Hakutulokset

  1. pikkupikkarainen

    onko tämä teistä liian laiha

    On se kyllä, käsivarret paljastaa :/
  2. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Tuota flunssaa on kamalasti nyt liikkellä, ja samoin oksennustautia! Voi kun niiltä säästyisi, nyt ei olisi yhtään aikaa sairastaa ;) Mä maltoin vihdoinkin testata tilaamiani ovistikkua ja oon tässä hyvän tovin miettinyt, että tuliko siihen toinen viiva vai ei, tai toinen viiva kyllä tuli...
  3. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Paljon onnea Hensku00 ja tiiut plussista ja suuuuuurtakin suuremmat voimahalit pakanamaankartalle! :hug: Mulla meinaa välillä ihan järki lähteä tämän vauvakuumeen kanssa. Nyt on tosi paljon tuttuja vauvansaaneita, ja tuntuu että joka paikka vain pursuaa vauvojen kuvia ja juttuja.. kadulla ei...
  4. pikkupikkarainen

    Ihan pakko: Olen raskaana!

    Paljon onnea!! :hug:
  5. pikkupikkarainen

    Mitä ruokaa tekisin punajuurista?

    Uunijuurekset, lapsetkin tykkää! :)
  6. pikkupikkarainen

    Täällä joku kirjotti,että Janne Kataja ois naimisissa serkkunsa kanssa??

    No ei todellakaan ole totta! :laugh: Uskotko kaiken mitä sinulle sanotaan?
  7. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Suuret onnittelut plussanneille! :flower: Ihanaa että saadaan paljon plussauutisia.. mä oon pyöritellyt kuumeisesti tilaamiani ovistestejä käsissä, että joko kohta saisi alkaa testailemaan sopivaa ajankohtaa! Odottavan aika ON pitkä!! :kieh: Paljon plussatuulia kaikille! +++++++++:whistle:
  8. pikkupikkarainen

    Digitaalinen valokuvakehys

    Mun vanhemmat saivat semmosen joululahjaksi ja no.. ihan kiva idea, mutta ehkä kuitenkin vähän turha kapistus.. En tiedä. Toisaalta kiva ajatus, kun nykyään tulee niin vähän tilattua paperivalokuvia, mutta helposti siitä voi tulla semmonen hetken huvi, joka lopulta löytyy jostain kaapin...
  9. pikkupikkarainen

    Voi eih, mä hullaannuin nyt ihan, rauhotelkaa =)

    Ne Brion Happyt on kyllä ihanat.. Minä ottaisin vihreät tai ruskeat :heart: Voi kun pääsisikin jo vaunuostoksille... :D
  10. pikkupikkarainen

    Kikkimaitoasiaa... MUOKS palstan pyynnöstä, TISSIMAITOASIAA ;)

    Takapuolihan se on ;) Murteet on kivoja! :laugh:
  11. pikkupikkarainen

    Huomaa että on lomat ja pyhät ohi...

    Mulle ois kyllä kelvannut semmoset viikot, että aina ois yksi arkivapaa.. Mutta ei se auta kuin unohtaa löysäilyt ja lomailut ja jatkaa arkea! :wave:
  12. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    :hug: tädin kohtaamille ja tietysti onnittelut plussanneille! :heart: Täällä yritetään toipua tädin vierailusta (lähinnä siis kaikesta hormonien aiheuttamasta ketutuksesta) ja työkiireistä, kyllä tämä tästä pikkuhiljaa. Nyt on tilattu kasa ovistestejä ja raskaustestejä, joten täytynee siis...
  13. pikkupikkarainen

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Hurjasti onnea plussasta Elämänilolle! Aivan mainio syntymäpäivälahja miehelle, ei taatusti ikinä unohda! :heart: :heart:
  14. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hauska toi paapelon juttu, nauratti kyllä, miehet on just tommosia!! :laugh: Täällä painetaan täyttä häkää töissä, toiset palailee lomilta mutta mun joululoma on ollut takana jo kauan aikaa sitten! Töissä onneksi pitää niin hulinaa, ettei ehdi mitään vauvajuttuja ajattelemaan, mutta kotona sitä...
  15. pikkupikkarainen

    Lidlin pullonpohjista jääkukkasia (vinkki)

    Joo kuvia halutaan nähdä! Hyvä idea kyllä...
  16. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Ei meilläkään vauvahaaveista tiedä muut kuin te :laugh: Anoppi ja appiukko saisivat kyllä hermoromahduksen, jos tietäisivät, mutta mitäs sillä nyt on väliä :D Menispä aika nyt vaan äkkiä ja loppuis tämä tädin vierailu! :heart:
  17. pikkupikkarainen

    Minkä helvetin paniikin ihmisille pukkaa, jos kauppa on PÄIVÄN kiinni?

    Samaa mieltä, näinkin kyllä pärjää, mutta kyllähän se helpottaisi kolmivuorotyöläisen elämää huomattavasti, jos kaikki kaupat olisivat auki myös sunnuntaisin :wave:
  18. pikkupikkarainen

    Jokos kaikille on tullut uusi verokortti? Paljonko on prosentit?

    Voikun tulisikin jo se uusi verokortti...

Yhteistyössä