Tila loppuu kesken! kirppis asiaa.....

  • Viestiketjun aloittaja Help
  • Ensimmäinen viesti
Help
Juu eli meillä loppuu tila kesken kun on niin paljon talvivaatteita:(
Eli kysymys kuuluu:) Ostaisitko jo Naisten ja lasten talvitakkeja, haalareita, pipoja ja hanskoja yms. Toki on mulla muutakin esim. vaatetta ja sisustus tavaraa mutta mietin hinnoittelisiko nuo myös.
 
4lapsen äiti
ostaisin, jos olis muuten sopivia/kivoja. OLIS myös kiva jos pipoihin vähän laittais, vaikka sulkuihin, jos itse muistaa minkäikäisellä lapselle pipoa piti. Niitä on aina niin vaikea arvioida. Tokihan päät on erikoikoisia mutta vähän antais suuntaa...
 
Riippuu tietenkin myös missäpäin asut. Lasten talvivaatteet varmaan meneekin jo, aikuiset ehtii omansa hankkia myöhemminkin. Ja muistat vaan käydä siistimässä kirpparipöytää usein ja laittaa parhaimmat ja kohtuuhintaiset esille eniten.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
ostaisin, jos olis muuten sopivia/kivoja. OLIS myös kiva jos pipoihin vähän laittais, vaikka sulkuihin, jos itse muistaa minkäikäisellä lapselle pipoa piti. Niitä on aina niin vaikea arvioida. Tokihan päät on erikoikoisia mutta vähän antais suuntaa...
Kiitos hyvästä vinkistä:) Noita pipoja yms. on ihan tuhottomasti!
Mulla siis peräti 2 tyttöä;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Riippuu tietenkin myös missäpäin asut. Lasten talvivaatteet varmaan meneekin jo, aikuiset ehtii omansa hankkia myöhemminkin. Ja muistat vaan käydä siistimässä kirpparipöytää usein ja laittaa parhaimmat ja kohtuuhintaiset esille eniten.
Juu lapsille on haalareita,takkeja,housuja ja siis asusteita. Ajattelin nyt kuitenkin viedä pari naisten villakangastakkia sekä pari kevyttopattua takkia jos nekin saisin pois:) Ajattelin täällä etelä-suomessa kokeilla.
 

Yhteistyössä