kysyykö teidän mies teiltä

  • Viestiketjun aloittaja petriina
  • Ensimmäinen viesti
petriina
koskaan et mitä haluaisit tehdä, miuta ärsyttää kun hän kyl aina kysyy et mitä tehtäisiin mut ei koskaan sitä et haluaisinko mennä itse jonnekin tai tehdä itsekseni jotain niin hän katsoisi lapsia. ottaa taas päähän niin pirusti toi oma ukko
 
Lilla-My-80 harmaana
Kyllä mun mies, useasti. Patistelee menemään eri paikkoihin, yhdessä ja erikseen. Lupaa aina hoitaa muksua. Enkä kyllä näe siinä mitään ihmeellistä, ihan normaalia toimintaa!
 
Stepford Wife
Kyllä se toisinaan, ei alvariinsa. Vaan enpä taida minä kysellä siltä senkään vähää, entäs te?

Selvimmin menee kun itse sanoo mitä haluaa ja yhdessä keskustellaan siitä että mitenkähän sen järkevimmin toteuttaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Stepford Wife:
Kyllä se toisinaan, ei alvariinsa. Vaan enpä taida minä kysellä siltä senkään vähää, entäs te?

Selvimmin menee kun itse sanoo mitä haluaa ja yhdessä keskustellaan siitä että mitenkähän sen järkevimmin toteuttaisi.
Joskus mies empii "pitäskö lähteä sinne ja sinne sen ja sen kans" Niin sanon, että mene. Samoin toisin päin.

Mutta yleensä vaan ilmoitetaan omista menoista ja toinen tietää olla sopimatta itselleen sille illalle/päivälle mitään.
 
No juu
Alkuperäinen kirjoittaja petriina:
koskaan et mitä haluaisit tehdä, miuta ärsyttää kun hän kyl aina kysyy et mitä tehtäisiin mut ei koskaan sitä et haluaisinko mennä itse jonnekin tai tehdä itsekseni jotain niin hän katsoisi lapsia. ottaa taas päähän niin pirusti toi oma ukko
Eiks tuo oo hieno, et kyselee sentään yhteisiä tekemisiä? Meillä ku tuo enimmäkseen vain menee, aika harvoin kyselelee haluanko mennä jonneki tai tehtäiskö jotaki...
 
petriina
niin kyl se on silleen kiva et kysyy yhteistä tekemistä mut hän on aina itse menossa ja en sit itse saa aikaiseksi sanottua et miekii voisin joskus mennä. taidankin huomenna ottaa itteeni niskasta ja mennä kattoo sen sinkkuelämää leffan,kyselemättä et sopiiko herralle,ilmoitan vaan et mie meen oo pojan kaa. mut kiva huomata ettei miulla oo ainut omaan napaan tuijottaja...
 

Yhteistyössä