Hakutulokset

  1. E

    Kuinkas moni aloitti uuden vuoden lupauksena laihiksen?

    En laihduta, mutta lupasin jatkaa treenaamista =) Oon innostunut girya-kuulasta jo viimevuonna ja nyt vaan ohjelmaa muokattu, että jatkuu tulokset =) .
  2. E

    Lapset vs. koirat

    Ymmärrän kyllä, että siskolles koirat on tärkeitä, mutta pitäis kyllä muistaa, että talossa talon tavat. Äitisi kodissa on äitisi säännöt ja ne vaan pitäis kaikkien hyväksyä.
  3. E

    Kysymys koirista/koiran omistajista

    Kyllä koira joskus saa nuolla muksujen lautaset tyhjiksi ja sit huuhtasen hanan alla ja laitan koneeseen :)
  4. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Kiitos ohjeista!! Yritän tässä nyt vielä netistä metsästää sivuja missä olis ohjeita...
  5. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Kiitos hyvistä ohjeista!! Käytättekö muuten tuorepastaa vai tavallista?
  6. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Voi kiitos Sisu tuosta viimeisimmästä ohjeesta!!! Pakko heti huomenna testata :p
  7. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Käyttääkö nuo ravintolat muuten aina tuorepastaa? Siitäköhän se hyvä maku niihin tulee? On vaan aika arvokasta kaupassa tuo tuorepasta...
  8. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Kiitos Sisu neuvosta! Pitääkin joskus kokeilla =) ! Salama McQueen kyseli mistä pastasta tykkään... No mä oikeastaan tykkään kaikesta :ashamed: . Niin ja tiedoksi niille joille ei ehkä tullut kysymys selväksi, eli esim makaroonilaatikko ei ole nyt sellainen pasta ruoka josta puhun, tai...
  9. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Nostan :attn:
  10. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Teetkö koskaan itse pastaa itsellesi? Jos teet niin miten?
  11. E

    Tykkäättekö syödä pastaa?

    Itse tykkään ja usein ravintolassa otankin pastaa. MUTTA mä en osaa tehdä hyvää itse :ashamed: . Miten te teette pastakastikkeen joka edes vähän muistuttaisi noita ravintoloiden pastoja?? Jos viitsitte antaa ohjeita niin olisin kiitollinen!
  12. E

    Sihtikurkkujen äidit???

    Meillä alkoi esikoinen syödä hieman kokkareisempaa vasta vuoden iässä :/ . Onneksi muilla meidän lapsilla ei ole ollut syöminen yhtä hankalaa.
  13. E

    Kuinka moni kävi jo tänään alennusmyynneissä?

    Aika vähän oli hyvää tavaraa alessa :/ . Taitaa parhaat myynnit olla vuoden vaihteen jälkeen :) .
  14. E

    Aloitin keräämääm muumi mukeja

    En ole laskenut, mutta aika paljon noita taitaa olla =) . Löytyy syviä lautasia ja mukeja.
  15. E

    Imetyslistan kotisivuilla halutaan tarjota tukea imettäjän arkeen, suojella imetystä, ennaltaehkäistä tavallisimpia imetysongelmia

    Kieltämättä =) !! Täytyykin katsoa tuolta jos tulee jotain =) . On vaan joskus sellaisia pikku juttuja joista haluis lähinnä keskustella eikä välttämättä ole niin tarvetta saada tietoa. Joskus se turhautuneisuudenkin purkaminen auttaa taas jatkaan ;)
  16. E

    Imetyslistan kotisivuilla halutaan tarjota tukea imettäjän arkeen, suojella imetystä, ennaltaehkäistä tavallisimpia imetysongelmia

    Mun mielestä tuolla on suurin puute se, että siellä ei ole mitään keskustelu palstaa mistä voisi nopeasti tiedustella askarruttavia asioita :/ . Tai sit mä en en ole vain huomannut sitä :ashamed: ...
  17. E

    Minkälainen kalenteri vuodelle 2008?

    Rudolf Koivun kalenteri löytyy meiltä :) . Tykkään niistä vanhan aikaisen näköisistä kuvista :)
  18. E

    onko kellään vauva ollut perätilassa?

    Mulla oli esikoinen ja sit syntyikin jo 36+1 viikolla joten mitään ei ehditty tehdä. Sektiolla syntyi... Kai sitä olis yritetty kääntää, mutta ei ehditty.

Yhteistyössä