Ketuttaa ja kovasti!!! (rovaniemen reissusta)

Piti saada tänään lahjakortti kylpylä hotelliin Rovaniemelle postista, mieski lähti Oulusta sen takia tulemaan pois. Noh, postissa sanottiin ettei ole lahjakortteja tullut vielä, se mikä mulle tuli postilaatikkoon oli vain ennakkoilmoitus, ilmeisesti. Oli epäselvästi kirjoitettu se ilmoitus. Ja siis voitin nuo lahjakortit.

Noh, mies tulee nyt kohta kotiin ja arvaanpa mikä on vastaanotto kun saa tietää ettei ollakaan lähdössä minnekään. Voishan sitä lähteä sinne Rovaniemelle mutta missä olis yötä, ei ole varaa hotelleihin eikä matkakoteihin... NIIN ETTÄ KUKA MAJOITTAISI MEIDÄT???? :ashamed:

Lapsetkin lähetin hoitoon ja mies ei ala täällä kotikaupungissa olemaan, tietyistä syistä... Että taidan istua iltaa yksin jos ei ihmeitä tapahdu...
 
Essiorvokki
No kai sulla nyt ensin olis pitänyt OLLA se voittamasi lahjakortti, ennen kuin olisit VARANNUT teille huoneen kylpylähotellista??? Että oisit tiennyt, millä ehdoin ja milloin lahjakortti on voimassa yms yms.
 
Tuossa lapussa jonka sain laatikkoon lukee että 28.9, 29.9 tai varaan itse ajan koska haluan sinne. En ole siis varannut mitään, puhelinnro tuossa on jonne soittaa kun lahjakortin saan jos tälle viikonlopulle sinne haluan. Soitin sinne ja sanoin että oltais nyt tultu mut lahjakortti ei ollut vielä postissa, sieltä sanoivat että se lahjakortti täytyy olla jos meinataan tulla. Että näin. Vuoden on voimassa. Toki mennään sitten joku toinen viikonloppu kun ei nyt päästä mutta en jaksa miehen pettymystä kun jätti Oulun reissunsa kesken kun luuli että päästään yhdessä liikkeelle... En ole edes uskaltanut soittaa sille asiasta, itken vaan täällä kun itsekin petyin... :'(
 
Lapussa lukee että lahjakorttinne on noudettavissa postistanne. Olin tietenkin että JIHUU ja sain kun sainkin lapset hoitoon kovalla vaivalla. Ja maksan itseni kipeäksi siitä. Mies keskeytti oulun reissunsa sen takia. Menin postiin tuon lapun kanssa, koska sitä vastaan se lahjakortti piti saada + henkilötodistus. No, eipä ole lahjakortti siellä, ei, maanantaina tai tiistaina. Mies pettyy, minä olen pettynyt. Nimeltä mainitsemattomista syistä mies ei viihdy tässä kotikaupungissa vapaailtaa viettämässä. Edes kotona. Saati että käytäis jossain. :(
 
Juu, olkoot. Mies tulee kohta enkä tiedä miten asian kerron mutta varmaan suuttuu, olen luultavasti typerä kun en hakenut lahjakorttia jo päivällä kesken koulupäivän niin olisi tältäkin vaivalta säästytty... Meillä ollut muutenkin todella vaikeaa viime aikoina... Tämä olisi ollut tervetullut loma... mutta ei voi mitään. :'(
 
hmmm
No itse olen niin peruspessimisti sitten kai (tai realisti) että en olisi kyllä tuolllaisia järjestelyjä tehnyt ennen kuin se lahjakortti on kourassa, ja sittenkin olisin soitellut siinä olevaan numeroon, että onko tämä nyt varmasti tosi asia, ja hieno juttu, jne. Eli olisin epäillyt pilaa tai jotain ,kun en koskaan mitään voita.
Ja meillä niin paljon pettymyksiä muutenkin, ei ole muuten oman perheen lisäksi yhtään ihmistä johon luottaisin. Appivanhemmat valehtelevat aina, lapset pettyneet sen sata kertaa. Eivät ilmoita tulevatko synttäreille jne, ja sitten samana päivänä kun heitä odotetaan soittavat, että eivät tule.

Että en voi oikeasti ymmärtää että tehdään valmisteluja ennen kuin on raha(lahjakortti) kädessa.
 
Gluteus maximus
Olisit soittanut miehellesi heti kun sait tietää, että korttia ei saanutkaan. Olisi voinut kääntyä sinne Ouluun takaisin. Minä jäin miettimään vaan sitä, että mikä voi olla niin kamalaa, että ei voi rauhassa KOTONA viettää iltaa sinun kanssa nyt kun lapset hoidossa. Ei se Rovaniemi nyt kai NIIIIIIIIIN hirveä paikka voi olla?
 

Yhteistyössä