Prklprklprklprkl!!!

Saakutti kun raivostuttaa!!! Naapurin lapset hakee meidän pihalta noita meidän poikien leluja ihan päivittäin. Ja levittää ne milloin mihinkin. Niitä löytyy parkkikselta, hiekkalaatikolta, noiden lasten omalta pihalta... Yksi vauvamopo meni jo rikki kun toi 4v paineli sillä vähän menemään.

Eikä se prkl mene perille kun sanon että niitä EI HAETA MEIDÄN PIHALTA!!! Aina mä en vaan huomaa kun he hakevat noita, että ehtisin rääkymään ovelle. Vaan huomaan sen siinä vaiheessa kun huomaan että lelut puuttuvat, tai näen niitä jossain pitkin poikin pihaa lojumassa.
Lasten äiti on tossa mukana, muttei se komenna noita |O |O Ei komenna vaikka oon miljoonasti sanonut.

Että voi ärsyttää |O |O Koita tässä sit opettaa omille että lelut tuodaan hiekkikseltä omaan pihaan kun sisälle mennään... on pojat vähän ihmeissään, kun vaikka he ovat keränneet tavaransa, niin ne voivat silti olla ihan missä sattuu.

Oli pakko purkautua. Kyrsii |O
 
Meillä ollut samaa ongelmaa mutta sitten keksinkin että kävin hakemassa heidän pihalta lelujaan ja kun äitinsä ihmetteli niin sanoin että kun on nyt alkanut näyttämään siltä että lelut on yhteisiä niin vienpä nyt nämä teidän tavarat meille lapsille leikkiin. Siihen loppui naapurin lasten leikkiminen meidän leluilla. Ja ovat pysyneet kiltisti omalla pihallaan. Luvan kysyvät nykyään saako tulla leikkimään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sirkku sokeri:
Meillä ollut samaa ongelmaa mutta sitten keksinkin että kävin hakemassa heidän pihalta lelujaan ja kun äitinsä ihmetteli niin sanoin että kun on nyt alkanut näyttämään siltä että lelut on yhteisiä niin vienpä nyt nämä teidän tavarat meille lapsille leikkiin. Siihen loppui naapurin lasten leikkiminen meidän leluilla. Ja ovat pysyneet kiltisti omalla pihallaan. Luvan kysyvät nykyään saako tulla leikkimään.
Ai hemmetti! Pitäiskö munkin mennä vähän lainailemaan... :saint: :saint:
 
Mulle ei kans mene jakeluun että miksi annetaan hakea toisten leluja, joskus asiasta on ollut vääntöäkin parin tyypin kanssa. Meidän ikkunan edestä haettiin niin pyörät kuin hiekkalelut. Äiti seisoi vieressä ja näennäisesti yritti muka sanoa lapsellensa ettei saa ottaa, otti kumminkin ja äiti ei sanonut mitään. Samainen äiti varmisti että tenavansa on kauppareissulla nätisti, pisti lapsen istumaan ostoskärryjen "koriosaan" ja kävi hakeen leluhyllyltä jos minkälaista pörisevää autoa ja lelua lapsensa viihdykkeeksi. Kauppaostokset tehtyään palautti lelut hyllyyn... Meitä on moneen junaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkku sokeri:
Ei muuta ko reippaasti kipität sinne niiden pihaan ja keräät sylin täyen heijän leluja omaan käyttöön. Jos ei silläkään usko niin sitten pitää ottaa kovat keinot käyttöön. =)
Sit ne soittaa kuitenkin poliisille että mä oon varkaissa :kieh: :D
Sinun pitää ehtiä ensin soittamaan poliisille. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mulle ei kans mene jakeluun että miksi annetaan hakea toisten leluja, joskus asiasta on ollut vääntöäkin parin tyypin kanssa. Meidän ikkunan edestä haettiin niin pyörät kuin hiekkalelut. Äiti seisoi vieressä ja näennäisesti yritti muka sanoa lapsellensa ettei saa ottaa, otti kumminkin ja äiti ei sanonut mitään. Samainen äiti varmisti että tenavansa on kauppareissulla nätisti, pisti lapsen istumaan ostoskärryjen "koriosaan" ja kävi hakeen leluhyllyltä jos minkälaista pörisevää autoa ja lelua lapsensa viihdykkeeksi. Kauppaostokset tehtyään palautti lelut hyllyyn... Meitä on moneen junaan.
Siis just noin tapahtuu täälläkin. |O Ja kun niillä vielä leikitään niin rajusti että menevät rikki, niin helvetin hienoa.

Tuo sun mainitsemasi äiti kauppareissuineen menee varmaan ton meidänkin naapurin ohi, tosin mä en ole koskaan nähnyt noita kaupassa, en voi tietää mitä he siellä keksivät...
 

Yhteistyössä