Nolon tyhmä kysymys..

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon
  • Ensimmäinen viesti
Kokematon
Voiko gynekologista tutkimusta tehdä kun on menkat? Minulla ma aika yksityiselle ja yllättäen alkoikin viikkoa aikaisemmin kuin piti ja ajattelin että jos se pitää perua niin joudunkohan maksamaan perumattoman ajanvarauksen maksun?
 
vieras
No jos perut ajan, et tietenkään joudu maksamaan. Soitat vaan ja sanot suoraan, että menkat alkoi väärään aikaan ja pyydät siirtämään sitä. Ei siinä mitään kummempaa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kokematon:
Voiko gynekologista tutkimusta tehdä kun on menkat? Minulla ma aika yksityiselle ja yllättäen alkoikin viikkoa aikaisemmin kuin piti ja ajattelin että jos se pitää perua niin joudunkohan maksamaan perumattoman ajanvarauksen maksun?
Siis jos sä perut sen etukäteen niin ei tietenkään pidä maksaa. Jos vaan jätät menemättä niin sitten maksaa. Esim. Gynekolla pitää perua edellisenä päivänä muistaakseni.
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jos runsasta vuotoa niin lääkäri ei voi tutkia kunnolla.
Miksei vois? Tutkitaanhan niitä nyt todella paljon vuotaviakin, jotka menee kaavintaan sen vuodon lopettamiseksi. Ja kukaan tuskin niin paljon pelkissä kuukautisissa vuotaa :)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jos runsasta vuotoa niin lääkäri ei voi tutkia kunnolla.
Miksei vois? Tutkitaanhan niitä nyt todella paljon vuotaviakin, jotka menee kaavintaan sen vuodon lopettamiseksi. Ja kukaan tuskin niin paljon pelkissä kuukautisissa vuotaa :)
Mulle kerran gyne sano kun soittelin sinne menkkojen aikaan että parempi jos tulen sitten kun kuukautiset on ohi niin näkee paremmin tmv. Myaa mulla onkin todella runsaat kuukautiset, vauvojen vaippaa joudun käyttämään joka kuukausi, niin onhan se eriasia jos on vaan ns normaalit kuukautiset että normisiteillä pärjää.
 

Yhteistyössä