Pelaisko kukaan bloons kolmosta

myy
ja minäkin olen jumissa siinä 33.kentässä! Aina vaan jäädytän palloja enkä ymmärrä millä ilveellä saisin tikan lentämään siihen pinkkiin räjähtävään palloon asti!
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja Hempsantuusa:
http://www.ninjakiwi.com/bloonspp1.html

Tuotako pellaatta?? Miten tuo 10 kenttä???
sun pitää samalla tikalla osua siihen piikkipalloon ja sen saman tikan pitää sujahtaa siitä kapeasta väylästä sinne alas.
 
Olen nyt 37 kentässä menossa. Siinä 33 sinun pitää heittää "löysä" tikka siihen jääpallojen vieressä olevaan palloon josta tulee se keppi, se puhkaisee sen pommin joka sitten räjäyttää ne jääpallot. Sitten ammut sen alhaalla olevan jääpallon niin että toinen niistä kahdesta pallosta jotka lähellä neulapalloa, jäätyy. Siihen sitten heität tikan, siihen jäätyneeseen palloon että se sinkoaa sinne ´neulapalloon.
 
merja
Alkuperäinen kirjoittaja sirkku sokeri:
Alkuperäinen kirjoittaja merja:
Mää oon jumissa 46:ssa. Missä se ruutu on missä saa niitä tikkoja rajattomasti??? MÄÄ HALUUN LISÄÄ TIKKOJA!
Main menu --> new game --> alhaalta valitset ruksin siihen kohtaan jossa lukee jotain ****** darts tms... AUTA MINUA TUOSSA 39!!!!!!
Ainakin ammuin yhden tikan ylöspäin siitä palkkien välistä niin, että jää pomppimaan siihen ylös, ja silloin se rikkoo ne kaikki pallot.

 

Yhteistyössä