Hakutulokset

  1. R

    identiteetti kriiseistä.

    en itsekkään tiedä haluaisinko tietää, joskus luulen että nämä on omia päähänpistoja/pinttymiä. esikoisen synnytyksessä ilokaasusta tuli kamalia valveunia, luulin olleeni aivan eri mestassa kun havahduin, okei kaasut tekee kepposia mutta kipu vei mut muistoihin.
  2. R

    identiteetti kriiseistä.

    kukaan kokenut/ kokee samaa. elämäni on suhteellisen hyvin. sain koulun loppuun ja aikaa ois. lapset suhteellisen isoja, mutta kun vanhat muistot puskee koko ajan mieleen. omat lapsuuden muistot ja teini memorit muistuttavat kokoajan, siis ne ikävimmät, ja nyt kun ois aikaa olla vain. joskus...
  3. R

    Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

    no mun nimi ei ole riina :D
  4. R

    kysyykö teidän mies teiltä

    :hug: sympatiaa. mun äijeliinin naama taas veny kun sanoin että voisin mennä kaverin uuden kämpän katsastamaan, ei edes halua olla vuokseni iloinen hän kun jää kotiin lasten kanssa.
  5. R

    kaikki 24v mutsit ja vähän siitä läheltä!!

    juups ja saa nukkua oven edessä ettei murkku ikäset karkaa festareille :D jos äitiinsä tulee ;) mutta oikeasti odotan myös että lapset ovat isompia että osaavat itse käydä vessassa, voi pyytää kauppaan ostaa maitoa , että saan auttaa kotiläksyissä ynnä muuta. ja sais noi rattaat dissattua.
  6. R

    kaikki 24v mutsit ja vähän siitä läheltä!!

    niinpä, pitänee ulkoistaa itsensä johonkin ja olla normaali :D
  7. R

    kaikki 24v mutsit ja vähän siitä läheltä!!

    onnea opiskeluun, sain itse yo hatun viime keväänä koko oppimäärän olin kotiäiti, kriisailen omaa juttuani nyt kun ei ole koulua pako paikkana, noh syksyllä lapset hoitoon :( on ollut kova paikka myöntää että töihin on mentävä, oon ollu kotona 4,5v
  8. R

    kaikki 24v mutsit ja vähän siitä läheltä!!

    kuin minun suustani, kävisin mieluusti kutsuilla jos minut kutsuttaisiin, kaikki kaverit on jääny bile vaiheelle, eipä semmosten kanssa ole oikeen juteltavaa, käyn joskus kuuntelee hyviä keikkoja jos sattuu koto kulmilla olemaan, mutta kun aamulla pitää nousta lasten kanssa niin eipä sitä viitti...
  9. R

    kaikki 24v mutsit ja vähän siitä läheltä!!

    mitä ihmettä teette kuin olette lastenne kanssa? millä tavalla vietätte vapaa aikaa? alkaa itellä olla identiteetti kriisi, kun ei oikeen tiedä miten olis ja kun lähtee viihteelle ei oikeen osaa ottaa lungisti, tai en ainakaan samalla tavalla kuin lapsettomat. :(
  10. R

    PAUHAAVASYDÄN!!

    aika vähän oli porukkaa ja moni kanssa poistui jo kolmelta.. en usko että pääsen vaikka pakersin täysiä esseitä kaksi kappaletta. terminologia on niin hankalaa että siitä voi pisteet tippua, mutta mukava kokemus tuo oli. jos ei tänä vuonna niin ensi vuonna uudelleen. ilmoittele kun vastaukset...
  11. R

    PAUHAAVASYDÄN!!

    no miten meni ne pääsykokeet? muutama viikko tiivistä jännitystä.
  12. R

    kun ulkona sataa

    on ihana vetää villasukat jalkaan ja lösähtää koneelle, kun lapsetkin nukkuvat päiväuniaan :)
  13. R

    nää illat on jo kamalia!

    :hug: sama show kaiket illat..
  14. R

    olis pitäny jättää mökit mökkeilemättä

    meni taas riitelyksi siskojen kanssa, en enää lähde kyllä samalla porukalla mihinkään, toinen sinkku ja toinen koira ihminen oli koko ajan neuvomassa kasvatuksessa ja sai taas kuulla kuinka paska ja kiittämätön äiti ja sisko olen. oli pakko lähtee kesken pois :( että taas sai mut itkemään ja...
  15. R

    sorry

    ei sieltä sossusta aina rahaa niin helposti saa ja hanat laitetaan kiinni jos kauan käy kyselemässä.. itse olin asunnoton ja kävin sossussa kun esikoista odotin, oltais oltu kyllä kusessa jos ei siinä elämän tilanteessa olisi mistään rahaa saatu. mutta se olikin tilapäistä :kieh:
  16. R

    Onko kukaan synnyttäny seisaalleen....?

    nojailin koto sohvaa vasten ja mies otti muksun vastaan, kyllähän se synnytys luonnollisin mulle oli. ruumis pakottautui ittestään siihen asentoon :(
  17. R

    No voi v. Punapäästä->blondiks rojekti

    mustasta blondiksi oli kyllä kivinen, mustaa kun kasvattelin vedin juureen hennaa lopulta mustasta tuli ruskea kun haalistu, nyt blondi mut oli kyllä se seka väri vaihe paljon parempi kun tää oma valkonen väri :ashamed:
  18. R

    kamat pakattu ja porukka lähtö valmiina

    taitaa taas olla liikaa tavaraa mukana mutta aina pitää varautua, vielä jääkääppi tyhjäksi niin se on siinä. on vähän hankalaa ollu tuo pakkaaminen kun pojat jännittää eikä malta millään totella tai olla muuten kiltisti =) banse pelasti
  19. R

    Mitä touhuatte lasten kanssa kotona?

    muovailuvahat on meillä ollut kesto suosikki ja pääsee itekkin käyttää mielikuvitusta. niin ja pala pelit

Yhteistyössä