Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

Sangria
jee, määhän oon aika hyvä. tota kun kirjoitin että valkoisia vaatteita käytät, rupesin ajatteleen siinä heti että ehkä et kuitenkaan käytä, värikkäät kävi mielessä, mutta kirjoitin sen kuitenkin. =)
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
sinä oot noin 165cm ja sulla on tummat lyhyehköt hiukset, tykkäät ruskeista vaatteista. sinä olet se joka pitää kodin järjestyksessä =)
Voi kun mun tekis mieli keksiä susta jotain mielikuvaa, mutta mä olen aivan älyttömän huono näissä. Mun mielestä sä vaan oot tosi kiva =) :hug: :flower:
ihana olet :hug: :hug:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Jonsered/Lela pala tute on ainakin sellanen luonnonlapsi, tai kuten the Doors laulaa; Wild child.
:D Taidan olla.

Nossi on älykäs, kyseenalaistava ja keskutelutaitoinen leirinuotiolla fadoa laulava ihminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Onko minut ruodittu? :x
Piitu Piparista tulee mieleen pipareita rakastava kotihiiri :D
:LOL:

Pikkasen pieleen meni... En syö pipareita, ja viihdyn enempi ihmisten ilmoilla kuin kotona. :)
Mun mielikuvani Piitu Piparista on aika lailla päinvastainen... Itse asiassa heti kun näin tuon nimimerkin, mulle tuli mieleen eräs työkuvioiden kautta tuttu henkilö ja viestejäsi luettuani ja etenkin koulutuksesi nähtyäni mielikuva on vahvistunut entisestään. Henkilön nimi jääköön mainitsematta, koska täällä anonyymeina kirjoitellaan. Voin tietty olla ihan väärässäkin, mutta jos olet ajattelemani henkilö, niin onnittelut uuden työpaikan johdosta ;) :flower:

 
Aamukatse = Nainen joka on aamuvirkku, ja aamuisin haluaa käyttää paljon aikaa yksinään milloin saa miettiä rauhassa kaikkea, kokea uuden päivän syntymisen ja vain tuntea hiljaisuus. Tarkkailee ihmisiä usein, ei ole ensimmäinen ihminen joka tulee juttelemaan mutta jos huomaa ihmisen kiinnostavaksi, ottaa yhteyttä ja ystävystyessään hänestä tulee hyvä ja pitkäaikainen ystävä.

HelloShitty = Nainen joka on hieman leikkisä hyvällä tavalla, ei kuitenkaan mikään pelleilijä. Tahtoo nähdä asioissa sen kevyemmänkin puolen eikä vain sen vakavan polun missä monet muut vain taivaltaa. Antaa ystävilleen piristystä, tuo eloa ja iloa, saattaa kyllä hieman aristuttaa joitain ihmisiä.

tinkiwinki = Nainen jonka suonissa kulkee runollisuus ja muu taiteen muoto, ei näe kahta kahvikuppia vaan kaksi kaunista esinettä. On hieman ehkä huoleton, jopa kenties huolimaton mutta tärkeistä asioista pitää kiinni eikä niissä lipsu, kuten ei tärkeimmissä ihmissuhteissakaan. Ehkä hieman vielä hakee sitä mitä elämältään hakee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Aamukatse = Nainen joka on aamuvirkku, ja aamuisin haluaa käyttää paljon aikaa yksinään milloin saa miettiä rauhassa kaikkea, kokea uuden päivän syntymisen ja vain tuntea hiljaisuus. Tarkkailee ihmisiä usein, ei ole ensimmäinen ihminen joka tulee juttelemaan mutta jos huomaa ihmisen kiinnostavaksi, ottaa yhteyttä ja ystävystyessään hänestä tulee hyvä ja pitkäaikainen ystävä.

HelloShitty = Nainen joka on hieman leikkisä hyvällä tavalla, ei kuitenkaan mikään pelleilijä. Tahtoo nähdä asioissa sen kevyemmänkin puolen eikä vain sen vakavan polun missä monet muut vain taivaltaa. Antaa ystävilleen piristystä, tuo eloa ja iloa, saattaa kyllä hieman aristuttaa joitain ihmisiä.

tinkiwinki = Nainen jonka suonissa kulkee runollisuus ja muu taiteen muoto, ei näe kahta kahvikuppia vaan kaksi kaunista esinettä. On hieman ehkä huoleton, jopa kenties huolimaton mutta tärkeistä asioista pitää kiinni eikä niissä lipsu, kuten ei tärkeimmissä ihmissuhteissakaan. Ehkä hieman vielä hakee sitä mitä elämältään hakee.
:D
 
IceRoyal = Sanoo yleensä vain asian, ei sorru turhaan jaaritteluun. Haluaa antaa itsestään hieman viileän vaikutelman, vaikka se on kaukana totuudesta. Pidättelevän ulkokuoren alla on ihminen, joka ajattelee lämpimästi ja joka toisinaan haluaisi tehdä paljon enemmän ja sanoa mitä pystyy. Hyväkäytöksinen lähes tilanteessa kuin tilanteessa, harvoin haukkuu ketään. Vaativa kumppani, mutta antaa vastineeksi paljon.
 

Yhteistyössä