Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
musta ei oo kukaan tehnyt mitään analyysia..laittakaas tulemaan niin saan mäkin jotain osaa joskus.. :wave:
Kesää rakastava kissa nainen =) Hoikka, elegantti, joka tykkää pukeutua pantteri ja muihin kissäeläin kankaista tehtyihin vaatteisiin. Rakastaa kissoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Moppi-nikin takana on pakko olla joku, jonka sydämen asia on siivoaminen. Koti kiiltää ja moppi heilahtaa useamman kerran viikossa. :D
:LOL: kodin pitäs kiiltää kyl enemmänkin tohon nimeen viitaten, mutta kyllä mä joka päivä siivoon jotain ja tykkään että on puhdasta ja raikasta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
musta ei oo kukaan tehnyt mitään analyysia..laittakaas tulemaan niin saan mäkin jotain osaa joskus.. :wave:
Kesää rakastava kissa nainen =) Hoikka, elegantti, joka tykkää pukeutua pantteri ja muihin kissäeläin kankaista tehtyihin vaatteisiin. Rakastaa kissoja.
jos jätetään ne eläinkuosit pois, niin ollaan jo lähellä. Eleganttikin olen kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Mie ajattelisin sinusta niin, että perhettä pyörittävä kotiäiti. Aina on kiire ja kädet ei ihan meinaa riittää..Eli pieniä lapsia useita jaloissa pörräämässä. Toisinaan vähän meinaa hihat palaa, mutta silti olet maailman paras äiti omille mussukoillesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Äitti-83 = lapsia rakastava koti-äiti jolle perhe on kaikki kaikessa, ja yhdessä lasten kanssa kaikkea puuhaava.
Tummatukkainen ja pieni kokoinen.
Mikähän mun nikissä oikeen on, kun aina musta arvaillaan jotain tän tyylistä... yleensä tähän on lisänä vielä, että olen pullantuoksuinen. :D

Tottahan toki noita pienokaisia rakastan. Ja perheen eteen teen paljon. Hiukset on ruskeat, missä vaaleita raitoja. Pienikokoinen... en... pituutta on 175cm. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Äitti-83 = lapsia rakastava koti-äiti jolle perhe on kaikki kaikessa, ja yhdessä lasten kanssa kaikkea puuhaava.
Tummatukkainen ja pieni kokoinen.
Mikähän mun nikissä oikeen on, kun aina musta arvaillaan jotain tän tyylistä... yleensä tähän on lisänä vielä, että olen pullantuoksuinen. :D

Tottahan toki noita pienokaisia rakastan. Ja perheen eteen teen paljon. Hiukset on ruskeat, missä vaaleita raitoja. Pienikokoinen... en... pituutta on 175cm. :D
:D
 

Yhteistyössä