Kysymys koirista/koiran omistajista

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja rv27:
Saa koira nuolla lautasen puhtaaksi, mutta ei se niitä tiskikoneessa käy nuolemassa. Lattialle annetaan eteen. Joskus annan jotain koiralle syötäväksi ja laitan sen ihan suoraan puhtaalle "ihmisten" lautaselle syötäväksi.

En käsitä mitä väliä asialla on, kun ne pestään kuitenkin. Sitäpaitsi ihmisen suu on saastaisempi mitä koiran suu. Miten pystyy tuollaista ällöävä käymään esim. yleisessä kahvilassa?
Pestään,pestään. Enkä niitä varsinaisia pöpöjä pelkääkkään.
Ajattelin vaan että ihmisillä olis ihmisten jutut ja eläimillä omansa.

Olis sekin varmaan aika ilettävän näköistä jos vaikka anopppi kävis niitä lautasia nuolemaan ruokailun jälkeen. ;)

Anoppi on jäänyt mulle kiinni kun joi lasista ja laittoi takasin kaappiin sen, mun kaapilla :x Ties kuinka paljon tuota harrastanut mun selän takana ja lasken tuon kyllä mun astioiden nuolemiseksi *pjuk*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja rv27:
Saa koira nuolla lautasen puhtaaksi, mutta ei se niitä tiskikoneessa käy nuolemassa. Lattialle annetaan eteen. Joskus annan jotain koiralle syötäväksi ja laitan sen ihan suoraan puhtaalle "ihmisten" lautaselle syötäväksi.

En käsitä mitä väliä asialla on, kun ne pestään kuitenkin. Sitäpaitsi ihmisen suu on saastaisempi mitä koiran suu. Miten pystyy tuollaista ällöävä käymään esim. yleisessä kahvilassa?
Pestään,pestään. Enkä niitä varsinaisia pöpöjä pelkääkkään.
Ajattelin vaan että ihmisillä olis ihmisten jutut ja eläimillä omansa.

Olis sekin varmaan aika ilettävän näköistä jos vaikka anopppi kävis niitä lautasia nuolemaan ruokailun jälkeen. ;)

Anoppi on jäänyt mulle kiinni kun joi lasista ja laittoi takasin kaappiin sen, mun kaapilla :x Ties kuinka paljon tuota harrastanut mun selän takana ja lasken tuon kyllä mun astioiden nuolemiseksi *pjuk*

:x Mä laskisen sen kanssa astioiden nuolemiseksi.
 
no joskus jos ei ite jaksa syödä loppuun niin annetaan koiralle loput,mut ei keittiössä(ja se taas ei siis liity mitenkään siihen hygieniaan..),menee ne kumminki astianpesukoneeseen pesulle niin en jaksa alkaa kuvitteleen et ne senki jälkeen ois vielä likasia tms...
 
Ei koira oikeastaan ihmisten astioita nuoleskellut, vaikken tuossa mitään iljettävää näekään.

Meillä koira oli sen verran yliherkkä monille ruoka-aineille että hänellä oli ihan omat ruokansa joita sai omista kipoistaan omiin ruoka-aikoihin. Myös syynä se etten halunnut opettaa koiraa kerjäämään ihmisten ruokia. Ja lisäksi meillä koiran kipot olivat vahvempaa tekoa mitä ihmiten lautaset, siksikään en halunnut lautasiamme lattialle pyörimään.
 
Minttu
Kyllä mä monesti annan nuolla lautasen puhtaaksi jos on okeen herkkua tarjolla ;) Pestäänhän ne asiat sen jälkeen.
Miten te voitte sitten elää koirien ja kissojen kans samassa kämpässä jos pelkäätte ppöpöjä?
 
Turkilmas
Meen koira nuolee aina meidän lautaset puhtaiksi ennen kuin laitetaan ne tiskiin. Tai aina ja aina mutta tositosi usein.

Mutta eipä siitä vieraiden tarvi murehtia, kyllä meillä on ihan omat astiat vieraille =)
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei nuole pesukoneesta koska voi olla teräviä veitsiä.Mutta joskus saavat jonkun kipon putsattavaksi.Se kun on niin ekolokista kun ei tarvitse esipesua ennen konetta.

Näin meilläkin. Esipesun suorittaa koira, mutta ei astianpesukoneessa vaan jo ennen sitä.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jatkokysymys: saako teidän koirat omia ruokiaan ollenkaan, vai onko ne sitt vaan auttamatta läskejä? :ashamed:
saa omia ruokia tietysti eikä ole läski! Se liikunta vaikuttaa eläimiinkin yhtä lailla kuin ihmisiin. Meillä koira liikkuu tosi paljon, juoksee pitkin metsiä joten ei ole läski, vaikka syökin jämät!
 

Yhteistyössä