tuon 200g rasvaa, onko kukaan kokeillut vähemmällä?
  17. P

    hups. pikku moka :D

    Niin, mutta kyllä kummit varmaan muistaa synttärit jo etukäteen?
  18. P

    Onnitteluruno 20v miehelle??

    Mitä viisasta voi laittaa Feissariin, kun en jaksa jatkaa "paljon onnea" -litaniaa??
  19. P

    Koska/miten lapselle kerrotaan ettei joulupukkia ole?

    Suunnilleen noin olen isosisaruksille minäkin kertonut, että joulupukki on joulun satu ja oikeasti sellainen hahmo on Korvatunturilla, esittää siellä joulupukkia turisteille jne. En tiedä, miksi se kuopuksen kohdalla on niin vaikeaa.. kuin lapsuuden loppu..
  20. P

    Ummetus ja kova kakka

    Levolacia voi antaa 5ml iltaisin. Meillä noita on käytetty.

Yhteistyössä