Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mullekin tulee Mopista mieleen sellainen moppitukka :D

Sangrian oletin olevan ruskeatukkainen, kunnes törmättiin lähikaupassa sattumalta (lasten nimistä tunnistin =) ) ja totesin olleeni väärässä :)

Mankell on ainakin silmälasipäinen ja ruskeahiuksinen, eikö?

=)
Silmälasit on juu, ja hiusten värikin on ruskea tällä hetkellä (kampaajan armosta) :D .

Ravistettava on keksiruskea (vaaleahko) 168 cm pitkä ja 33v.???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Ravistettava = Nainen joka välillä alkaa niin hysteeriseksi että sitä on vähän ravistettava että saadaan hänet taas mukaan tähän maailmaan, on kuitenkin ravistettuna mukava ja pehmeä.
Hö. Mä en panikoi koskaan, saatikka ala hysteeriseksi :xmas:
...paitsi jos käärme tulee vastaan :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Ravistettava on keksiruskea (vaaleahko) 168 cm pitkä ja 33v.???
Juma, ootko sä mun naapuri tai jotain? :eek:
Pituus meni sentilleen oikein :D
Ikää VASTA 31 v (ja 10 kk päälle) :saint:
Hiukset on...noh, vaaleahkot kai luonnostaan, semmoset tummanvaaleat (eli hiirenharmaat). Nyt ne on aika tummat (a'la Garnier).
 
Sisukasmamista mulle tulee mieleen sellainen jolla on ihan lyhyt mustatukka, ja joka
on luonteeltaan pippurinen. Sellainen tomera ihminen, joka on samalla oikea naarasleijona puolustaessaan pesuettaan.
Jiscoana- nikistä tulee mieleen sellainen hoikka keijumainen nainen, jolla on pitkä punainen tukka ja liskotatuointi ranteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Minulla tulee mieleen:

Moppi = Nainen joka menee märin jaloin pitkin lattiaa, unohtamatta kulmiakaan. Ei vaadi suurta tilaa mutta haluaa pitää oman tilansa puhtaana ja raikkaana, ja on sen takia valmis uhraamaan omaa hyvinvointia.

Nokoma = Kattos nokomaa, sanottiin enontekiössäkin. Nainen jonka päässä on hiuksia, on joskus puhetuulella, joskus ei. Yleensä puhetuulen voi nähdä hänen suustaan, se on silloin auki. Antaa itsestään enemmän kuin saa.

Helmi79 = Nainen joka on perheen helmi kiiltelevine silmineen. Suosii nettianttilaa, niiden hinnat kun aina päättyy ysiin. Tätä helmeä ei säilytetä kaulassa, vaan sydämessä.

Mankell = Käytännöllinen päällepäin, sisältä herkkä ja ajatteleva, josta hectorikin teki lauli "Lumi teki Mankellin eteiseen". Omaa siis taidon eläytyä minkälaisen ihmisen saappaisiin tahansa.

Ravistettava = Nainen joka välillä alkaa niin hysteeriseksi että sitä on vähän ravistettava että saadaan hänet taas mukaan tähän maailmaan, on kuitenkin ravistettuna mukava ja pehmeä.
Hui, tunneksie minut :saint:
Saattaa olla, saattaa olla etten.. ihmeelliset on maailman tiet niin mistä sitä voi tietää.. saatanhan toki olla hyvä arvaaja tai selvännäkijä... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Minulla tulee mieleen:

Moppi = Nainen joka menee märin jaloin pitkin lattiaa, unohtamatta kulmiakaan. Ei vaadi suurta tilaa mutta haluaa pitää oman tilansa puhtaana ja raikkaana, ja on sen takia valmis uhraamaan omaa hyvinvointia.

Nokoma = Kattos nokomaa, sanottiin enontekiössäkin. Nainen jonka päässä on hiuksia, on joskus puhetuulella, joskus ei. Yleensä puhetuulen voi nähdä hänen suustaan, se on silloin auki. Antaa itsestään enemmän kuin saa.

Helmi79 = Nainen joka on perheen helmi kiiltelevine silmineen. Suosii nettianttilaa, niiden hinnat kun aina päättyy ysiin. Tätä helmeä ei säilytetä kaulassa, vaan sydämessä.

Mankell = Käytännöllinen päällepäin, sisältä herkkä ja ajatteleva, josta hectorikin teki lauli "Lumi teki Mankellin eteiseen". Omaa siis taidon eläytyä minkälaisen ihmisen saappaisiin tahansa.

Ravistettava = Nainen joka välillä alkaa niin hysteeriseksi että sitä on vähän ravistettava että saadaan hänet taas mukaan tähän maailmaan, on kuitenkin ravistettuna mukava ja pehmeä.
No prof Kaksimielihän on sanaseppo ja sukkapuikon terävä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Ravistettava on keksiruskea (vaaleahko) 168 cm pitkä ja 33v.???
Juma, ootko sä mun naapuri tai jotain? :eek:
Pituus meni sentilleen oikein :D
Ikää VASTA 31 v (ja 10 kk päälle) :saint:
Hiukset on...noh, vaaleahkot kai luonnostaan, semmoset tummanvaaleat (eli hiirenharmaat). Nyt ne on aika tummat (a'la Garnier).
EIkä! :D
-Meisti on selvännäkijä, meitsi on selvännäijä, *rallattelee ihastuneena uudesta taidostaan* :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä toi professori kaksimieli vois olla semmonen vähän mielenvikainen professori, joka tekee kaikkia kaksimielisiä kokeita laboratoriossaan. :D
Höh.... mistä sinä sen sait selville? Ajattelin jo että aika alkaa olemaan kypsä uusille koekaneille mitkä täältä poimisin niin meni Rukoilijasirkka paljastamaan kaiken.. voitaisiinko unohtaa tää viesti ja jatkaa missä ennen tätä oltiin, eli siinä kun olin vielä mukava? ;)
 
Pintelin on max 160cm pitkä, hiukset kerroksittain leikatut, puolipitkät ja mahonginruskeat. Vartalonsa hän on trimmannut niin, että rasvaa ei ole nimeksikään, melkein asuu hevostalleilla.Paha suustaan.
En tiiä miksi tollanen mielikuva. :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä toi professori kaksimieli vois olla semmonen vähän mielenvikainen professori, joka tekee kaikkia kaksimielisiä kokeita laboratoriossaan. :D
Höh.... mistä sinä sen sait selville? Ajattelin jo että aika alkaa olemaan kypsä uusille koekaneille mitkä täältä poimisin niin meni Rukoilijasirkka paljastamaan kaiken.. voitaisiinko unohtaa tää viesti ja jatkaa missä ennen tätä oltiin, eli siinä kun olin vielä mukava? ;)
Voi mielenvikanenkin olla mukava. :kieh:
 

Yhteistyössä