Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

Millainen mielikuva sulla on nickin takana olevasta ihmisestä?
Luonne, ulkonäkö ym. varsinkin niistä joilla ei ole kuvaa(kuten mulla)
itse näin just Savannan kuvan ja kuvittelin koko ajan että hän ois porkkanapää =)
 
Mullekin tulee Mopista mieleen sellainen moppitukka :D

Sangrian oletin olevan ruskeatukkainen, kunnes törmättiin lähikaupassa sattumalta (lasten nimistä tunnistin =) ) ja totesin olleeni väärässä :)

Mankell on ainakin silmälasipäinen ja ruskeahiuksinen, eikö?
=)
 
Mulla tulee mopista myös mieleen rastatukka :D
Mankellista, joku kirjailija....onko sellainen ruotsalainen kirjailija, jonka nimi joku mankell...jännityskirjoja..
Ravistettava, tuo mieleen tuoremehun, pirtee, pieni ja pippurinen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Sua en muuten tunne, mutta tosta Mopista tulee aina mieleen Moppi-tukka... :D Eli sellainen sekaisin oleva harmaa rastapää. JA hippivaatteet.

Osuiko? :D
ei =) sain ton nimen joskus naapurilta, kun siivoon kuulma niin ahkeraan =)
Pitää joskus joku kuva väsätä tonne profiiliin jos osaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Helmi vois olla semmonen nätti vaalea nainen, ystävällisen näköinen & hymyilevä :D
wc ankka.... :D Mulla tulee aina vaan se pullo mieleen, siis sitruunantuoksusena :LOL:

Mun nicci johtaa aina tehokkaasti harhaan, en oo vaalee, enkä nyt mikään erityisen nättikään, ystävällinen varmaan sopii kuitenkin kuvaan.
 
Minulla tulee mieleen:

Moppi = Nainen joka menee märin jaloin pitkin lattiaa, unohtamatta kulmiakaan. Ei vaadi suurta tilaa mutta haluaa pitää oman tilansa puhtaana ja raikkaana, ja on sen takia valmis uhraamaan omaa hyvinvointia.

Nokoma = Kattos nokomaa, sanottiin enontekiössäkin. Nainen jonka päässä on hiuksia, on joskus puhetuulella, joskus ei. Yleensä puhetuulen voi nähdä hänen suustaan, se on silloin auki. Antaa itsestään enemmän kuin saa.

Helmi79 = Nainen joka on perheen helmi kiiltelevine silmineen. Suosii nettianttilaa, niiden hinnat kun aina päättyy ysiin. Tätä helmeä ei säilytetä kaulassa, vaan sydämessä.

Mankell = Käytännöllinen päällepäin, sisältä herkkä ja ajatteleva, josta hectorikin teki lauli "Lumi teki Mankellin eteiseen". Omaa siis taidon eläytyä minkälaisen ihmisen saappaisiin tahansa.

Ravistettava = Nainen joka välillä alkaa niin hysteeriseksi että sitä on vähän ravistettava että saadaan hänet taas mukaan tähän maailmaan, on kuitenkin ravistettuna mukava ja pehmeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Minulla tulee mieleen:

Moppi = Nainen joka menee märin jaloin pitkin lattiaa, unohtamatta kulmiakaan. Ei vaadi suurta tilaa mutta haluaa pitää oman tilansa puhtaana ja raikkaana, ja on sen takia valmis uhraamaan omaa hyvinvointia.

Nokoma = Kattos nokomaa, sanottiin enontekiössäkin. Nainen jonka päässä on hiuksia, on joskus puhetuulella, joskus ei. Yleensä puhetuulen voi nähdä hänen suustaan, se on silloin auki. Antaa itsestään enemmän kuin saa.

Helmi79 = Nainen joka on perheen helmi kiiltelevine silmineen. Suosii nettianttilaa, niiden hinnat kun aina päättyy ysiin. Tätä helmeä ei säilytetä kaulassa, vaan sydämessä.

Mankell = Käytännöllinen päällepäin, sisältä herkkä ja ajatteleva, josta hectorikin teki lauli "Lumi teki Mankellin eteiseen". Omaa siis taidon eläytyä minkälaisen ihmisen saappaisiin tahansa.

Ravistettava = Nainen joka välillä alkaa niin hysteeriseksi että sitä on vähän ravistettava että saadaan hänet taas mukaan tähän maailmaan, on kuitenkin ravistettuna mukava ja pehmeä.
AIVAN MIELETTÖMÄN HUIPPU, IHANA =) =) :flower: :flower:
 
Minusta on varmaan hankala saada mitään mieleen... :whistle:
Sisukasmami= temperamenttinen, ehkä hieman pyöreä ja tummahiuksinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Minulla tulee mieleen:

Moppi = Nainen joka menee märin jaloin pitkin lattiaa, unohtamatta kulmiakaan. Ei vaadi suurta tilaa mutta haluaa pitää oman tilansa puhtaana ja raikkaana, ja on sen takia valmis uhraamaan omaa hyvinvointia.

Nokoma = Kattos nokomaa, sanottiin enontekiössäkin. Nainen jonka päässä on hiuksia, on joskus puhetuulella, joskus ei. Yleensä puhetuulen voi nähdä hänen suustaan, se on silloin auki. Antaa itsestään enemmän kuin saa.

Helmi79 = Nainen joka on perheen helmi kiiltelevine silmineen. Suosii nettianttilaa, niiden hinnat kun aina päättyy ysiin. Tätä helmeä ei säilytetä kaulassa, vaan sydämessä.

Mankell = Käytännöllinen päällepäin, sisältä herkkä ja ajatteleva, josta hectorikin teki lauli "Lumi teki Mankellin eteiseen". Omaa siis taidon eläytyä minkälaisen ihmisen saappaisiin tahansa.

Ravistettava = Nainen joka välillä alkaa niin hysteeriseksi että sitä on vähän ravistettava että saadaan hänet taas mukaan tähän maailmaan, on kuitenkin ravistettuna mukava ja pehmeä.
Hui, tunneksie minut :saint:
 

Yhteistyössä