Hakutulokset

  1. P

    Millainen tuo suklaabaarilelu oikein on?

    Tyttö toivoo sitä joululahjaksi. Mukana on siis joku sekoittaja, mikrokuppi, foliota ja muotteja. Ymmärsinkö nyt oikein, että tavallinen suklaalevy sulatetaan mikrossa ja kaadetaan siitä vaan muotteihin ja sekoittajaan?? Mikä itu tuossa nyt on? Onko joku ostanut tai ostamassa, kokemuksia?
  2. P

    Kun herää yöllä eikä saa unta..

    Nukahdan normaalisti ja herään parin - kolmen tunnin kuluttua. Lääkäri määräsi Imovanea, toiselta nimeltään Zopinox. Onko kukaan joutunut käyttämään, auttoiko se heräilyyn vai vain unenpäästä kiinni saamiseen? Millainen olo oli aamulla?
  3. P

    Jos miehenne olisi vetänyt käteen katsellen iltatyttöjen kuvia netistä,

    No loukkaantuisin kyllä, kerran seksiä on tarjolla oman vaimon kanssa, ettei ole puutteessa! Ymmärrän sinkkumiehen harrastuksena.
  4. P

    Pitkien hiusten föönaus

    Mikä on mielestänne paras tyvikohottaja, ja laitatteko sitä kaikkialle hiuksiin vai vain päälaelle tyveen? Kannattaako tupeerata ennen vai jälkeen tyvikohottajan laiton? Suoristusrautaa en omista.
  5. P

    Joku hyvä ja helppo ruoka soijapaloista?

    Itse olen ruskistanut, sitten lisännyt vähän vettä ja haudutellut sen aikaa, kun riisi kiehuu. Tai keittänyt ensin 5-10 min ja ruskistellut sitten sen wokin kanssa.
  6. P

    Joku hyvä ja helppo ruoka soijapaloista?

    Itse olen tehnyt couscouswokkia noiden soijasuikaleiden lisukkeeksi kasvissyöjä tytölleni, joka tosin on jo murrosikäinen, tuo wokki voi olla turhan maustettu kovin pienelle pojalle..? Lisäksi olen keittänyt riisiä tai tehnyt niistä suoraan risoton. Paistamalla pannussa niistä saa parhaita.
  7. P

    Tunnetko pareja, joilla on sattumalta samankaltaiset nimet?

    Sukuniminä Raittila ja Raittimo
  8. P

    Nolon tyhmä kysymys..

    mäkin varmaan soittaisin sinne aamulla ja kysyisin, mitä mieltä gyne on. Ehkä ne mieluummin antaa uuden ajan.
  9. P

    Tila loppuu kesken! kirppis asiaa.....

    Riippuu tietenkin myös missäpäin asut. Lasten talvivaatteet varmaan meneekin jo, aikuiset ehtii omansa hankkia myöhemminkin. Ja muistat vaan käydä siistimässä kirpparipöytää usein ja laittaa parhaimmat ja kohtuuhintaiset esille eniten.
  10. P

    lapsen lääkärissä käynti + minä

    Uskoisin että katsoo: sehän rohkaisee lastakin, että äidinkin korva tutkitaan. Ei siinä mene aikaa kuin se 30 sekkaa.
  11. P

    Mistä näitä isiä sikiää?!

    Kyllä kai lapsi oireilee jo pelkästä vanhempien erosta, saati sitten siitä, kun oma isi paapoo vierasta pentua. Terve lapsi hakee oikeutetusti huomiota. Isille nämä terveiset!!! Murrr..
  12. P

    huutonet ongelma!

    Soita Huutiksen ylläpidolle..
  13. P

    kaverin synttärit, menistikö?

    No en mä kyllä osta työkavereille lahjoja, vaikka olisi kuinkakin hyvä työkaveri. En osta kavereillekaan, ellen ole menossa juhliin.
  14. P

    Ostanko siniset vai vaaleanpunaiset crocs kumisaappaat?

    Siniset on helpompi yhdistää muihinkin väreihin, v.punainen hyppää silmiin.
  15. P

    mistä kertoo tällainen?

    Kokeile apteekista reseptittä saatavia mahahappolääkkeitä, esim. Pepsid Duo, ja jollei auta parissa viikossa, niin sitten lääkäriin. Voi olla esim. mahakatarria.
  16. P

    Hääkutsu?

    No joo- mies oli kuulemma jo soittanutkin, ilmoittanut meidät kaikki ja lasten iät oli vain kysytty. Eli nyt siis olemme menossa kaikki, kai se on sitten morsiusparin "moka", kerran ei puhelimessa kieltäneet lapsia.
  17. P

    Hääkutsu?

    Morsiusparilla itselläänkin on lapsia, kai nekin siellä ovat?
  18. P

    Hääkutsu?

    Meille tipahti hääkutsu, päällä luki mieheni ja minun nimi. Olen tottunut, että häissäkin on aina lapsia. Joskus olemme saaneet kutsun, jossa luki, että kyseessä on aikuisten juhla emmekä sinne tietysti omia ottaneet. Eli lapsia ei varsinaisesti nimellä kutsuttu, muttei pyydetty jättämään...
  19. P

    Sokeroinnista (bikinirajat)

    Pystyy kyllä, muttei se ole kuulemma helppoa, eli olisi hyvä käydä ainakin muutama kerta kosmetologilla, että oppii tekniikan...

Yhteistyössä