Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

LisaMarie: kaunis tummahiuksinen nuori nainen jolla korkeintaan kaksi lasta. Hienostunut koti, roskapussiakaan ei lähde viemään ilman meikkiä. Ulkonäkö pitää olla tiptop mutta ei kuitenkaan ole diiva. Mukava, rempseä nainen. Kuuntelee elvistä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:
LisaMarie: kaunis tummahiuksinen nuori nainen jolla korkeintaan kaksi lasta. Hienostunut koti, roskapussiakaan ei lähde viemään ilman meikkiä. Ulkonäkö pitää olla tiptop mutta ei kuitenkaan ole diiva. Mukava, rempseä nainen. Kuuntelee elvistä :D
Tää oli mun unelma, jonka perustella mä nikin valitsin :D Todellisuus voi olla vähän toinen :D Tummat hiukset kyllä on ja Elviksestäkin tykkään, mutta lapsia on 3 ja ylipainoa 15 kiloa ja roskapussinkin vien kyllä ilman meikkiä :LOL: Tosin ihan oikeasti tykkään panostaa ulkonäköön, kai sitä kuuluu hävetä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Että te kuiteskaan minusta mitään tiedä :whistle: ;) :D
Ei tiedetäkkään, mutta arvata voidaan aina ja mielikuva luoda :D
Sie olet kukkamekossa tanssiva iloinen ihminen, lavatanseihin et kyllä sovi, mutta elämä muuten on yhtä humppaa.
Ei mekkoa mulle kiitos, mutta on elämä aika tanssia, kun ei ota turhia murheita asioista, joille ei mitään mahda :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Siis mitä? Eikö mua oo vielä ruodittu? Hopi hopi!
Olet iloinen, vaaleat kiharat hiukset ja tykkäät tällätä kotia hienoksi. Mistä johtuu, että kuvittelen sinut usein istumassa päiväkahvilla :D
:D Päiväkahvit osui, iloinenkin olen. Ja sisustamisesta tykkään. Vaalea en ole, eikä hiuksetkaan ole kiharalla - kiitos muotoiluraudan. Mutta aika hyvin osui :).
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
sinä oot noin 165cm ja sulla on tummat lyhyehköt hiukset, tykkäät ruskeista vaatteista. sinä olet se joka pitää kodin järjestyksessä =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
sinä oot noin 165cm ja sulla on tummat lyhyehköt hiukset, tykkäät ruskeista vaatteista. sinä olet se joka pitää kodin järjestyksessä =)
Mä oon 10 cm pidempi, mutta mulla on lyhyehköt tummat hiukset, tykkään ruskeista vaatteista ja nyt kotona toimettomana ollessani musta on kuoriutunut siivoojaintoilija. Eli erittäin osuvasti kyllä keksit :flower: =)


Ja juu, turkinpippureistakin tykkään vaikkakin nikkini on poikamme lempinimi :D
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
:wave: kiinnostaa kans jos joku keksis jotain nutturapäisen vanhan muorin tilalle.

*ei se luuta vieläkään nouse ilmaan prkle*
sää oot nuorekas, ja tykkäät käyttää nuorekkaita vaatteita, tummia ja valkoisia, sulla on vaaleat hiukset, laineikkaat. tykkäät maustetuista ruuasta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
:wave: kiinnostaa kans jos joku keksis jotain nutturapäisen vanhan muorin tilalle.

*ei se luuta vieläkään nouse ilmaan prkle*
sää oot nuorekas, ja tykkäät käyttää nuorekkaita vaatteita, tummia ja valkoisia, sulla on vaaleat hiukset, laineikkaat. tykkäät maustetuista ruuasta =)
Yks huti :eek:
vaatteis löytyy kyl pääasias tummia ja värikkäitä. Valkosia ei osaa vaan käyttää niin et pysyis puhtaana :ashamed:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mahtaakohan musta tulla muuta kuin että olen vielä toistaiseksi raskaana :saint: B)
sinä oot noin 165cm ja sulla on tummat lyhyehköt hiukset, tykkäät ruskeista vaatteista. sinä olet se joka pitää kodin järjestyksessä =)
Voi kun mun tekis mieli keksiä susta jotain mielikuvaa, mutta mä olen aivan älyttömän huono näissä. Mun mielestä sä vaan oot tosi kiva =) :hug: :flower:
 

Yhteistyössä