Hakutulokset

  1. S

    Tähän saattaisi tottuakin...

    Itse olen sairaslomalla ja lapset hoidossa. Hiljaista on joo, ja todella tylsää. :xmas:
  2. S

    Täyskäännös

    Kerroin täällä aiemmin mieheni huumeongelmasta, erosta jne. Siitä kuinka rankkaa mulla on ollu olla erossa ja vaikeaa ollu miehellä nousta kuiville. Tilannetta on nyt seurailtu pari kuukautta. Mies on hakenut apua ja on kuivilla. Sanoi mulle jopa että elämä on nyt helpompaa ja kiitti avusta...
  3. S

    Ja nyt taas peukut kohti kattoa

    että anoppi ottaisi lapset hoitoon viikonloppuna, saisin hengähtää... On tämä eroprosessi ja koulun alku vienyt niin voimat multa... Mutta pelkään ettei se ota TAASkaan... :headwall:
  4. S

    Höh, pyykkikoneen kanssa jotain outoa tekeillä

    Nyt ekaa kertaa täällä uudessa asunnossa pesin pyykkiä ja kun nyt niitä nostin koneesta narulle niin hoksasin että ovat "lämpimiä", siis kun yleensä ovat olleet suorastaan jäätävän kylmiä kun huuhtelee tai jotain aina kylmällä vedellä. En hoksannut edes seurata ohjelmaa että olisin nähnyt...
  5. S

    Prklprklprklprkl!!!

    Sinun pitää ehtiä ensin soittamaan poliisille. B)
  6. S

    Prklprklprklprkl!!!

    Ei muuta ko reippaasti kipität sinne niiden pihaan ja keräät sylin täyen heijän leluja omaan käyttöön. Jos ei silläkään usko niin sitten pitää ottaa kovat keinot käyttöön. =)
  7. S

    Prklprklprklprkl!!!

    Meillä ollut samaa ongelmaa mutta sitten keksinkin että kävin hakemassa heidän pihalta lelujaan ja kun äitinsä ihmetteli niin sanoin että kun on nyt alkanut näyttämään siltä että lelut on yhteisiä niin vienpä nyt nämä teidän tavarat meille lapsille leikkiin. Siihen loppui naapurin lasten...
  8. S

    Oon kyllä piru naiseksi

    ...
  9. S

    ihanaa!

    Itse olen pink floydia kuunnellut jo kymmenisen vuotta, niin sydänsuruihin, iloon ja masennukseen tai mihin vain. Oikeasti se sopii kaikkeen ja rentouttaa niin ihanasti. Oletko katsonu The wall - elokuvaa? Tai musiikkivideo se oikeastaan on, koko albumista. On kyllä aika psykedeelistä menoa...
  10. S

    Antakaa mulle voimaa

    Tarvitsen sitä kohta enemmän kuin pitkiin aikoihin... Kerron myöhemmin miksi. :|
  11. S

    Pelaisko kukaan bloons kolmosta

    Main menu --> new game --> alhaalta valitset ruksin siihen kohtaan jossa lukee jotain ****** darts tms... AUTA MINUA TUOSSA 39!!!!!!
  12. S

    Pelaisko kukaan bloons kolmosta

    Itse taistelen 39 ruudussa :headwall:
  13. S

    Pelaisko kukaan bloons kolmosta

    13 ammut ensin sitä ylhäällä olevaa pommia, 12 löysiä tikkoja vetelet niin että kimpoaa joko kumiseinästä tai sitten että tippuu suoraan alas.
  14. S

    Pelaisko kukaan bloons kolmosta

    Olen nyt 37 kentässä menossa. Siinä 33 sinun pitää heittää "löysä" tikka siihen jääpallojen vieressä olevaan palloon josta tulee se keppi, se puhkaisee sen pommin joka sitten räjäyttää ne jääpallot. Sitten ammut sen alhaalla olevan jääpallon niin että toinen niistä kahdesta pallosta jotka...
  15. S

    Pelaisko kukaan bloons kolmosta

    nostelenpa vielä jos joku osaisi auttaa....
  16. S

    Pelaisko kukaan bloons kolmosta

    No höh... Ei minullakaan tästä tulis oikeastaan mitään jos en ruksaisi sitä rajoittamattomasti tikkoja ruutua siellä alussa... :ashamed:
  17. S

    Pelaisko kukaan bloons kolmosta

    Jumituin tuohon ruutuun 33... enkä pääse siitä mihinkään.... :|
  18. S

    Miks tytsi-89 on bannattu?

    No eikös niitä y-viestejä voi laittaa vaikka olisi bannattu.... ???
  19. S

    STN!!!

    Eipä se kannata huonoon parisuhteeseen jäädä... Itse käyn tätä taistelua ikävän kanssa, pakkaan tavaroita samalla.... Kai tämä paremmaksi muuttuu.... :hug:
  20. S

    Kaikki muut on vissin sitten vahvoja ihmisiä

    Miehen vanhemmille en saa asioista puhua, heillä on itsellä 9lasta kotona pyörimässä, tuskin jaksavat edes näitä meidän tyttöjä sinne ottaa. Niin ja kun mies sanoi etteivät he jaksaisi kantaa sitä taakkaa jos kertoisin heille mikä on miehen tilanne. Ovat muutenkin kaukaisia ja välit vähän niin...

Yhteistyössä