kaverin synttärit, menistikö?

  • Viestiketjun aloittaja lil
  • Ensimmäinen viesti
lil
Mulla on töissä pari hyvää ystävää joidan kanssa vietän aikaa myös vapaa-ajalla ja välillä on myös miehet mukana ja kaikki tullaan hyvin juttuun. Toisella näistä oli synttärit tällä viikolla ja huomenna juhlii synttäreitään. Pari viikkoa sitten menin jutteleen jotain työasiaa toiselle heistä ja huomasin hänen pöydällään ison kortin ja kysyin mikä tuo on. Se oli kutsu toisen ystävän luokse. Viime viikolla kysyin samalta työkaverilta että mitä hän aikoo hankkia sille toiselle synttärilahjaksi ja hankitaanko jotain yhdessä. Hän kertoili ideoitaan ja rupsesi sitten juttelemaan juhlista. Sanoin hälle etten tiedä mitään mistää juhlista. Myöhemmin samana päivän tämä kenen synttärit oli tulossa tuli luokseni ohi mennen minut juhliinsa kutsumaan.

Jäi vähän paska maku suuhun. Suunnitelmiin ei näköjään kuulunut minun kutsuminen ja kutsun sain kun vahingossa siitä kuulin. Tänään kyllä oli lappu taukohuoneessa jossa kutsui koko tiimin, mutta kukaan ei taida olla menossa kun kutsu tuli niin myöhään. Mitetin tässä nyt menenkö vai enkö, kun nyt hän sitä joka päivä kysyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
mä en varmaankaan menisi. Viettäisin illan mieluummin sellaisessa seurassa, mihin olen lämpimästi tervetullut. Lahjan ja kortin voisin ostaa, onhan kyse kuitenkin työkaverista.
No en mä kyllä osta työkavereille lahjoja, vaikka olisi kuinkakin hyvä työkaveri. En osta kavereillekaan, ellen ole menossa juhliin.
 
kaija
menisin. Olisitko oikeasti niin lapsellinen ettet menisi, vain sen takia että et ollut saanut henkilökohtaista kutsua? Ehkä sen ei ollut tarkoitus kutsua kaikkia vaan vain läheisimmät kaverit, mutta muutti sitten mielen ja päättikin kutsua työkavereitakin.. jos kerran sait kutsun ja tulet sen kanssa juttuun, niin miksipä ei?
 
hey
Minäkin harmistuisin, mutta ehkä ei pitäisi miettiä liikoja... Älä mieti mitä hän miettii sinusta, vaan mene sinne vain "röyhkeästi", jos huvittaa ja ihan vain sen takia, että SINÄ haluat pitää hauskaa ja luulet, että juhlista tulee hauskat. :)
 
joo
Me naiset ollaan joskus aika vaikeita ;). Järkevä tapa olisi, että menee, jos tuntuu, että juhlat piristäisivät itseä, ja ei mene, jos tuntuu, että väsyttää liikaa tai on liian hankala järjestää jne.
 

Yhteistyössä