Hakutulokset

  1. P

    Mitä mieltä tästä opettajan "käskystä" ekaluokkalaiselle?

    Sanot esimerkiksi että " Valtterilla oli ollut maanantaina kotiinlähtiessä vaatteiden kanssa jotain ongelmaa, mitähän siinä tapahtui?"
  2. P

    Keskenmeno

    Soita terkkariin tai sairaalaan, ja pyydä Litalgin-reseptiä. Tsemiä :hug:
  3. P

    Leikkejä / tekemistä poikasynttäreille???

    Mitä muuta 8-9v pojat voi leikkiä synttärijuhlissa, kuin sitä suklaalevyn avausta?
  4. P

    Montako joululahjaa lapsille?

    Ja onhan tuo Wii kalliskin. Meilläkin ajatellaan, että toiveet kasvaa vuosi vuodelta, ja pian ei mikään enää riitä.. en tiedä, olisiko kumminkaan niin.
  5. P

    ottaa päähän

    Todennäköisesti juuri näin onkin, kummitäti oli kuitenkin sukulaiseni. Kummisedällä on uusi vaimo. vaikken ymmärräkään, miksi kuollut vaimo pitäisi pitää poissa mielestä.
  6. P

    Montako joululahjaa lapsille?

    Minkäikäiset lapset Sulla on? Miehen mielestä nuo meidän lasten paketit on just liian rajoilla, ite ostettujen arvo on about 200-250e / lapsi. Ja koska osa on isoja, tulee noistakin säkki jokaiselle. Mustakin on vaan ihana ostaa ja antaa paketteja, ite saan siitä joulumielen =)
  7. P

    ottaa päähän

    Meillä sama juttu :| Tyttöjen kummit käy kylässä ja muistaa synttärit ja joulut, pojan kummi ei pidä mitään yhteyttä.. pojan kummitäti siis kuoli kolme vuotta sitten, eikä kummisetä välitä kummipojastaan. Vaikeaa on vaan pojalle selittää, kun hän miettii, miksei Vesa ikinä käy tai soita :'(
  8. P

    joulun sää

    Jess! Toivottavasti tuo pitää paikkansa =)
  9. P

    Montako joululahjaa lapsille?

    Tuli tosta äskeisestä keskustelusta mieleen, että montako pakettia muiden lapset yleensä jouluna saa, ja minkälaisia? Meille ei tule muilta kuin yhteensä kolme lahjaa kullekin lisää, eli itse olen ostanut lapsille 8-9 pakettia. Tyyliin, legoja, Nikko-kauko-ohjattava, Moxx-nukke jne. Vaatteita...
  10. P

    Jotain vielä lapsille lahjaksi, mitä?

    Jos noilta kaikilta muiltakin tulee vielä lahjoja, mun mielestä nuo jo riittääkin. Meille ei osta kuin isovanhemmat + kummit yhdet paketit, eli yht. kolmet lisää, itse olen ostanut lapsille 8-9kpl/lapsi.
  11. P

    Pidättekö te outona meitä,

    Minäkin ajattelin lähinnä hygieniapuolta ja esteettisyyttä yleensä...
  12. P

    Kannattaako mennä pikkujouluun?

    Jollei yhtään huvita mennä? Edessä ois perjantaina, töistä vain murto-osa aikoo niihin osallistua erään työkaverin kotiin. Itsellä on aamuvuoro lauantaina, eli en edes voi "perinteistä" pikkujoulua viettää. Pikkujouluja ja juhlia on tässä jo ollutkin. Olen toki ostanut lahjan ja...
  13. P

    Mitä tekisin yhdessä lapseni kanssa päivittäin?

    Jos lapsi kerran on onnellisen ja tyytyväisen oloinen, niin kaikki on ihan hyvin :hug: Olen omieni antanut katsoa noin pienenä esim. jonkun Ti-Ti videon kerran päivässä kokonaan ja lisäksi tauon jälkeen lastenohjelmaa tai lisää vastaavaa videota. Tietysti pienen kanssa pitää leikkiä...
  14. P

    Mitä ostitte /ostatte kummilapsille jouluna?

    Meillä ostetaan yleensä vain lapsille, koska perhe on iso. Lähimmille aikuisille, kuten miehelle ja äidille, ostan jotakin.
  15. P

    Joulugallup :)

    Joulugallup :) 1, Milloin joulukuusi sisälle? Koska koristelu? 2, Joulun paras herkku? 3, Sauna vai ei? 4, Montako henkilöä viettää kanssasi joulua aattona? 5, Tuleeko joulupukki? 6, Onko teillä joku ehdoton perinne? 1. Aatonaattoiltana, jolloin myös koristellaan, olen aattoaamun...
  16. P

    Mitä tarkoittaa säännölliset supistukset?

    Ei tarvii olla tarkka minuuttiväli, kyllä esim. 10-15 min välein parin tunnin ajan on jo lähtölaskentaa. Toki ne voi vielä lopahtaakin, mutta eiköhän lähtö tule pian. Sitten kun on kipeitä n. viiden minuutin välein, voit alkaa tehdä lähtöä. ONNEA MATKAAN :hug:
  17. P

    Joululahjaapuja!!

    Leluosastolle suoraan, niin Kitty iskee silmään. Ainakin Stokkalla yms. tavarataloissa Hello Kittyt on lyöty samaan hyllyyn kaikki arsenaali.
  18. P

    Ravintola Loiste?

    Menemme kahden kesken illalliselle ennen bailaamaan menoa, ja nyt mietin, miten hieno paikka Loisteen ravintola on?? Tyyliin pikkumusta tai kotelo tai jakku, vai voiko sinne mennä siistissä mustassa mekossa, joka on kyllä lyhyt..?
  19. P

    G:kaunein joululaulu mielestäsi?

    Sydämeeni joulun teen =)

Yhteistyössä