Tähän saattaisi tottuakin...

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja sirkku sokeri:
Itse olen sairaslomalla ja lapset hoidossa. Hiljaista on joo, ja todella tylsää. :xmas:
Minulla ei ehdi tylsyys kerääntyä... 12.30 loppuu Hekalla koulu ja pitää olla häntä hakemassa.

Tämä on minulle niin harvinainen olotila, että aion ihan vain olla ja nauttia... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kuopus harjoittelee päiväkodissa oloa, ja muut on koulussa. Ja mä vaan odotan että kello tulis niin paljon että voisin hakea mun pienen tarhasta :whistle: Ei pysty tekemään mitään järkevääkään...
Mulla sama juttu!Esikoinen aloitti puolipäivähoidossa huhtikuussa, kesä-elokuun lomailtiin ja nyt maanantaina aloitti taas ja en saa mitään hyödyllistä tehdyksi, vaan vilkuilen kelloa koko ajan, että tulis 12 ja vois hakea pojan kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kuopus harjoittelee päiväkodissa oloa, ja muut on koulussa. Ja mä vaan odotan että kello tulis niin paljon että voisin hakea mun pienen tarhasta :whistle: Ei pysty tekemään mitään järkevääkään...
Mulla sama juttu!Esikoinen aloitti puolipäivähoidossa huhtikuussa, kesä-elokuun lomailtiin ja nyt maanantaina aloitti taas ja en saa mitään hyödyllistä tehdyksi, vaan vilkuilen kelloa koko ajan, että tulis 12 ja vois hakea pojan kotiin.

Meillä jäätiin tänään ekaa kertaa nukkumaan päikkäreitäkin tarhaan. Kahden jälkeen voi vasta mennä hakemaan... Miten ihmeessä mä saan yli kolme tuntia kulutettua :eek: Pitäis tosiaan tehdä jotain järkevää... Kuten vaikka alkaa kaivelemaan kaapeista pois heitettävää kun kohta joudutaan evakkoon putkirempan tieltä. Ja kellarikin pitäis mennä setvimään... No, enköhän mä tässä joku päivä sit totu siihen että murunen on siellä päiväkodissa ja sillä on siellä kaikki oikeesti hyvin =)
 

Yhteistyössä