reklamaatio grandin pilleistä ja naurettava asiakaspalautteen vastaus!!

  • Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti
narsku
Heh..
ostin tuossa kaupasta neljä grandia, joista kolmessa oli rikkinäiset pillit (jokainen äiti varmaan tietää, ettei siitä mitään tule, jos lapsi yrittää juoda mehua reijällisestä pillistä)

No reklamaatioon sain nyt vastauksen, jossa asiakaspalvelun työntekijä lupasi lähettää varapillejä vastaisuuden varalle!
Hah.. en voi muuta kuin nauraa!
Mitä niillä yksittäisillä pilleillä tekee, jotka jäävät kaappiin, ja siellä kaapissa ovat, kun jossain automatkalla yrität grandia juoda rikkinäisestä pillistä? :D

Tämä on näitä sarjassamme "piilovittuillaan ja naureskellaan asiakkaan tyhmälle reklamaatiolle ja lähetetään kasa pillejä"-vastauksia

Noh erehdyksiä sattuu, ja rikkinäisiä tuotteita pääsee aina silloin tällöin markkinoille, ja itse ajattelen, että on hyvä tehdä reklamaatio, että laadunvalvontaa tehostettaisiin, eikä tuotteen laatu näin ollen laske ainakaan hirveästi.

Katsotaas mitä saan vastaukseksi asiakaspalvelusta, kun vastasin tuohon viestiin, missä tarjottiin pillejä "vastaisuuden varalle" :D
 
vieras
Noh, itse en olisi viitsinyt nähdä vaivaa moisen takia. Pillithän ovat voineet rikkoutua kuljetuksessa tai hyllyyn asettelijan käsittelyssä. Mutta eipä tuosta valituksesta varmaan haittaakaan ollut :)
 
kukka
on kyl melko naurettavaa as palvelua. ehjäthän ne pillit kuuluis olla ku sellasen ostaa.. toisekseen palautteet eli reklamaatiot on ihan oikein, niiden avulla just tuotteita kehityetään...
 
vieras
Mä sain kerran vastaavan vittuiluvastauksen, kun tein reklamaatiota rehunjakovaunusta. "onpa mukavaa, että joku antaa rehunjakovaunusta negatiivistäkin palautetta" (ikinä en ole kenenkään kuullut ko. laitetta kehuvan sen jälkeen, kun on ollut pitempään käytössä )
Kun polttoöljyllä kävi huonosti, vaikka sen ei olisi pitänyt vaikuttaa, onko dieseliä vai polttoöljyä. Kirjoitin reklamaatioon, ettei kone käy kunnolla tilatankista tankaten. "no, se riippuu siitä, mitä siellä omassa tankissa on..."
Sitten mainitsin siitä, kun se kone on vaikea saada takaisin navettaan tankkaamisen jälkeen, kun siinä on niin kummalliset pyörät. "juu, konehan ei ole maastoajoon tarkoitettukaan!" Ilmankos lapset karehtii naapurin mönkijää, kun kurvailevat tuolla rehunjakovaunulla metsässä. :headwall: Tietenkään se ei ole maastoajoon tarkoitettu, mutta saisi se nyt pienen kynnyksen yli nousta.
Oli reklamaatiossa muitakin asioita, mutta en muista kaikkia.
 
laitoitko sen reklaamation sinne kauppaan vain sitten maahantuojalle (vai kuka niitä grandeja tekee :ashamed: ) koska kauppahan on vain välikäsi eikä näin ollen voi muuta kuin pahoitella tapahtunutta. jos uusia grandeja halusit niin suoraan vain valmistajalle palautetta.
 
??????????????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noh, itse en olisi viitsinyt nähdä vaivaa moisen takia. Pillithän ovat voineet rikkoutua kuljetuksessa tai hyllyyn asettelijan käsittelyssä. Mutta eipä tuosta valituksesta varmaan haittaakaan ollut :)
Minkähän laista käsittelyä myyjät tavaroille antaa, jos tavarat hajoaa jo hyllyyn laittaessa? Eikös asiakkaan pidä saada olettaa, että tuote on virheetön kun sen ostaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??????????????:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noh, itse en olisi viitsinyt nähdä vaivaa moisen takia. Pillithän ovat voineet rikkoutua kuljetuksessa tai hyllyyn asettelijan käsittelyssä. Mutta eipä tuosta valituksesta varmaan haittaakaan ollut :)
Minkähän laista käsittelyä myyjät tavaroille antaa, jos tavarat hajoaa jo hyllyyn laittaessa? Eikös asiakkaan pidä saada olettaa, että tuote on virheetön kun sen ostaa.
Toki asiakkaallakin on lupa tarkistaa ensin ostamansa tuotteen kunto. Itse ainakin teen niin, enkä ole myyjä, joten siksi en heitä puolustele.

 
narsku
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
mitäs sie olisit sitten halunnut palkkioksi? =)
en tee reklamaatiota sen vuoksi, että saisin jotain "palkkioksi" :)
reklamaation perimmäinen tarkoitus on välittää tieto viallisesta tuotteesta tuotteen valmistajalle, eikä kahmia "palkintoja"

ja sanoivat, että pillit ovat voineet rikkoutua hyllyyn laitettaessa, tai kuljetuksissa, niin en näe tämän olevan mahdollista, sillä pilliien se suojamuovi oli täysin ehjä ja pilleissä oli selkeästi reikiä (jotka huomasi vasta sitten, kun ensimmäisen imaisun grandista joi)
Eli täysin valmistusvirhe, eikä kenenkään muun syy, kuin valmistajan.

Ja valiolle palautteen grandeista laitoin. He välittävät tiedon pillien valmistajalle (enhän minä sitä tiedä, että kuka ne pillit valmistaa, sillä eihän sitä siinä pakkauksessa lue..)
 
harmaana
No kyllä mä oisin odottanu saavani vaikka pari kolme uutta mehua hyvitykseks tai vaikka muutaman euron lahjakortin. Todellakin naurettava korvaus :) Itse laitoin kaapeliyhtiöön palautetta kun ostin big brotherin 24/7 televisioon eikä alkanutkaan näkymään meillä. Heidän päässään oli unohdettu kytkeä palvelu päälle, reklamoin ja sain hyvitystä 0.38 senttiä! Repesin itsekin kun sain vastauksen palautteeseen, ruhtinaallinen korvaus =D
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
No kyllä mä oisin odottanu saavani vaikka pari kolme uutta mehua hyvitykseks tai vaikka muutaman euron lahjakortin. Todellakin naurettava korvaus :) Itse laitoin kaapeliyhtiöön palautetta kun ostin big brotherin 24/7 televisioon eikä alkanutkaan näkymään meillä. Heidän päässään oli unohdettu kytkeä palvelu päälle, reklamoin ja sain hyvitystä 0.38 senttiä! Repesin itsekin kun sain vastauksen palautteeseen, ruhtinaallinen korvaus =D
siis korvaus oli 38 senttiä eli 0.38 euroa, menee ihan sekaisin näin suuria lukuja käsitellessä :)
 
No mää en oo muistaakseni reklamaatioo tehny, mutta...

Kun opiskelin ja pidin tuote-esittelyn, niin kirjotin Taffelille, että olis tämmönen, olisko mahdollista saada vähän näytteitä, niin mulle lähtetettiin LAATIKOLLINEN pikkusipsipusseja ja muutama isompi. Lisäks tuli jotain esitettä, missä luki historiasta yms. Tosi ystävällistä mun mielestä. Ostin muutaman pussin kyllä itsekkin, että oli laajempi valikoima, mutta ei tarvinnu montaa kuitenkaan. =)

Aiheen vierestä... :whistle:
 
kun mulla oli aikoinaan prepaid-liittymä ja saldoa oli jäljellä 20?,laitoin 2 viestiä yhteen visailuun, euro per viesti,eli saldoa jäi vielä 18? jäljelle,soitin sitten huvikseen saldotiedusteluun ja siellä sanottiin että ei ole enää saldoa :eek:
selvittelin asian sitten dna:n kanssa ja loppujen lopuksi mulle pärähti yks päivä 70? saldoa,kannatti valittaa :D
 
koi-isä
njaa, sinäänsä aika sama jollekkin pillimehufirmalle vaikka pistäisivätkin parit mehut postiin että pysyy asiakkaat tyytyväisinä. Kannattaa seuraavalla kertaa ostaa toisen firman mehut?

Minulla on yleensä melkein aina pillimehut mukana ko ovat niin käteviä, ja lompakossa on myös varapilli... :)

Vaikka poika (2.5v) osaa kyllä juoda sen ilman pilliäkin, mutta nuoremmalta jää kyllä juomatta.
 
narsku
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Minulla on yleensä melkein aina pillimehut mukana ko ovat niin käteviä, ja lompakossa on myös varapilli... :)

Vaikka poika (2.5v) osaa kyllä juoda sen ilman pilliäkin, mutta nuoremmalta jää kyllä juomatta.
Siksi minäkin niitä pillimehuja ostelen, kun ne on paljon kätevämpiä, kuin pullot, tai muut vastaavanlaiset putelit :)



 

Yhteistyössä