Mä voisin haluta vauvan.

Alkuperäinen kirjoittaja sirkku sokeri:
Niin haluaisin minäki, mieskin löytyy mutta järki sanoo tiukan ei, kolmatta lasta ei tähän huusholliin vielä hankita. Tyydynkin siis kissanpoikaseen, jos sellaisen jostain löydän... :/
mä kokeilin jo tota kissan ottamista vauvan "tilalle" :D ei ole vielä ainakaan tarpeeksi tehokkaasti ajanut asiaansa =) ehdotinkin tuossa jo miehelle et jos otettaiski toinen kissa kaveriks :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkku sokeri:
Niin haluaisin minäki, mieskin löytyy mutta järki sanoo tiukan ei, kolmatta lasta ei tähän huusholliin vielä hankita. Tyydynkin siis kissanpoikaseen, jos sellaisen jostain löydän... :/
mä kokeilin jo tota kissan ottamista vauvan "tilalle" :D ei ole vielä ainakaan tarpeeksi tehokkaasti ajanut asiaansa =) ehdotinkin tuossa jo miehelle et jos otettaiski toinen kissa kaveriks :saint:
Meillä oli kissa ennen kuin tehtiin lapsia, nimenomaan vauvakuumeeseen mies sen toi minulle. Hyvin hoiti hommansa kunnes jäi auton alle, odotin tosin esikoista silloin rv 34.

Joten jos se nytkin auttaisi. Tiedossa olisi yksi kissaehdokas meille mutta sitä en tiedä koska pääsemme sen hakemaan, 90km matkaa välissä. Ehkä jo tänään... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
syöt paljon hiivaa niin eiköhän se taikina ala siitä nousta :kieh:
joo mulla on pää täynnä räkää kun iski kauhee flunssa ;)


:D :D Mä söin kaks palaa hiivaa, riittääkö se, vai olisko pitäny syödä enemmän?
eiköhän se vatsanseutu ala siitä kohta turpoomaan kunnes ilmaa kertyy tarpeeksi :D
 

Yhteistyössä