Hakutulokset

  1. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    Juu, olkoot. Mies tulee kohta enkä tiedä miten asian kerron mutta varmaan suuttuu, olen luultavasti typerä kun en hakenut lahjakorttia jo päivällä kesken koulupäivän niin olisi tältäkin vaivalta säästytty... Meillä ollut muutenkin todella vaikeaa viime aikoina... Tämä olisi ollut tervetullut...
  2. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    Ja kun niitä lapsia ei ole mitenkään helppoa saada hoitoon. Että siinä syy miksi ketuttaa. |O
  3. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    Ja siis nyt olisi ollut hyvä päästä sinne kun sain kerta ne lapsetkin hoitoon...
  4. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    Lapussa lukee että lahjakorttinne on noudettavissa postistanne. Olin tietenkin että JIHUU ja sain kun sainkin lapset hoitoon kovalla vaivalla. Ja maksan itseni kipeäksi siitä. Mies keskeytti oulun reissunsa sen takia. Menin postiin tuon lapun kanssa, koska sitä vastaan se lahjakortti piti saada...
  5. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    Sanokaa mulle mitä keksin.... |O
  6. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    Tuossa lapussa jonka sain laatikkoon lukee että 28.9, 29.9 tai varaan itse ajan koska haluan sinne. En ole siis varannut mitään, puhelinnro tuossa on jonne soittaa kun lahjakortin saan jos tälle viikonlopulle sinne haluan. Soitin sinne ja sanoin että oltais nyt tultu mut lahjakortti ei ollut...
  7. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Kerrankin oltais yhdessä päästy reissuun... |O |O |O |O |O
  8. S

    Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

    Piti saada tänään lahjakortti kylpylä hotelliin Rovaniemelle postista, mieski lähti Oulusta sen takia tulemaan pois. Noh, postissa sanottiin ettei ole lahjakortteja tullut vielä, se mikä mulle tuli postilaatikkoon oli vain ennakkoilmoitus, ilmeisesti. Oli epäselvästi kirjoitettu se ilmoitus. Ja...
  9. S

    Mä voisin haluta vauvan.

    Meillä oli kissa ennen kuin tehtiin lapsia, nimenomaan vauvakuumeeseen mies sen toi minulle. Hyvin hoiti hommansa kunnes jäi auton alle, odotin tosin esikoista silloin rv 34. Joten jos se nytkin auttaisi. Tiedossa olisi yksi kissaehdokas meille mutta sitä en tiedä koska pääsemme sen...
  10. S

    HARKINNANVARAISEN MYÖNTÄMINEN....

    Kerran ollaan haettu takuuvuokraan maksusitoomus koska muutto tuli yllättäen meistä johtumattomista syistä, ja kerran silmälaseihin, maksettiin kokonaan n. 300e, miehellä oli vielä pakkoloma ollut edellisessä kuussa joten saatiin sitten toimeentulotukeakin vaikka oikeastaan ei meillä enää sille...
  11. S

    Mä voisin haluta vauvan.

    Niin haluaisin minäki, mieskin löytyy mutta järki sanoo tiukan ei, kolmatta lasta ei tähän huusholliin vielä hankita. Tyydynkin siis kissanpoikaseen, jos sellaisen jostain löydän... :/
  12. S

    reklamaatio grandin pilleistä ja naurettava asiakaspalautteen vastaus!!

    Itse kerran valitin servettipaketista, oli siis juhlat ja avasin paketin, paketissa oli 100kpl joista 12kpl oli "liimaantunut" ja revennyt. Vastauksena sain syvimmät pahoittelut ja 12kpl samanlaisia servettejä postissa. :D
  13. S

    monta seksikumppania sulla on ollut?

    8 kai... :saint:
  14. S

    Auttakaas tässä pelissä

    :kieh:
  15. S

    Auttakaas tässä pelissä

    Tämä on tosi kiva mutta ei mene tajuntaan tuo numero-osa. |O http://www.arcade.fi/play/the-package.html
  16. S

    Pitihän se arvata

    Ja lisäänpä että tänäkään iltana tuolla päivystyksessä ei ollut RISTIN SIELUA potilaana, silti yrittivät lähettää kotiin... :/
  17. S

    Pitihän se arvata

    Perjantaina oli korvat kipeänä, olin juuri aikeissa lähteä päivystykseen kun kipu loppui enkä sitten mennytkään. No, tänään päivällä alkoi kurkku tuntua oudolta, limaa nousi ja oli jotenkin karhean oloinen, aamulla tuntui kaula jotenki paksulta ja kipeältä. Sitten nousi kuume. 37,5 oli ensin...
  18. S

    G, mitä tupakkaa poltat ;))

    Sininen smart, jos ei ole sitä niin sininen L&M
  19. S

    Kemistä tai Torniosta (siltä väliltä) biletysseuraa?

    Pitäisköhän meidän sopia tapaaminen??? Biletyksen merkeissä. :D Mulle saa laittaa yv:tä jos kiinnostaa!
  20. S

    Täyskäännös

    :ashamed:

Yhteistyössä