Hakutulokset

  1. S

    Millaset vaatteet ristiäisiin?

    Kaikki ristiäiset, joissa olen ollut, on olleet sen verran juhlavat, ettei kenelläkään ole ollut farkkuja. Eli mekkoja, hameita, siistejä housuja. Ja jos joku vastaa, että kyllä 300euron farkut on juhlavat, niin olen silti eri mieltä. Oli farkut, kuinka upeat tai kalliit tahansa, ne ei ole...
  2. S

    Espoo-lisää leikataan...mitähän siitä seuraa?

    tuntuisi aivan naurettavalta ottaa 5 vuotta täyttävä poika tammikuussa pois hoidosta!!! Miksi ottaisimme? Hänellä on siellä tutut kaverit, tutut hoitajat, tuttu kieli. Hän on "vain" puolipäivähoidossa 3krt/vko. Nuorin lapsemme on nyt 1v ja emme raaski vielä laittaa hoitoon. Hänen kanssaan on...
  3. S

    Espoon koululaisten äidit

    En ymmärrä, miksi sijaiskieltoa edes harkitaan.
  4. S

    Koska töihin ja vauva/taapero hoitoon?

    Meidän kolmas lapsi menee hoitoon tasan 2-vuotiaana eli ensi elokuussa. Luulen palaavani ihan kokopäivätyöhön. Tuo on vielä harkinnassa, mutta tod.näk. näin. Keskimmäisen kanssa tein 80%työviikkoa ja sekin oli ihan hyvä vaihtoehto kahden pienen lapsen perheessä. Esikoisen kanssa palasin...
  5. S

    90-65-91, olenko omena?

    t. tasapaksu 90-68-87
  6. S

    Minne matkustaa marraskuussa?

    + Hyvät hotellit + Siistiä + Länsimaista
  7. S

    G:laitatko enemmän rahaa omiin vai lastesi vaatteisiin?

    Luulisin, että omiin vaatteisiin menee aikalailla saman verran rahaa kuin kolmen lapsemme vaatteisiin yhteensä. :p Ostan ns harvoin, mutta hyvää.
  8. S

    Siipelilijät

    mutta onhan tiettyjä ihmisiä, jotka mielellään tulevat kylään, mutteivat kutsu omaan kotiinsa, jne. MUTTA en nyt niin hirveästi niistä hermostu, enkä kirjoita tiimarinvihkoon, mitä olen kullekin tarjonnut, antanut tai auttanut.
  9. S

    Te, joilla useampi lapsi, onko teillä paljon aikaa leikkiä jne

    Leikki on lasten työtä, sanotaan. :D Mutta kyllä minusta aikuisellakin pitää olla aikaa leikkiä. Kotityöt voi myös odottaa. Ainakin jotkut, joskus. :) Kotitöitä voidaan tehdä myös lasten mentyä nukkumaan. Meillä siis kolme lasta, iältään 1, 4.5 ja 7v. Kaikilla erilaisia tarpeita ja menoja.
  10. S

    Toimitus kysyy: Joudutko venyttämään penniä?

    Meillä on ns hyvin toimeentuleva perhe, 3 lasta ja 2 aikuista ja sinänsä emme joudu venyttämään penniä, mutta haluamme kyllä opettaa lapsillemme kohtuutta. Ettei kaikkea voi, eikä pidä saada! Pyrin välttämään turhaa kulutusta ja tietysti olen onnellinen ja kiitollinen, että meillä menee hyvin.
  11. S

    Mielipiteitä kiitos!!!!!

    mutta monesti käy niin, että kun yksi asia uudistetaan, vanha sen ympärillä näyttää jotenkin likaiselta. Tämä siis varoituksena. Mutta tosiaan olemassa olevan tapetin tyyli varmaan vaikuttaa, mitä "tehosteseinään" kannattaa laittaa ja myös muu huoneen tyyli... Anteeksi, tästä mielipiteestä ei...
  12. S

    annatko isommalle sisalukselle vastuun pienemmistä?

    Vastuu on ilman muuta aikuisen.

Yhteistyössä